11 geriausių automobilių, kuriuos galite nusipirkti už 1000 eurų  (16)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Labai patartina rinktis atnaujintą versiją, kuri buvo gaminama nuo 1999 m. Ji ne tik turi dailesnį interjerą, bet ir daug geriau nuo korozijos apsaugotą kėbulą. Net ir renkantis naujesnį modelį vertėtų atkreipti dėmesį į galines ratų arkas – čia dažniai randami korozijos židiniai.

Pats prasčiausias pasirinkimas dyzelinių variklių gamoje yra 2,2 l motoras, kuriam ties ketvirtuoju cilindru gali lūžti alkūninis velenas. Taip pat jį kamuoja nepatikimi degalų siurbliai, o lūžusios oro sklendės detalės turi tendenciją pakliūti į cilindrus.

Renkantis mažesnio darbinio tūrio dyzelinius variklius galioja tos pačios taisyklės, kaip ir „Astra“ modeliui.

Benzininių variklių pasiūloje optimalus variantas yra 1,8 l motoras. Kuklesnis 1,6 l agregatas mažesnėmis degalų sąnaudomis nepradžiugins.

Privalumai: puikiai sureguliuota ir tvirta važiuoklė, gera atnaujinto modelio apsauga nuo korozijos.

Trūkumai: brangios detalės, sudėtingas „Isuzu“ dyzelinių variklių remontas.

„Vokswagen Golf“, (1992-1997 m.)

Daugelio automobilininkų įvardinamas kaip pats prasčiausias visų laikų „Golf“, trečios kartos modelis pirmtakui nusileido ne vienoje srityje. Jis tarsi užpildė rinkos nišą, kol buvo ruošiamas ketvirtos kartos modelis.

Automobilis gavo prastesnius stabdžius, greičių dėžes, buvo ne taip smagiai valdomas, o blogiausia – tapo mažiau atsparus korozijai. Šis automobilis netgi sulaukė priekaištų už nevykusį išorės dizainą.

Tačiau visus šiuo trūkumus tokioje šalyje kaip Lietuva nusveria pigus remontas ir faktas, kad nuo trečios kartos „Golf“ pagaliau gavo tuo metu itin novatorišku laikytą 1,9 l turbodyzelinį variklį.

Privalumai: pigios detalės, ekonomiškas 1,9 l dyzelinis variklis, paprasta važiuoklės konstrukcija.

Trūkumai: prastesnis nei pirmtako atsparumas korozijai, iš praeitos kartos modelio paveldėti technologiškai pasenę mazgai.

Pasirinkimas sportiškam važiavimui: „Honda Civic“, (1995-2000 m.)

Jaunam vairuotojui tai yra puikus pasirinkimas, tačiau įsigyti šį automobilį nebus paprasta. Visų pirma, pasiūla lyginant su populiariausiais šalyje vokiškais modeliais yra juokingai maža net ir įskaičiuojant variantus su silpnesniais motorais.

Taip pat „Civic“ siaubingai rūdija. Tai vienas iš tų automobilių, kurių vairuotojams dėl korozijos pasitaiko situacijų, kai pro grindis gali išlįsti kojos arba pametamas variklis.

Jei visgi pavyks rasti egzempliorių su pakenčiamos būklės kėbulu, jis leis mėgautis visai gero miesto automobilio privalumais: neskubant degalų sąnaudos bus kuklios, o spaudžiant akceleratorių galingesni modeliai suteiks neblogą dinamiką.

Privalumai: galingi ir patikimi benzininiai varikliai, tikslus valdymas, nebrangus remontas.

Trūkumai: siaubingai rūdijantys kėbulai, prasta garso izoliacija, maža rinkos pasiūla.

„Volkswagen Passat“, (1988-1996 m.)

Ieškantiems tikrai erdvaus automobilio patartume rinktis ankstesnės kartos modelį su universalo kėbulu.

Atlenkę galines sėdynes tuomet turėtumėte tikrą mikroautobusą, tačiau rasti tvarkingą mašiną už nedidelę kainą bus tikrai sudėtinga.

Tuo metu renkantis tarp 1988 m. pasirodžiusio trečios kartos modelio ir po penkerių metų išleistos kosmetinius pakeitimus išgyvenusios jo pamainos, patartina rinktis pirmąjį variantą.

Lietuvių pamėgtas „delfinu“ vadinamas modelis iš tiesų buvo ne toks erdvus viduje. Tuo metu atsparumas korozijai praktiškai nepadidėjo.

Privalumai: pigios detalės, erdvi universalo bagažinė, ekonomiškas 1,9 l dyzelinis variklis.

Trūkumai: neatsparus korozijai kėbulas, prastas stabilumas važiuojant didesniu greičiu.

Pasirinkimas išvykoms į gamtą: „Subaru Legacy“, (1993-1999 m.)

Nuolatinė keturių ratų pavara, atsparus korozijai kėbulas ir solidi surinkimo kokybė daro šį automobilį bene geriausiu nebrangiu pasirinkimu tam atvejui, jei mėgstate žvejoti, medžioti arba šiaip važinėjate prastais keliais bei bekele.

Dėl opozicinio variklio „Subaru“ svorio centras yra kiek žemiau, dėl to automobilis yra stabilesnis. Taip pat, nors dyzeliniai motorai pasirodė labai vėlai, benzininiai pasižymi patikimumu – nemažai automobilių su jais įveikė ir 500 tūkst. km.

Privalumai: atsparus korozijai kėbulas, puikus pravažumas, gera surinkimo kokybė.

Trūkumai: didokos degalų sąnaudos, nėra dyzelinių motorų, maža pasiūla rinkoje.

3 serijos BMW, (1991-1998 m.)

Modelis su keturių durų sedano kėbulu yra ne tik sportiškas, bet ir ganėtinai praktiškas pasirinkimas.

Mėgautis puikiai sukonstruotos važiuoklės privalumais pakaks ir 1,8 l benzininio keturių cilindrų variklio. Visi šešiacilindriai yra galingesni, tačiau ir jų eksploatacija kainuos gerokai brangiau.

Taupumo sumetimais, galimas ir dujų įrangos montavimas, mat BMW motorai puikiai dirba ir su jomis. Prižiūrint motorą vertėtų sekti tepalo kokybę, kitu atveju gresia brangus sudilusio paskirstymo veleno remontas.

Privalumai: puikiai sureguliuota važiuoklė, tikslus valdymas, patikimi benzininiai varikliai.

Trūkumai: prasta apsauga nuo korozijos, brangus galingesnių modelių išlaikymas, aplinkos poveikiui neatsparūs salono apmušalai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Saulius Rinkevičius
(71)
(49)
(22)

Komentarai (16)