Naujausias Kinijos mados klyksmas - „veido bikinis“  (0)

Kinijos Čingdao miesto paplūdimių lankytojos rado naują būdą, kaip apsaugoti savo veido odą nuo saulės ir išlaikyti odą šviesią. Moterys ėmė dėvėti keistus galvos apdangalus, o jų įkvėpimas, rodos, buvo žmogus voras, juokauja „BBC“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šie įmantrūs apdangalai praminti „veido bikiniais“. Pirmą kartą jį ant galvos užsitempė vidutinio amžiaus moteris, kaip praktišką maudymosi kostiumo detalę, saugančia nuo saulės spindulių. Netrukus jos idėja pasinaudojo kitos moterys ir taip „veido bikinis“ tapo paskutiniu Kinijos paplūdimio mados klyksmu. Apie šį galvos apdangalą neseniai rašė ir vienas Niujorko mados žurnalas „CR Fashion Book“, kurį įkūrė buvusi paryžietiškojo „Vogue“ redaktorė Carine Roitfeld. Prestižiniame žurnale buvo išspausdinta „veido bikinį“ ir prabangius papuošalus dėvinčių moterų fotosesija. „Veido bikinis“ iš vyresnio amžiaus moterų aksesuaro tapo beveik aukštosios mados ikona ir tai sukėlė daugybės interneto vartotojų pašaipą. Per dvi dienas apie „veido bikinį“ pasirodė virš 12 mln. įrašų Kinijos socialiniame tinkle „Weibo“. „Kinijos senutės dabar yra mados pasaulio centre“, - rašė vienas internautas. „Atrodo, lyg banko plėšikai įsiveržė į paplūdimį“,- juokavo kitas komentatorius. Kinės savo odą nuo saulės spindulių saugo kūrybingiausiais būdais. Be „veido bikinio“, kinai naudoja ultravioletinių spindulių nepraleidžiančius skėčius, kurie gali būti pritvirtinti prie dviračių rankenų. Šalyje taip pat populiarios saulės spindulius blokuojančios ilgos rankovės ir Batmano stiliaus apsiaustai. Kinijos televizijose mirga magiškų odą balinančių kremų reklamos. Čia blyški odos spalva yra grožio idealas. Ir, pasak senovinio kinų posakio: „Vienas baltos spalvos prisilietimas paslepia 100 rūšių bjaurumo“. Vienas Kinijos socialinio tinklo „Weibo“ vartotojas netgi tikino, kad balta odos spalva yra klestėjimo, turto ženklas. „Nuo senovės laikų, kinams tradicinė gražuolė yra šviesios odos spalvos, - sakė jis. - Mergaitės, kurios augo turtingose šeimose, galėjo sau leisti būti namuose, toli nuo sunkaus darbo. Tuo metu rausvai balta oda buvo didelio turto ženklas“. Tai, rodos, visiškai skiriasi nuo daugelio Vakarų šalių supratimo – dauguma merginų moka didžiulius pinigus, kad oda atrodytų įdegusi.
Tiesa, soliariumai jau ima dygti ir Kinijos didžiuosiuose miestuose, kur jaučiama didesnė Vakarų įtaka. O didžiausio Kinijos soliariumų tinklo savininko Liu Yupu „veido bikinio“ idėja nežavi. „Šiomis dienomis, jei apsilankai soliariume, tavo tėvai ir artimi draugai gali išvadinti tave idiotu, tačiau tu taip pat susilauki daugybės komplimentų“,- kalbėjo Liu Yupu.
Tačiau ar gražiai įdegusi moteris sugebėtų pritraukti tiek žvilgsnių, kiek ta, kuri dėvi „veido bikinį“?
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Jorūnė Kazlauskaitė
(7)
(22)
(-15)

Komentarai (0)