Kas rengėsi pradėti Antrąjį pasaulinį karą?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

murava 2014-03-04 13:51
Gali būti, kad Švedija svarstė galimybė prisidėti prie Suomijos ir Vokietijos karui prieš Sovietų Sąjungą, kai Vokietiją buvo pačiame zenite, bet po Stalingrado atsisakė savo planų, tai tik patvirtina teiginį, kad tokie žodynėliai kuriami pradėti karui.
diedas 2014-03-04 14:56
murava rašė yra tik tavo fantazijos vaisius. Visai neseniai Bundesveras išleido vokiečių - rusų žodynėlį (skano reikia)? Jie ką, vėl ruošiasi užpulti Rusiją? O kokiam tikslui tas pats Bundesveras vėlgi visai neseniai išleido vokiečių - persų žodynėlį? Tikriausiai praėjus mėnesiui nuo to žodynėlio išleidimo planavo pulti Iraną? Tarp kitko. Tu minėjai švedų SS diviziją. Gal galėtum nurodyti jos pavadinimą, man tokios rasti nepavyko. Divizijos "Viking" nesiūlyti, ten švedų buvo katino ašaros (415 jei būti labai tiksliam).
BlueC 2014-03-04 14:56
diedai, O iš kur tavo duomenys apie tiražus? Aš pripažįstu, šiuo metu neturiu įrodymų. O kaip ten su įnešimu į studiją? Dėl spaustuvių kituose karinių apygardų centruose, tai čia nelabai jau produktyviai. Maža kur tų voenizdato spaustuvių nebuvo Priimu kaip masažą smegenims. 80K vnt. vakarų apygardoms. Gal ir čia šaltinis koks yra? Sutinku, kiekvienam neužteks. Karininkai (aukštesniųjų rangų) ir NKVD matyt tokiais žodynėliais nesinaudos - jiems vertėjai. Ir dėl kolūkio. Geriausiame kolūkyje didžiausia tikimybė rasti maisto atsargų, gyvulių, pašaro, gal ir kuro, technikos (transporto). O apie vykdomojo komiteto pirmininką yra? "Nebijokite, tuoj ateis Vermachtas" - yra? Kur slepiasi komjaunuoliai? Rusiškame analogiškos frazės yra. Beje, jei apk.net ar rf.net yra galimybė paveiksliuką pamatyti, tai maloniai patyrinėsiu.
diedas 2014-03-04 18:48
Man būtų patogiausia tokią diskusiją (su paveiksliukais) pratęsti savo internetiniame dienoraštyje http://diedas.livejournal.com/ Ten galėtum pabendrauti su šio klausimu specialistu Andrejumi Reziapkinu. Kaip man teigė Andrejus, jis bendravo laiškais su V.Suvorovu dėl žodynėlių tiražo ir pastarasis pripažino kad jis tikslaus tiražo nežino, o tik spėja ir pažadėjo, kad naujausiuose knygos tiražuose nuo milijonų atsisakys. Pagyvensim - pamatysim. Štai nuo indekso "A" kaip reikšmės "autostradinis" atsisakė...
murava 2014-03-05 02:34
Dėl indekso "A", skaičiau vieno veterano prisiminimus, jis kovėsi tanke T-38, tai šis veteranas tvirtina, kad štai šitie tankai ir buvo skirti pravažiuoti Vokietijos keliais, nes pasak jo tie tankai kaip tik tiems keliams buvo pritaikyti, o ne Rusijos keliams. Gaila nepasižymėjau svetainės, bet pasistengsiu rasti. Ir tai tvirtina ne koks Suvorovas, Soloninas, o karo veteranas karą pasitikęs su tais tankais. Tai gal Suvorovas suklydo įvardindamas ne tą tanką? Kas žino.
BlueC 2014-03-05 09:01
diedai, Pelenų dieną barstau galvą pelenais - tiražo nėra. Turiu omenyje pačiuose žodynėliuose. Suradau youtube "Svečiuose pas D.Gordona V.Suvorovas", 3 dalyje apie vidurį: rodo žodynėlį, rodo kur spausdinta, kada pasirašyta ir t.t. D.Gordonas lyg tarp kitko - o tiražo nėra. V.Suvorovas greitakalbe - taip taip, bet ten kažkur rado kad iki 6mln. Ten tik vienos spaustuvės, bet juk spausdinto Rygos, Minsko, Kijevo ir Odesos spaustuvės. Štai iš kur tavo šnekos apie tas spaustuves. Bet čia aiškus dalykas. Tiražas tokioje knygelėje - radinys šnipams. Numatomas kariuomenės skaičius, juk karinė paslaptis. Ten jo ir negali būti. Čia pats sugalvojau. Tai kiek ten priskaičiavai ikikarinio tiražo? 0,5 mln.? O į kurias apygardas nukreiptas tiražas? Ar tik ne į Vakarų ir Pabaltijo? Dėstau be užuolankų - šios apygardos ribojasi su Rytprūsiais, kuriuose jų daliniams ir numatomi veiksmai. Ten yra vokiečių, todėl žodinėlis čia ir praverstų. O Pietvakarių frontas turėtų gauti lenkišką žodynėlį, vengrišką, Pietų - rumunišką. Deja apie lenkiškus ir vengriškus negirdėjau, rumuniškas yra minimas, gal ir apk.net buvo apie tai rašoma. Tai ledlaužis dar neskęsta, kapitonas mėgsta pritempti, nepaslaptis, bet laivas laikosi. Dėl autostradinių tankų, tai turbūt apie A-20, kur berods Ledlaužyje Suvorovas jį iššifruoja kaip A - Autostradinis. Bet ten jis pats teigia - jam kažkoks dėdulė pasakė, o kad jau atitinka faktas teoriją - negi išmesi. Bet aišku, lygiai taip galima teigti, kad A - aviacinis. Kuo ne puolamasis? O šiaip, tai kas tas A-20? murava teigia, kad tai T-38, anot veterano, tokiame kariavusio. O tai kam įvest painiavą indeskuose? Modifikacija kokia? Bet modifikacijų nomenklatūra pas rusą kitokia, pvz. T-34-85. Oops, radau: http://en.wikipedia.org/wiki/A-20_tank# ... production Prototipas prieš T-34 sukuriant.
