Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
RiMuSaS 2010-09-08 16:24
Na as nepamenu tokio fakto... Kiekzinau kai atsirado klausimu ir reikalavimu duot irodymu... Tik tada atsirado visokiu ikalciu ar net pacio binladeno prisipazinimas (kas kiek zinau labai itartina buvo)...
RiMuSaS 2010-09-08 16:28
"Vėlesnis kritimas tai jau esamų konstrukcijų minkymas ir presavimas, o ne vis dar bandančių atsilaikyt konstrukcijų smūginis supresavimas."
Tavo zodziai... Jai tai butu kaip tu dabar sakai kiekvieno auksto minkymas kas letyna laisvaji pagreiti... Pastatas pakankamai greitai sugriuvo...
Na bet kaip ir minejau nevienas ten nebuvot ir nevienas nesat specialistas to dalyko ( taipogi ir as nesu ) Ir aiskint ir kalbet apie tai taip aiskiai perdrasu jau...
Ir kiek supratau is tiek komentaru... Isvadu nebus cia...
Tir4elis 2010-09-08 17:16
Kodėl svaičiojimai? Jei žmonių kurie visą gyvenimą pastatus stato, restauruoja nuomonė tau svaičiojimai.. O dangoraižiai tavo žiniai statomi atlaikyt stichijos antpuolius, viduje kylančius jiems būdingus gaisrus, skirti pasirūpint žmonių saugumu juose.
Dėl minkymo tai prisimink mokykloje darytą bandymą per fizikos pamokas. Siūlas ant kurio pakabintas svoris, o po juo dar vienas siūlas. Trauki iš lėto, krenta viskas, trauki greit, trūksta apatinis siūlas. Taip ir čia. Pilną jėgą pajusdavo tik viršutinės pastato dalys, tos, kurios tuo metu gaudavo smūgį nuo krentančio viršaus. Kai pastatas vientisas, jis ir atidavinėja gautą perkrovą po visą konstrukciją, o dabar gniuždomos sekcijos tiesiog nespėdavo pasidalyt perkrova su apačioje esančiomis..
Deja, šį kartą kalbame apie fanatiškas atakas kurioms tie pastatai tikrai nebuvo skirti atlaikyt.. Taigi turim ką turim. Kartais ne viskas atrodo įtikima, bet yra kaip yra..
Pumper 2010-09-08 17:27
Lietuvoj? Jei taip, tai Lietuvoj nėra nei vienos galvos, kuri suprastų apie dangoraižius. Vienas yra, o ir to projektuotojas galą pasidarė, kai suprato, kad dėl jo klaidų jis nugriūti gali.
RiMuSaS 2010-09-08 17:32
Na bet kiek pamenu buvo skirta atlaikyt kontaktams su lektuvais... Na neesme... Na jai dirbi tokioje firmoje.... Tai negi jie nieko nesake pvz kodel pastatai susmuko tvarkingai i apacia... Nes kiek zinau virsune nuo smugio buvo pakrypusi ir pradejus virst logiska jai virsune pakrypus spaudimo jega labaiu pasidave i sona o ne tolygiai zemyn...
Laurynas19 2010-09-08 23:23
Atsibuskit zmones.. Samokslo teorijos nekuriamos is oro (nors zinoma buna isimciu, kaip gudresni spicialiai jas kuria ir siekia is to pasipelnyti) , visada visur yra nors dalelis tiesos. Ir visiems patarciau ziureti i musu ISTORIJA is jos gali daug ko pasimokyti. Manot visi zinojo tais laikais apie hitlerio pasirasyta Molotovo-Ribentropo pakta ? apie kitas machinacijas ir suktybes? Niekas nezinojo, patys vokieciai nieko nesuprato, nes buvo tokia pat avbinu banda kaip dabar dauguma, kurie tikejo viskuo kas sakoma per radija, viskuo kas pateikta oficialiai. patys vokieciai po pralaimeto karo negalejo pasakyti kodel kariavo. Paziurekit i netolima kinijos istorija, kaip vaikai zude mokytojus ir tt. taip pat ir dabartine siaures koreja. Jus manot, kaltas ten socializmas? Visur zmones tie patys. Demokratija dar palankesne valdymo forma tokiems tyronams. Joks, apskritai joks karas neapsiejo be suktybiu.
