Nebuvo jokių techninių problemų, tačiau įvyko tai, kas sunkiai paaiškinama: iš Londono į Vokietiją turėjęs nuskristi keleivinis lėktuvas kažkodėl pasuko į Škotiją ir nusileido jos sostinėje - kaip taip gali būti?  (1)

„British Airways“ skrydis iš Londono miesto oro uosto į Diuseldorfą nėra jokia naujiena. Todėl galite įsivaizduoti keleivių nustebimą, kai nusileidus pasigirdo pranešimas „Sveiki atvykę į Edinburgą!“ Klaida? Žinoma, bet ne pranešime - lėktuvas tikrai nutūpė Škotijos sostinėje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Edinburgas yra Škotijos sostinė, įsikūrusi į šiaurę nuo Londono. Diuseldorfas yra Vokietijos miestas, esantis į rytus nuo Londono. Kitaip tariant, Edinburgas nėra pakeliui skrendant į Diuseldorfą. Ir vis tiek kažkaip pirmadienį į Vokietiją išsiruošę „British Airways“ keleiviai aplankė ir Edinburgą. Jokio avarinio nusileidimo nebuvo ir pilotai nepasiklydo. Lėktuvas tiesiog nuskrido ten, kur jo niekas nelaukė.

Ši klaida, nors ir nėra visiškai unikali, yra stebėtinai sudėtinga. „British Airways“ oro linijų vardu šį skrydį vykdo Vokietijos įmonė „WDL Aviation“. Kažkaip buvo supainioti dokumentai ir skrydžio planas buvo paruoštas skrydžiui į Edinburgą. Apie tai žinojo visi lėktuvo įgulos nariai, toks skrydis buvo užregistruotas oro eismo kontrolierių sistemoje. Tačiau visi keleiviai norėjo į Vokietiją, tvarkaraštis oro uoste taip pat nurodė skrydį į Diuseldorfą.

Tie, kurie šia kryptimi keliavo ne pirmą kartą, įtarė, kad kažkas ne taip. Tačiau skrydžių palydovai neįžvelgė nieko labai keisto - tai buvo eilinis skrydis į Škotiją. Nusileidus Edinburge lėktuve pasigirdo pranešimas „Sveiki atvykę į Edinburgą!“ ir viskas staiga tapo aišku. Tačiau „British Airways“ nori patikinti, kad pilotai nepasiklydo - tai neįmanoma.

Tačiau kaip ištaisyti tokią didžiulę klaidą? Na, visų pirma, lėktuvas iš Edinburgo išvyko į Diuseldorfą. Oro linijos taip pat paskelbė, kad atsiprašys kiekvieno keleivio asmeniškai. Tikriausiai laukia ir kompensacijos. Svarbiausia dabar bus išsiaiškinti, kaip ši klaida įvyko, kad daugiau ateityje tai nepasikartotų.

Kažkas turėjo parengti šį skrydžio planą, jį užregistruoti, perduoti lėktuvo įgulai. Jis tikrai perėjo ne vienas rankas. Nors dabar tai - juokinga istorija, keliautojams ji garantuotai baigėsi nuostoliais. Pinigų praras ir oro bendrovė - skrydis iš Edinburgo į Diuseldorfą yra dvigubai ilgesnis nei iš Londono į Diuseldorfą. Taigi, reikia manyti, kad oro linijos padarys viską, kad tokia klaida nepasikartotų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(40)
(5)
(35)

Komentarai (1)