„Tai kerštas.“ Audra Lenkijoje. Blokuojama Ukraina  (1)

Vykdoma keršto akcija.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Paaiškėjo svarbus niuansas Ukrainos ir Lenkijos sienos blokavimo istorijoje: viena iš vežėjų asociacijų, organizavusių šią provokacinę akciją, anksčiau dirbo Rusijoje, praneša Ukrainos darbdavių federacija.

Paaiškėjo, kad pasienio kontrolės punktus blokavę vežėjai yra sunkvežimių vairuotojai, anksčiau dirbę ir Rusijos, ir Baltarusijos rinkose. 

Dar vienas svarbus šios pasienio ruožo blokavimo istorijos niuansas – tai, kad šių vežėjų nepalaikė kitos Lenkijos asociacijos. Be to, Lenkijos vyriausybė du kartus kreipėsi į šiuos provokatorius, prašydama nutraukti akciją, tačiau jie liko kurti.

Taigi galime daryti nevalingą išvadą: sienas blokuoja ne Lenkija, o pavieniai vairuotojai, kurie prarado Rusijos ir Baltarusijos rinkas ir dabar keršija tiek Ukrainai, tiek kitoms Europos šalims.

Neatmetama galimybė, kad buvę „partneriai“ iš Rusijos, su kuriais anksčiau dirbo minėti vežėjai, kažkokiu būdu daro jiems įtaką ir dabar, kad jie nenutrauktų savo veiksmų blokuojant sieną.

 

Beje, Ukrainos vyriausybė kol kas nėra gavusi jokių oficialių streikuotojų kreipimųsi, o apie jų reikalavimus žinoma tik iš žiniasklaidos. Tai taip pat gali būti netiesioginis versijos, kad pati blokada ir įtampa tarp Varšuvos ir Kyjivo yra dirbtinė ir kurstoma iš Rusijos, patvirtinimas.

Šiuo metu vidutiniškai 40 proc. respondentų krovinius vėluoja vežti 5-10 dienų, 53 proc. respondentų – 10-15 dienų, likusieji deklaravo arba greitą sienos kirtimą (iki 5 dienų), arba vėlavimą daugiau nei 15 dienų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(8)
(10)
(-2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)