Per tokius debilus ir vyksta pasauliniai karai. Eina kariaut nesuprasdami ko, zino tik tas kas pradejo ta kara.
tas pats ir dabar amerikos kareiviai nlb supranta kodel kariauja, jiems nereikalingas tas karas. Bet kazkam tikrai reikalingas.
Beje pasakymas: "Ziurekit maziau filmu" - kvailas. Filmai nekuriami is oro. Taip pat parodizus filme neitiketina TIESA, ji virs melu, nes visi prades vartoti fraze: "Ziurekit maziau filmu" Mastykit.
(Zinoma tai tik dar viena samokslo teorija. Bet as taip pagalvojau, vadinasi yra nemaza galimybe, jog kazkas taip ir daro. Netikekit viskuo, bet ir neatmeskit visko)
RiMuSaS 2010-09-09 00:55
Smagu kad yra zmoniu kurie naudojasi tokia logika ir samprotauja... Gaila tave tik vienetai isgirs ....
Drutas 2010-09-09 09:58
Na ne, bet yra dalis žmonių, kuri tiesiog nori būt protingesnė už likusius ir jaustis žinantys "tikrąją tiesą".. Ar daug yra tikinčių, jog JAV į rytus iškeliavo demokratijos įvest? Akivaizdu, jog neįmanoma būti tokiu altruistu, kad taip smukdyti savo šalies ekonomiką vardan geresnio kažkokių babajų gyvenimo.. Tai vadinasi pagrįsta sąmokslo teorija. Tačiau mano manymu teroristų atakos konspiracija yra jau paranoja. Įsivaizduojat kiek žmonių į tai turėtų būt įtraukta?? Busho administracija, dispečerinės, karininkai, gaisrininkai, policija, WTC darbuotojai, galų gale kokiu būdu tuos pastatus prifarširuot sprogmenim? Skaičiau jog net pastoviai dirbant tai truktų bent porą savaičių vienam bokštui, ir niekas iš tų tūkstančių darbuotojų nepastebėtų?
Reziume, galima klausinėt ar teroristinis išpuolis nebuvo sutartas su 'Osama' siekiant kažkokios naudos vienom ar kitom grupėm. Kad ir kaip tai skambėtų absurdiškai, mes to kol kas negalim paneigt (Kaip tavo paminėtas gražus palyginimas su Ribentropo-Molotovo paktu). Bet svarstyt, kad buvo kokie tai sprogmenys, raketos ar ateiviai, yra gan kvaila, nes šių teorijų pagrįsto ir įtikinamo paneigimo - pilnas internetas.
Smėlis 2010-09-09 10:24
turbūt sveikiausias šioje diskusijoje kritiško mąstymo pavyzdys.
RiMuSaS 2010-09-09 12:27
Na naivu butu manyti, kad si sakykim diskusija uzsibaigs...
Visad buvo ir bus dvi skirtingos puses...
Cia truputi i sali, vistiek ta 9/11 ganetinai nusivalkiojo jau ...
Mano nuomone Sovietine represija padejo issaukstint Amerikos autoriteta, zmoniu samonese... ( cia interpretuokit patys... Nes matau nera reikalo zmogui pateikt visos informacijos nes poto jis pradeda ja tik ja manipuliuot savo reikmem.. )
Man asmeniskai labai igryso kai musu valdzia priiminedama istatymus ar aptarinedama visokius ekonominius reikalus visad ziuri i JAV. Jav ana JAV ta, JAV senai taip, JAV ekonomika ir t.t. Manyciau JAV nieko svarbia nebera uz pinigus. Visiskai nieko...
Kodel niekas neima Norvegijos modelio ar kitu saliu ?? Nesvarbu kad jos nera tokios gigantes BVP atzvilgiu ar pinigu srautais... Bet tokiose salyse zmones laimingesni ir produktyvesni... O manymas kad kuo turtingesne valstybe tuo zmones laimingesni yra gryna nesamone... Tai parodo ir faktas, kad toli grazu tokios valstybes kaip tarkim JAV ar D.Britanija ne istolo nepriskiramos prie laimingu valstybiu... Jai duomenys nepasikeite tai jos uzima 1 ir 5 vietas pagal turtingiausiu valstybiu...
