Įpylė žibalo į ugnį: tikimybė, kad mūsų gyvenimas – kompiuterinė simuliacija, siekia 20–50 proc. (10)
Tikimybę, kad žmonija gyvena kompiuterinėje simuliacijoje (kaip filme „Matrica“), JAV bankas „Bank of America Merrill Lynch“ vertina 20–50 proc., rašo naujienų portalas „Business Insider“, cituojantis banko analitikų parengtą ataskaitą.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Visai tikėtina, kad plėtojantis dirbtiniam intelektui, virtualiai realybei ir skaičiavimo pajėgumams ateities civilizacijos nusprendė sumodeliuoti savo protėvių gyvenimą“, – rašoma dokumente.
Savo pamąstymuose banko ekspertai remiasi „Tesla“ steigėjo ir vadovo Elono Musko, JAV astrofiziko ir mokslo populiarintojo Neilo deGrasse Tysono ir švedų filosofo, Oksfordo universiteto profesoriaus Nicko Bostromo pasisakymais.
Taip pat pažymima, kad 3D modeliavimo technologijos tampa tokios tikroviškos, kad jų veikime vienu metu gali dalyvauti milijonai žmonių.
„Bank of America Merrill Lynch“ nepaaiškina, kokį poveikį jo prognozės gali padaryti priimamiems investiciniams sprendimams, rašto „Business Insider“.
Tačiau banko analitikai mini daugybę faktų, rodančių virtualios realybės prietaisų pažangą. Pavyzdžiui, 2015 metais dirbtinis intelektas pirmą kartą vaizdus sugebėjo atpažinti tiksliau nei žmogus, o pirmojo papildytosios realybės žaidimo „Pokemon Go“ žaidėjų skaičius jau viršija 50 mln. žmonių.
Prognozuojama, kad iki 2022 metų pasaulio virtualios, papildytos ir mišrios realybės prietaisų rinkos vertė padidės iki 150 mlrd. JAV dolerių.