Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nojus 2013-01-29 15:45
Nevisiškai su Jumis sutinku.Juk šis "nepagaunamasis" eteris veikia mums matomus kūnus(gravitacija,inercija).Reiškia sąveika yra.Manau ,kad išspręsti šią lygtį galima netgi nesugavus "nividimkos".
vvv2 2013-01-29 15:49
- klaida! eteris neveikia kūnų, eteris kuria kūnus nuolat ir iš naujo (dinamiškai).
_alvydas_ 2013-01-29 16:08
O kodėl su šakėm negalima?
Jei sėdėtum ant greit į vežimą skrendančių šakių tai eteris nenumato vežimo pasunkėjimo.
Tau atrodytų, kad vežimas palengvėjo tavo atžvilgiu.
vvv2 2013-01-29 16:26
_alvydas_ 2013-01-29 16:39
Nesakiau apie jokį c. kad ir 100km/h Bet dėl energijos kaupimo sutinku.
Tik kur/kaip ta energija kaupiasi dar truputį gražesnį paaiškinimą keletą kartų minėjau.
Galim sulygint šitoj vietoj su SRT ir sulygint kur "gražesnis" paaiškinimas.
Tiesa pasakius SRT ir neturi jokio paaiškinimo tik Lorenco transformacijos formulę.
AlvydasR 2013-01-29 17:00
Galima tokį kausimą: o ar yra eksperimentiškai nustatyta, kad masė iš tiesų padidėja, ar tik bandoma teoriškai pagrysti teorines išvadas?
_alvydas_ 2013-01-29 17:15
Taip, Amerikoj prie dalelių greitintuvo yra prietaisas dideliam tūryje surinktos / gautos iš dalelių šiluminei energijai matuoti.
Išsiskiria daug daugiau energijos nei būtų klasikiniu būdu.
Na dar planetų judėjimas (Merkurijus pvz.), laiko sulėtėjimas pagal mane irgi yra dėl masės padidėjimo, o ne kažkokių mistinių Lorenco transformacijų.
AlvydasR 2013-01-29 17:58
Jeigu teisingai supratau, tai merkurijuje laikrodžiai lėčiau eina negu žemėje? Keista, bet kad ne tokie dideli orbitiniai greičiai, kad galėtum išmatuot laiko skirtumą..
_alvydas_ 2013-01-29 18:20
Nežinau Merkurijui kaip eina laikrodžiai, reiktų paskaičiuoti, čia ir orbitinis greitis ir Merkurijaus ir Saulės gravitacija kartu lemia.
Ir nelabai būtų kaip išmatuoti dėl tarpusavio Žemės ir Merkurijaus judėjimo ir jo sukuriamo Dopplerio efekto.
Bet Merkurijaus orbita ne apskritimas, todėl kaitaliojasi greitis.
Pagal Niutoną ta trajektorijos elipsė turėtų stovėt vietoj (jei nebūtų kitų planetų).
Bet ji sukasi.
Suskaičiavę kitų planetų įtaką dar pritrūko kažkokios nežinomos įtakos.
Masės kitimas tai gali paaiškinti gana tiksliai.
Kai Merkurijus toliausiai nuo Saulės jo masė mažiausia.
Ir dėl mažesnės Saulės gravitacijos ir mažesnio orbitinio greičio.
_alvydas_ 2013-01-29 19:06
Pradžioj net neatkreipiau dėmesio, bet gi čia pats nenorom dar parodei vieną psichloginę priežąstį.
Paprastas paaškinimas neįdomu!
Reikia tokio kur šiurpuliukai eitų nuo paslapties jausmo.
Kaip kompiuteriniuose žaidimuose, fantastiniuose filmuose ir panašiai.
Tada cool.
O čia paprastas/buitinis paaiškinimas - fu kaip neidomu...
punktyras 2013-01-29 21:25
Bandant paaiškinti buitiškai nebuitiškus dalykus, pernelyg didelė tikimybė, kad dalykas nebus suprastas, arba bus suprastas neteisingai. Na, nėra buitinių dalykų, per kuriuos pakankamai aproksimuotum, tarkime, kvantinę fiziką. Bet nuo to ji neišnyksta ir nepasikeičia. Tiesiog paprastų žmonių sąmonėje persikelia į magijos ir mistikos sritį.
rwc 2013-01-30 04:56
Kaip matai, esi atsilikęs nuo gyvenimo pusantro amžiaus. Eterio klausimas buvo iškeltas ir išspręstas dar pačių eterio tempimo teorijos pradininkų, o laiko sutrumpėjimas buvo eksperimentiškai užfiksuotas dar iki LET, matuojant elektronus elektros grandinėse. Gali nebevargti ir daugiau nebebrukti savo viduramžiškų teorijų.
Nojus 2013-01-30 09:13
RVC piktas.Galima daryti išvadą,kad kažko nežino,bet nenori prisipažinti.Va,taip ir prikuriama visokių baubų:BRT,SRT,LET ir t.t. ir panašiai.Bijokite ,paprasti žmogeliai,Dangus grius.
Ar iš tikrųjų taip baisu?
Viską,kas sudėtinga galima pakeisti paprastais dėmenimis.Turėdami laiko nueikite prie tvekinio.Meskite akmenį-pamatysite raibulius.Brūkštelkite pagaliu švelniai-pamatysite stygas.Nueikite prie krentančio vandens šachtos-pamatysite iškreiptą erdvėlaikį.Atsistokite ties vandens-sausumos riba-štai Jums galaktikos pakraštys.Pažvelkite į paukščius,kertančius "galaktikų ribą' -o siaube.Ir taip toliau ir panašiai.