Pvz Norvegija ( nepamenu tikslei gali but kad ir SVedijoje ) zmones uzdirbantis daugiau apkraunami didesniais mokesciais... Cia kalbama apie tuos kurie uzdirba daugiau nei realiai jiems reikia patogiam gyvenimui... Anglijoje irgi prasidejo toks judejimas... ( pasistengsiu rast visa straipsni apie tai, gal busit skaite nes nesu tikras kad skaiciau technologijose ji )
Faktas kad pinigai laimes neatnesa ( Nepriklausomybe taip bet tai nera laime ). Jai zmogus nesugeba dziaugtis mazais dalykais tai jis nesugeba dziaugtis isviso...
Na cia jau labiau prie straipsnio... Gerai atmeskim visas tas samokslo teorijas kaip jus sakot... Kodel amerika tapo teroristu taikyniu... Ar ne del tos pacios godzios politikos ?
Na cia ir sustosiu...
Tir4elis 2010-09-09 12:52
Sutinku. Pilnai sutinku su tuo ką čia parašei.
Bėda, kad dabartinė politikų karta vis dar pasąmonėje laukia nurodymų iš "viršaus". O jo nėra, reikia galvot savo smegeninėm. Va ir sekioja paskui JAV..
Nesenai buvo daryta Lietuvoje apklausa. Klausimas paprastas, jūs save geriau įsivaizduojate kaip darbdavį ar darbuotoją. Dabartiniai studentai jau mato save kaip darbdavius. Procentai panašūs kaip Vokietijoje ir kitose ES šalyse, o vyresnės kartos vis dar darbuotojai..
Godi politika? O taip, godi ne tas žodis.. Kišimasis į centrinės Amerikos šalių politiką dėl savo firmų naudos, bandymai manipuliuot arabų šalimis. Ten kur šeichams geri pinigai krenta viskas ok, kur ne jau JAV žiūri nedraugiškai. Atmeskime pastovias konfrontacijas su Tarybų sąjunga. Nemažai ko išlenda.
Tai, kad Arabų Emyratų šeichai kaip namie jautėsi Baltuosiuose Rūmuose prie Klintono administracijos jau nebe pirmą oficialų dokumentinį matau. Bet istorija apie Reigano atėjimą valdžion paliko ne kokį įspūdį.. Irane yra naftos. JAV jos reikia. Buvo visomis išgalėmis remiamas tuo metų ten karaliavęs valdovas, kuris daugiau rūpinosi JAV interesais, o ne savo šalies. Arabams pradėjus murmėt buvo imtasi "priemonių", bet nesuveikė. Paimti ikaitais JAV piliečiai, tarptautinis skandalas ir po to sekęs jau įrodytas Reigano rinkimų štabo susitarimas su arabais atsakingais už įkaitus. Triukšmas tol, kol valdžioje Karteris. Nesidrėti su jo administracija, ir nebendradarbiauti. Vos tik prezidentu tapo Reiganas, arabai kaip mat paleido įkaitus.
Taigi nieko keisto, kad Iranas dabar taip piktai žiūri į JAV. Juk dabar valdžioje tie žmonės, kurie tada buvo jauni savo šalies patriotai norėje atsikratyt užsienio įtakos namie.
Bet kuri didelė ir galinga šalis daro kitaip? Visos kaip musės prie .... lenda prie tų šalių kur daugiau resursų ir kaip mat prasideda "dalybos"..
DJ_LFS 2010-09-09 13:27
Dar karta pakartosiu - samokslo teorijom tik tik neissilavine kaimieciai, kadaise jie tikejo kad zeme plokscia, kad saules dievas yra ir t.t.
Pumper 2010-09-09 13:59
Vat įdomu kuo tu pats būtum tikėjęs tais "kadaise" laikais.
Gal nevaidink čia protingo.
Zergas 2010-09-09 14:05
o gal tie kurie turi kritiska pasaulio matyma ir nepriima kiekvieno oficialaus teiginio uz gryna piniga?nieko cia bloga nematau abejoti oficialia pozicija,manau kaip tik kaimieciai neabejoja nes nemasto,jiems uztenka kad kazkoks autoritetas jiems pasako ir viskas,nesvarbu kad pasake bileka,svarbu kad tooooks zmogus pasake ir sventa.
