Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2015-10-01 16:02
Tai kam didinti jį? Geriau tuomet pinigus skirti inovacijoms.
immortallt 2015-10-01 16:16
Aš nesu prieš MMA didinimą absoliučiai, bet 50% padidinimo pavyzdžio nepateikei. Vakar perėjau rodos didžiausius didinimus ir 50% nemačiau. O 20-30% didinimas valstijose išdėstytas pagrinde per 3 metus, kas yra mažiau nei 10% per metus.
Iki 375 eurų padidinti MMA galima, bet ne per pusmetį. Įspėti turi bent metus, pageidautina 2-5 metus prieš, kad va, didinsim MMA, kad ir iki 450€ per periodą iki 2020 metų. Jokios problemos nekiltų. Ir infliacijos greičiausiai nebūtų didelės net tokiose paslaugose, kaip maitinimas.
O dabar nori padaryti: -va, nuo spalio 8d akcizą kurui, tabakui ir alkoholiui didiname 30%. Po 6 mėnesių užmesim dar 20%, o gal ir daugiau.
Niemand 2015-10-01 16:47
Čia toks blogas konservų suformuotas įprotis daryti perversmus per naktį. Kad procedūra kreiva - vienareikšmiškai. Bet politikoje tiesios procedūros retenybė, o Lietuvoje iš vis su žiburiu nerasi. Toks gyvenimas...
Papildomai į MMA didintojų daržą galiu damesti ir tai, kad nesvarstomos jokios kompensacinės priemonės ten, kur jų tikrai reikia. Pvz., kaimo parduotuvėlės, kur ir taip viskas brangiau dėl transportavimo santykinai mažais kiekiais ir kur nėra konkurencinio spaudimo, kuris įprastomis sąlygomis neleidžia permesti kaštų į kainą (kaimo bobutė nevažiuos į maximą apsipirkinėti). Bet tai procedūrų bėda, o ne iš esmės apie MMA.
immortallt 2015-10-01 16:57
Niemand, konservatoriai pertvarkas darė per naktis, dėl vienos paprastos priežasties. Biudžeto su >20% deficitu netvirtinsi. Socdemams būtų bepigu tai daryti, kai biudžetas eina pagal planą, skolinimasis kainuoja kapeikas, o nepriimant jokių sprendimų niekas negriūva. Dar žiūrėk, baigiamų projektų, bet praėjusios vyriausybės pradėtų, laurus gali prisiimti.
Dėl 437€, seimo balsavimas įvyko, bet sprendimas galutinis nepriimtas.
Niemand 2015-10-01 17:07
Sutinku, kad būtų gražu, jei būtų. Bet pas mus politika taip neveikia nors užmušk. Nepaliksi gi dėl to MMA visai nekelto. Mano, kaip dešimt metų trišalėje taryboje sėdėjusio, nuomone, dabar prieš rinkimus bus šuolis iki 375, galbūt net iki 400, o tada du tris metus stabiliai, iki sekančių rinkimų arba esminių pokyčių ekonominėje situacijoje.
Niemand 2015-10-01 17:22
Ten tik dėl politinės rezoliucijos, t.y. neprivalomas politinis pareiškimas. Sprendimą priims vyriausybė. Teoriškai seimas galėtų įsikišti, bet netikiu, kad tą padarytų.
immortallt 2015-10-01 17:42
Ką daugmaž sutariam:
Jei didins iki 375€, sutinku, kraho nebus ir galbūt praslysime be rimtesnės infliacijos.
Dėl šešėlio didelis klaustukas. Užimtumas neauga taip sparčiai, kad nedarbas pasiektų 5%. Didelė dalis yra struktūrinis/ilgalaikis nedarbas, kuriam neitin turbūt svarbu, koks MMA.
Visgi 35% per metus didinimas daugiau išimtis, o ne taisyklė. Vienetiniai atvejai rimtose šalyse, net ir JAV.
MMA didinimas šuoliais nėra gerai, bet kadangi į valdžią išsirenka populistus, tenka susitaikyti.
