Lietuvos mokymo institucijoms – nešiojami ir planšetiniai kompiuteriai (0)
Lietuvoje pastaruoju metu daugėja įvairių iniciatyvų, skirtų gerinti mokymo institucijų techninę bazę. Mūsų šalies bendrojo ugdymo mokykloms, profesinio mokymo įstaigoms ir su švietimu susijusioms savivaldybių administracijų institucijoms modernus informacinių technologijų aprūpinimas sudaro geresnes sąlygas žinioms ir įgūdžiams perteikti pritaikant naujausius interaktyvius mokymo metodus ir skaitmeninius informacinius išteklius.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Į šiuo metu pažangiausių mokymo tikslais naudojamų priemonių tarpą patenka nešiojami ir planšetiniai kompiuteriai, kurių funkcionalumas radikaliai praplečia mums įprastas mokymosi ir švietimo erdves.
Modernios informacinės technologijos, kaip taisyklė, reikalauja nemažų investicijų, todėl tokie novatoriški sumanymai neretai yra remiami Europos Sąjungos fondų. Viename naujausių projektų pavadinimu „Ugdymo karjerai infrastruktūros bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme sukūrimas ir plėtra” įgyvendinamas palyginti plataus masto švietimo sistemos infrastruktūros atnaujinimas, naudojant šiuolaikinių informacinių technologijų teikiamas galimybes.
Minėtąjį projektą įgyvendinti pradeda Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras kartu su partneriais - savivaldybėmis, profesinio mokymo įstaigomis, Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centru ir Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklomis.
Projektas „Ugdymo karjerai infrastruktūros bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme sukūrimas ir plėtra” skirtas įgyvendinti Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ VP3-2.2-ŠMM-07-V priemonę „Profesinio orientavimo sistemos infrastruktūros plėtra“. Už šios priemonės įgyvendinimą priskirta atsakomybė Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijai bei viešajai įstaigai „Centrinė projektų valdymo agentūra“. Projektą vykdo Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras.
Pagrindinis šio projekto tikslas – sukurti, atnaujinti bei įdiegti ugdymo karjerai infrastruktūrą bendrojo ugdymo mokyklose, profesinio mokymo įstaigose ir regioniniuose centruose, užtikrinant profesinio orientavimo (ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir konsultavimo) tęstinumą ir prieinamumą, lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams.
Projektas, kurio trukmė 24 mėn., finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis, kurios įtrauktos į Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijai skirtus valstybės biudžeto asignavimus.
Projekto metu profesinio mokymo įstaigas, bendrojo ugdymo mokyklas, savivaldybių administracijas bei joms pavaldžias institucijas planuojama aprūpinti nešiojamais kompiuteriais, o atrinktas mokyklas - planšetinių kompiuterių komplektais.
Projekto lėšomis įgyta kompiuterinė įranga savivaldybėse, bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose sudarys šiuolaikiškesnes sąlygas organizuoti ir vykdyti profesinį orientavimą (ugdymą karjerai) ir jo stebėseną, taip pat leis ugdyti mokinių karjeros valdymo kompetencijas naudojant naujas, šiuolaikiškas ir mokiniams patrauklias profesinio orientavimo metodikas, e-metodines užduotis. Tai padės mokiniams pagilinti karjeros svarbos suvokimą, užtikrins jų mokymosi motyvaciją ir brandų profesijos pasirinkimą.