RiMuSaS 2010-09-09 15:03
Gal ir gerai sakai, tai tuomet iseina kad esi neissilavines kaimietis
Mastantys zmones ir nepriema visko iskarto, pirma apsvarsto uz ir pries...
šakės 2010-09-09 16:30
Būtų gerai, kad ne tik oficialios pozicijos atžvilgiu būtų kritiški, bet ir tariamą "dokumentiką" kritiškai vertintu. Nes dažniausiai kai pasveri visus argumentus ir įvertini šaltinius ir jų rimtumą, būtent oficialioji žiniasklaida atrodo kur kas patikimesnė už "garažo" režisierių kuriamus filmukus, knygas ir blogus.
RiMuSaS 2010-09-09 17:02
Na yra kritisku abieju pusiu atzvilgiu... Bet vienaip ar kitaip turi turet savo poziuri o jis visvien labiau linksta i kazkuria puse... Jai ne tuomet atsirastu trecioji puse.
O seip nereikai uzmirst tas kuris valdo ziniasklaida, TV tas valdo informacija... Niekas ir nesako kad dokumentika 100% teisinga ir panasiai... Bet jug istorija parode, kad nieko svento nera kas susije su politika ir valdzia...
Lygiai kaip dabar farmacininkai, tabako gamintojai, .... Spekuliuoja informacija ir istatymais. Rukantieji ir dabar mano kad jie ruko nes to nori... Daktaras israse vaistu reikia juos gert... O kad vaistai nepasalina priezasties o tik ja nuslopina niekam neidomu... Tu jug moki pinigus ir jiems gerai... Gerdamas vienus vaistus kenki kitam savo organui bet tai neproblema nusipirksi kitu vaistu nuo tos problemos ir viskas ok. Kodel pas mus negydoma kaip azijoje... Gydimas uztrunka ilgiau bet jo tikslas pati priezastis... Nors kiek zinau dabar vyksta mediku suvaziavimai ir jie svarsto bendradarbiavimus su rytu medicinos atstovais...
O del rukymo pats rukiau stipriai 7 metus nekalbu apie tuos kelis kai rukiau tik seip su kompanija. Stiprei tai turiu omeni po pakeli per diena pliusminus maziau daugiau...
Visad sakydavau nerukanciam kad rukau nes man tai patinka, vistiek gyvenama pasauli kuriame galime mirti nuo betko ir panasiom nesamonem kurias galima isgirst is kiekvieno rukancio. Buvau ir metes rukyt menesi poto tesesi ivairiu ligos metu ar seip kokiu pertraukeliu metimo rukyt maratonai... Bet pasiligdavau rpie to kad rukyti man geriau ir tai man netrugdo... pagrindine priezastis kodel rukome yra musu pasamoneje susiformaves modelis... Bei susidariusi priestara kad rukome tai kas isesmes yra neskanu ir automatiskai priestaraujam sau kad negali taip but... Beje nerukau jau metai ir visiskai nesijauciu kazko netekes ar panasiai... Nes atsikraciau tos pagrindines psichologines priklausomybes... Ir nustokir burbet apie tokius dalykus kaip valios pastangomis ir panasiai... taine vien nikotino priklausomybe... Nikotinas labai greitai salinasi is organizmo... keliu savaiciu begije jo organizme lieka maziau nei 0. % .
Na bet cia nuklydau ir kiek suprantu gana nemenkai...
Esme tame, didziuliai pinigai ir valdzia... teisybiai vietos nera..
šakės 2010-09-09 17:14
Taip, tu teisus. Žiniasklaida gali būti visiškai šališka, kas ypač pas mus dažnai pasitaiko. Net ir užsakyti straipsniai. Tačiau ką norėjau pasakyti, kad nereikia atmesti ir atvirkščio varianto - tie filmai taip pat gali būti tik kažkieno politinio žaidimo įrankis.
RiMuSaS 2010-09-09 17:37
Teisingai gali but... Neneigiu...
DJ_LFS 2010-09-09 19:48
Sveikas sugrizes i nerukanciuju pasauli !
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Česlovas Iškauskas. Rugsėjo 11-oji: tarp mistikos ir realybės