Kodėl neverta tikėti tuo, ką matote ekrane: kaip buvo nufilmuotos 7 garsios sekso scenos. N-18 (?) (0)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Monstrų puota
Garsioji aistros tarp Halle Berry ir Billy Bob Thorntono scena padaryta taip „žaliai“, jog atrodo, lyg tai būtų asmeninis video, neskirtas pašalinėms akims. Iš tiesų tai aktorių vaidybos ir griežtos statytojo Marcko Forsterio kontrolės rezultatas. Be to, aktorė paprašė atidėti seksą filmavimų pabaigai, kad geriau priprastų prie Billy Bobo (galiausiai tai įvyko 19 filmavimų dieną iš suplanuotos 21), o po to juokavo, kad „ prieš permiegodama, susitikinėjo su Billiu tris savaites“.
„Halle pasakė, kad arba jai aprašysiu visus kameros judesius, arba ji pati paskui montuos sceną, – pasakojo režisierius. – Pirmasis variantas būtų stipriai apribojęs mūsų laisvę, na, o dėl antrojo nesivėliau į ginčus. Taigi, aktoriai tuščiai nesijaudino ir pasirodė iš geriausios pusės, ir kai sceną sumontavau, Halle ir Bobas liko visiškai ja patenkinti“.
„Siaubingai baiminausi prieš filmavimus, tačiau drąsa kartais pasirodo iš visiškai netikėtos pusės, – vėliau prisipažino aktorė. – Dabar žiūriu ir mąstau: kas ši mergina, nejaugi aš?“ Už savo drąsą Halley gavo „Oskarą“. Torntonui pasisekė mažiau: kaip jis teigė po kelių metų, atviros „Monstrų puotos“ scenos virto jo asmenine drama ir sugriovė santykius su tuometine žmona – Angelina Jolie.
Esminis instinktas
Erotinis Paulo Verhoeveno trileris, akimirksniu padaręs Sharon Stone žvaigžde. Visi, be abejo, pamenate garsiąją apklausos sceną, kurioje Sharon lyg tarp kitko perkryžiuoja kojas, akimirkai atidengdama tai, kas slypi tarp jų. Daug metų „žemuogėlių“ gerbėjai stengiasi iškapstyti tiesą: ar tai buvo padaryta specialiai? Ar išties ten yra „tai“? Ar žinojo aktorė, kad kamera palįs jai po sijonu?
Joe Esterhazo scenarijuje sekso buvo daug, tačiau konkrečiai šio momento jis nesugalvojo. Drąsi idėja priklauso režisieriui, kurį jaunystėje persekiojo vieno vakarėlio prisiminimai, kur ištekėjusi gražuolė bandė jį panašiu būdu erzinti. Teliko įkalbėti aktorę.
Toliau šalių parodymai išsiskiria: pasak Stone, statytojas įkalbėjo ją nusivilkti kelnaites, nes jie neva pernelyg iššaukiančiai bolavo sofitų šviesoje. Sharon sutiko – su sąlyga, kad ekrane nesimatys jos nuogos gaktos. Verhoevenas davė žodį, tačiau jo nesilaikė, o montuodamas, šį momentą su aktore aptarti „pamiršo“.
Kai Stone išvydo filmo juodraštį, ji piktai tėškė antausį režisieriui ir išėjo iš kino salės, nelaukdama juostos peržiūros pabaigos, – tačiau ilgainiui atlyžo, tarusi, jog ši scena priduos ryškumo jos herojai Catherin Tramell. Sharon „piktina ir žeidžia“ tik tai, kad ji „pasitikėjo režisieriumi“, o rizikingą sceną šis nutarė aptarti su montuotoju, o ne su ja.
Paulas šiuos įvykius pasakoja kiek kitaip: jis neva ne tik aptarė su Sharon „genitalinę“ sceną, tačiau ir gavo visišką jos pritarimą, o visus reikalus sujaukė Stone agentai, pradėję skalambyti pavojaus varpais po pirmosios uždaros peržiūros ir prišnibždėję aktorei, kad toks apsinuoginimas pakenks jos karjerai. Tačiau nepaisydamas blodinės reikalavimų paredaguoti sceną, olandas nesutiko ką nors keisti. Dėl vieno dalyko aktorė ir režisierius sutinka: kelnaičių Sharon nebuvo, viskas sąžiningai.
Kalbant apie kitas sekso scenas, tai viskas buvo griežčiausiai aptarta iš pat pradžių: jokių realių sueičių, kad būtų išvengta bet kokių infekcijų, apsinuoginę aktoriai ant genitalijų dėvi specialius apvalkalus, siekiant išvengti tiesioginio kontakto. „Esminis instinktas“ filmuotas laikais, kai visi bijojo AIDS, ir Michaelas Douglas prisipažino, kad dalyvavo jame, nes nerimavo, jog netrukus erotika gali išnykti suvis.
Verhoevenas suprato, kad filmą pateikti auditorijai bus nepaprastas, tad, siekdamas nuraminti studijos valdžią, iš pradžių atliko detalias sekso scenų kadruotes, o paskui filmavo po dešimt kiekvieno kadro variantų ir skirtingais kampais. Tačiau apklausos scena vis vien užgožė visą kitą seksą: remiantis kino žiūrovų apklausomis, joks kitas momentas Holivudo istorijoje nenusipelnė tiek stop kadrų bandymų.
Paskutinis tango Paryžiuje
Daugumai žiūrovų erotinė Bernardo Bertoluccio drama visada bus vienos scenos filmu. Istorija nejauno amerikiečio našlio, Paryžiuje sutikusio jauną prancūzaitę, atspindėjo slaptas fantazijas režisieriaus, visada svajojusio apie atsitiktinį romaną su nepažįstamąja. „Scena su sviestu“ taip įaudrino žiūrovus, kad daugelis net patikėjo, kad Marlonas Brando tikrai iškeikė jauną aktorę.
Iš tiesų, ne, nors visiškai smurto nebuvo išvengta. Pirminiame scenarijuje šios scenos nebuvo. Ją sugalvojo pats Brando, kuris, būdamas žvaigžde, filmavimuose naudojosi didele laisve. Jis atsisakydavo mokytis vaidmenį pagal scenarijų, beatodairiškai improvizavo, o būtiniausias replikas rašėsi į korteles ar ant partnerės nugaros, ir žvilgčiojo ten filmavimo metu.
Belluchi, šiaip jau, ir be to nebuvo lengva. „Pamenate tą nuostabią suknelę? Mes užsakėme jų dešimtį, nes filmuojant jos buvo nuolat plėšomos. Tačiau baigus filmuoti, vieną išsiprašiau sau. Maniau, gal nors kartelį ją apsivilksiu kada nors, nedera tokiam grožiui pražūti… Tačiau paskui taip ir negalėjau prie jos prisiliesti. Net žiūrėti į ją negalėjau“.