Visa tai niekis,kol nepabandysite aprašyti visus reiškinius matematiškai ir susieti į bendrą visumą,sukurti teoriją kodėl įvyksta vienas ar kitas reiškinys.
rwc 2013-01-30 10:08
, nei aš piktas, nei ką. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu, kai susireikšminęs diletantas, alergiškas kažkurio mokslininko pavardei, bet visiškai nesigaudantis fizikoje, elementarioje geometrijoje ir aritmetikoje aiškina, kad jis vienas protingesnis už pastarųjų poros šimtmečių mokslininkus, kad tik jam vienam aišku, kokių eksperimentų niekas be jo nesugalvojo atlikti. Trolina visas iš eilės temas kažkokiom nuo lempos nukabintom teorijom, kiša neaiškių crackpotų, bet nesiteikia atsakyti nė į vieną elementarų klausimą. Užuominų akivaizdžiai nesupranta - tenka drėbti į akis.
Ir, beje, jei ne BRT, tu dabar prie kompo nesėdėtum. Nes tai - ne žmonių išgalvotas baubas, o pačių pagrindinių gamtos taisyklių komplektas. Viskas, ką mes dabar žinome apie šviesą, šilumą, elektromagnetizmą, atomo struktūrą, planetas, laiką ... veikia pagal kelias paprastutes matematines lygtis, kurių viena iš formų - būtent BRT. Reliatyvumo neįmanoma paneigti, jį galima tik kitaip suformuluoti, bet patys dėsniai negali būti kitokie. Ne mūsų Visatoje. Be jų vienintele įmanoma forma - tokia, kokie jie yra - neegzistuotų priežasties-pasekmės santykis, laikas, informacijos tvermė, žvaigždės, planetos, mus pačius sudarantys atomai ir šviesa. Šitie dėsniai tokie fundamentalūs, kad juos galima išmąstyti matematiškai, neatliekant nė vieno eksperimento - vien su popieriaus lapu ir pieštuku.
Praktiškai viskas, ką žinojome apie fiziką iki 19a. vidurio, buvo paremta neteisingomis prielaidomis, ir jei kažkas nesugeba įsikirsti keleto elementarių principų, tai čia ne mokslo bėda. Antikos filosofai už garbę juos išmąstyti būtų gyvybes atidavę. Bet jie net negalėjo įsivaizduoti, kad viskas taip paprasta, elegantiška ir visąlaik buvo tiesiog po nosimi - jie paprasčiausiai ne ten ieškojo ir neturėjo reikiamų algebros įrankių.
Šiaip jau, dažnai sakoma, kad ne Einsteinas, Poincare ar Lorentzas sugalvojo reliatyvumą, o pats mokslas jam pribrendo, ir jei ne jie, tai tą patį per dešimtmetį būtų sugalvojęs kas nors kitas.
Ir štai pastoviai, kaip pilypai iš kanapių vis išlenda tokie diletantai ir reikalauja grįžti į viduramžius.
AlvydasR 2013-01-30 11:05
Tikrai taip, turime keletą lygčių, išvestų eksperimentiniu būdu ir kad jos veikia nieks neabejoja.
Kad jas taikyti, kurti kompiuterius ir visa kita, ką turime, nei viena iš teorijų (BRT, SRT, LET ir t.t.) nėra reikalinga. Tą patvirtina praktika. Jokie vaistai ar maisto papildai nėra patvirtinami be išsamių tyrimų. Jokia raketa nepakilo be eksperimentų. Tai byloja tik viena – mes nesuprantame ką kuriame ir nėra teorijos, kuri tai aiškintų ir numatytų reikiamu lygiu. Pažanga nesustabdoma, nors šioms teorijoms jau greitai bus ar jau suėjo 100 metų. Taigi atskirkite teorijas nuo praktikos.
Akivaizdu, teorijas kuriame, nes visgi norime suprasti, kas vyksta. To reikia ir žmonijos išgyvenimui, tačiau vyraujančių teorijų amžius byloja tik viena – einama ne tuo keliu.
_alvydas_ 2013-01-30 11:08
Tavo kalbėjimo maniera grynai politinė susivedanti į kokia nuostabi dabartinė teorija.
Užduodi klausimus paskui sakai, kad gali nebevarkt į juos atsakinėt.
Jei nori diskusijos prašom po vieną trumpą klausimą.
Tingiu gaudyt tuos klausimus iš didelės balos tuščių žodžių.
Pasitreniravimui paaiškink bent vieną kokį Tomilino eksperimentą.
Jei manai, kad eksperimentai suklastoti gali juos patikrinti net savo virtuvėj.
http://www.spbstu.ru/publications/m_v/N ... me_17.html
Nojus 2013-01-30 11:20
RVC-ui.
O taip.Šiuolaikinės teorijos patvarios kaip kadais mokslinis komunizmas."Svarstyklės" geros sukurtos,bet ,kad jų paklaida 4 kartai,tai pofik- nurašysime į nuostolius ant JUODOSIOS MATERIJOS ar energijos.
punktyras 2013-01-30 11:24
Niekas su tavimi diskutuoti nenori. Jei nebūtų kultūringa publika, jau seniai būtų pasiuntusi tamstą toliau.
Aidas 2013-01-30 11:28
Gerbiami ponai, nesutinkantys su dabartinės fizikos teiginiais.
Jums elementarus ir logiškas patarimas - pirma įvaldykite dabartinę fiziką, o po to kelkite klausimus kas toliau.
Dabar ant pliko lauko atsistoję norite visus perspjauti.
- 2013-01-30 11:36
dapašol ty su savo ruskių kalba. Prašom eksperimento aprašą anglų arba lietuvių kalba.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Einšteino aukojimas: Reliatyvumo kertinis akmuo turi trauktis