diedas 2014-03-05 09:51
Gal reiktų pabandyti per tarpininkus perduoti Suvorovui šią idėją?
diedas 2014-03-05 10:20
V.Suvorovo pasažą apie autostradinius tankus ir to pasažo "stebūklingą išnykimą" vėlesniuose "Ledlaužio" leidimuose esu nagrinėjęs Rytų fronte, gal neverta čia kartotis?
BlueC 2014-03-05 10:41
diedai, Parašei du kartus Odesos. Greičiausiai 80tūkst. turėjo būti Vakarų ir Kijevo (juk jos didžiausios pagal kontingetą)? Šiek tiek keista, kad daugiau pusė skiriama vidinėms apygardoms. Nors, antras ešelonas, ten reikia turėti taip pat. 40tūkst. - tai čia apie 3 divizijas (ne pilnai, ne kiekvienam aišku, bet atmetus karininkus, visokius techinkus mechanikus, kodėl gi ne - eiliniams daug maž po vieną). 80tūkst. - čia kas gaunasi pagal skaičių? Korpusas? Ir dar lieka? Nu kažkas panašiai. Ir dar. Manau kad niekas nebūtų nutraukęs spausdinimo ir vėliau. Turiu omenyje puolimo metu. Būtų prireikę, būtų ir dar atspausdinę. Pasirašai, duodi įsakymą išplatinti - ir vykdoma. O jei pritrūkstama spaustuvių - pats nurodei, kad Maskvoje dar vieną atidarė, jau karo metu. Manau pokalbių žodynėliai ne toks jau silpnas argumentas. Bent jau nesutriuškintas, kaip A-20. PS. Įdomu ar yra rumuniškame žodynėlyje klausimas: kur degtukai? Na o frazė "Machmut, podzhigai", būtų visiškas agresijos planų patvirtinimas.
diedas 2014-03-05 11:06
Tikrai nežinau kokios yra frazės tame žodynėlyje. Rekomenduočiau kitką - panagrinėti kovinius veiksmus karo pradžioje Pietų fronte ir palyginti juos su Suvorovo teorija.
murava 2014-03-05 11:37
Reikia pirmą surasti to veterano prisiminimus, ten saitas susijęs su karo veteranų atsiminimais.
diedas 2014-03-05 18:40
O kai rasi - tada bandysim perduoti? Labai abejoju ar apsiims tarpininkai perdavinėti tokias mintis, o perdavus labai abejoju ar Suvorovas ims atsakinėti į tokias pievas.
murava 2014-03-05 20:40
Matyt daug daugia.
diedas 2014-03-05 21:28
?
murava 2014-03-05 23:37
Aš noriu tau suteikti kuo daugiau džiaugsmo, juk tu kaip mažas vaikas radęs saldainį džiaugiesi pas mane radęs gramatinių klaidų (nors pats ir darai). Nenoriu, atimti tau džiaugsmo.
murava 2014-03-06 00:55
Nieko nuostabaus, juk tą apygardą turėjo pulti, kaip ir Kijevo apygarda, joje ir dėmėsis buvo sukoncentruotas puolimui, tai kad ne vien tik Vakarų apygardoje, beje kaip ir Odesos.
diedas 2014-03-09 14:02
Trys klausimai - gramatika, žodynėliai, mobilizacija. Ai, dar ketvirtas - Isajevas. Į kiekvieną klausimą atsakysiu atskiru pranešimu, taip bandant vengti "paklodžių". nustatyti užduotis Kai nusibosta baisėtis tokia rašyba aš tau smigteliu į minkštą vietą ir tada tu pradedi rašyti pusėtinai, kol palengva vėl nusivažiuoji.
diedas 2014-03-09 18:05
Dar ir kaip nuostabu, kad tu net pagautas už rankos meluojant ir toliau įžūliai meluoji net ir akivaizdžių faktų akivaizdoje. Kartoju dar kartą - Isajevas minėtoje vietoje kalba vien tik apie Vakarų ypatingąją karinę apygardą, nei apie Kijevo, nei apie Odesos apygardas toje vietoje jis nerašo.
murava 2014-03-09 18:51
Aš ir dar kartą kartą pakartosiu, kad tas pats vyko ir kituose vakarų apygardose, gal priminsi kurioje vyko jūros desantavimo mokymai? Ir tu įsitikinęs, kad apie kitas jis rašytų priešingai, pvz.o štai Kijevo ir Odesos karinėse apygardose atvirkščiai vyko specializuoti gynybiniai mokymai, o štai puolamųjų mokymų tais metais nepravedė. Tu tikrai taip įsitikinęs?
diedas 2014-03-09 19:33
. Niekur nedingsi, švedų - rusų žodynėlio išleidimo faktas rodo aiškią Švedijos agresyvią politiką ir jų rengimąsi užpulti Sovietų Sąjungą. Nesąmonė? Sutinku, bet tokiu atveju ką darysim su Suvorovo teiginiais dėl žodynėlių?