Kas dėl naktinės reformos, netikiu, jog galėtum tikėti, kad kelių lengvatų nurėžimas ir pastumdymas gali išspręsti 30% deficitą.
GPM ir PSD atskyrimas geras dalykas - tai aiškiai parodo, už ką moki. Man asmeniškai patinka. Žinau, ten buhalterinės velniavos atsirado, bet taip kartais jau nutinka, kai itin daug dirbi, daug ir klaidų. Dabartinė vyriausybė nieko nedaro, tai ir klaidų beveik nėra.
Tokios rezoliucijos pasirašymas man jau atrodo grėsmingas, jau sutarė seime dauguma. Klausimas, ar vyriausybė nepadidins, kai apsižiūrės, kad liberalai gali išstumti socdemus iš viršaus bei galbūt kartu su konservatoriais vėl paimti daugumą. Pavojingas derinukas likusiems, nes kai situacija stabili, galima rimtai kilstelėti ekonomiką ir išmesti populistus iš valdžios ilgam.
Niemand 2015-10-01 19:19
Be reikalo. Rezoliucijos, partiniai pareiškimai ir pan. Lietuvos politikoje tradiciškai naudojami darbo simuliavimui ir populizmui. Grubiai tariant yra taip: vidutinis politikas nori būti geras tautai, bet nenori labai prišikti, paskui perrinks ir pačiam srėbti, o čia yra rezoliucijos po ranka, gali išreikšti meilę tautai, kuri nesuvokia, ką mūsų teisinėje sistemoje reiškia rezoliucija, pakeliui nieko neprišikdamas, o paskui, jei ką, visada galima apkaltinti mistinę vyriausybę.
Vytax 2015-10-01 20:43
Mano nuomone tai dėl MMA didinimo dar aštriau pasireikš dvi jau dabar matomos tendencijos.
1. Didės regioninė atskirtis. Dėl MMA didinimo iš rinkos bus išstumiami neefektyvūs verslai ir visokie smulkūs verslininkai. Būtent tokie verslai yra paplitę visoje Lietuvos provincijoje. O štai naujos įmonės kursis ten kur sąlygos verslui geriausios - keliuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Didieji Lietuvos miestai taps vis didesniais finansiniais donorais išlaikančiais provincijos savivaldybes. O tai savu ruožtu kels vis didesnes politines įtampas.
2. Ilgalaikis struktūrinis nedarbas. Nedarbas mažės lėtai, kai tuo tarpu darbo rinkoje vis labiau trūks kvalifikuotų darbuotojų.
Jokiu būdu nesakau, kad MMA didinti nereikia. Bet tai nėra jokia panacėja. MMA didinimas turi tiek ir teigiamų, tiek ir neigiamų pasekmių. O norint pastarųjų išvengti reikia papildomų sprendimų.
shark 2015-10-02 01:16
Atleiskite, bet jūs rimtais veidais aptarinėjate Darbo partijos populistinį pažadą pakelti MMA iki 1509Lt (437 x 3.4528)?
Negi mums pasisekė ir esate profsąjungos atstovas?
immortallt 2015-10-02 09:19
Ar tai tik populistinis pažadas, kai ir taip MMA jau pasirašė, kad pakels 30% per 2 metus bei seimas pasiratė rezoliuciją, kad kels iki 437€? Tai jau rimtas pavojaus ženklas.
Visiškai pritariu Vytax,
Dėl GPM ir PSD, jo, įsijaučiau ir pamiršau pagalvot Anyway, tobula būtų, kad liktų gyventojams 3 mokesčiai:
GPM, PVM ir turto mokesčiai (auto ir NT). Deja deja.
Nedirbanti vyriausybė gerai? Tai nebūtų ir III energetikos paketo įgyvendinimo dujų sistemoje, nebūtų jungčių su Švedija ir Lenkija. Galėtų pvz ir mokesčių sistemą pertvarkyti. Švietimo sistemą. Aplinkosaugą labai gera linkme pastūmėjo Mazuronis. Tai turbūt politikas vienintelis, kuris kažką padarė ir apie kurį pakeičiau nuomonę 180 laipsnių.
Niemand 2015-10-02 11:33
Gal dafai nereikia. Yra toks dėsningumas - po kiekvienos pertvarkos sistema dar kreivesnė pasidaro, o mokesčių ir švietimo sistema ir taip kreivos iki negalėjimo...
immortallt 2015-10-02 11:50
Niemand, teko dirbti šiek tiek prie vienos iš valstyninių įmonių pertvarkos praėjusios vyriausybės valdymo metu. Iš esmės teigiama linkme viskas vyksta, tik baisiai daug šūdo, neužtenka skiriamo laiko tam išmėžti.
Na man atrodo, kad praėjusi vyriausybė padarė labai daug teigiamų iniciatyvų ir žingsnių. Žinoma, daug buvo ir klaidų, bet jinai padarė daugiau nei visos vyriausybės iki tol.
Kreivos iki negalėjimo, bet sutvarkyti galima, jei populistų nebūtų.
Energetikos projektai per prievartą? Apart tai, kad teko SGD varyti be ES paramos, latviai, estai ir suomiai bimbalį dar ir dabar muša, daugiau didesnių problemų nematau, gal galia galėjo būti kiek mažesnė, bet jei pavyks patapti regioniniu terminalu, kam nematau didelių problemų, kai bus praplėstos dujų jungtys su Latvija, Lenkija ir pastatytas terminalas dujų bunkeriavimui.
Tikiuosi tu teisus, kad ir ši rezoliucija nebus priimta, bet mane kankina labai nemalonus jausmas.
Artojas 2015-10-04 00:13
Na ką, truputį užlag'inau su atrašymu, bet laikas sudėti tam tikrus "taškus ant i".
Na lyg ir supratai galiausiai, kad MMA didinti be jokio apgalvojimo yra kvaila.
deivis 2015-10-04 14:06
250 komentarų. Mušat rekordus
hamann 2016-01-07 18:47
Kaip MMA didinimas paveikia įmones:
http://www.llri.lt/wp-content/uploads/2 ... FA-MMA.pdf
http://www.llri.lt/wp-content/uploads/2 ... MMA-II.pdf
pasiskaitykit, minimalščikai.
Audrius 2016-01-07 18:57
nu nu, pavarei cia. Iskniso laisvosios rinkos instituto pdf apie minimalia alga. Tikrai idomu, kokia bus ju isvada, a?
Paieskok dar kokiu Vatikano PDF'u apie geju liga ar Kremliaus PDF apie tai kaip visas pasaulis kentes del zemu naftos kainu.
O kas del minimalios algos, tai is komentaru panasu, kad del jos pakelimo labiausiai ir pasipelnytum.
hamann 2016-01-08 07:45
jei įmonėms padariniai neigiami (o tokie ir yra) tai kitokių tyrimo išvadų ir negali būt. tik kad nelabai čia kas tai supranta. Visiems atrodo, kad tik gobšuoliai darbdaviai nenori pasidalint 100proc savo pelno su visais nekvalifikuotais darbuotojais.
- 2016-01-08 09:11
Audrius 2016-01-08 09:20
...daug jau cia visi prirase, ner prasmes vel bandyt perrekinet vieni kitus..
Suprantu tavo ideologija, patiket, ta dainele apie griuvancius verslus yra zymiai senesne uz tave. Kaip ideologija, ji tvarkinga ir grazi, tik gaila, kad su realybe ji nera surista. Pagal tavo logika, pati geriausia salis verslui turetu but koks Bangladesas ar Malis, ane? Gi ten algos isvis centai, t.y. nerealiai teigiama itaka imonems, ne?
Ir dar, paaiskink man, kaip cia pvz, Estija-ekonomika labai panasi i LT, o jie jau kelia MMA iki 430 ir nieks dar nemire? Matomai kaip ir visda, Estai vel prieme eilini kvaila sprendima, kuris, kaip tavo biblija sako, tures neigiamus padarinius imonems. Ka tu manai?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nerijus Mačiulis: didinti MMA galėjo sugalvoti tik gerai infiltruotas ir užmaskuotas priešas