Su šypsena: Kaip žymiausi pasaulio logotipai keičia veidą  (4)

Senos ir naujos bendrovės keičia savo veidą, misiją, rinkodarą ir, žinoma, savo logotipus. Reta įmonė, kuri gali pasigirti kelių dešimtmečių istorija, per savo klestėjimo ir nuopolio laikus nėra bent šiek tiek pakeitusi savo logotipo.

Pastaruoju metu tapo madinga trumpinti logotipuose esančius pavadinimus, naudoti tik mažųjų raidžių šriftą arba išvis atsisakyti tekstinės logotipo dalies. „Stock Logo“ surinko žinomiausių pasaulio logotipų istoriją ir atsižvelgdami į praeities tendecijas pabandė žvilgtelėti į ateitį bei pateikti kiek humoristinius būsimus šių bendrovių logotipus. Žinant šių bendorvių logotipų vystymosi istoriją visai tikėtina, kad kai kurios prognozės gali išsipildyti. Pavyzdžiui, „Stock Logo“ nemano, kad „Coca Cola“ patirs kokių nors pokyčių, tačiu „Shell“ laukia rimtas išbandymas, tuo tarpu „Nokia“ logotipas, anot „Stock Logo“, išnyks nuo žemės paviršiaus ir bus pamirštas amžiams.

Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt

(31)
(0)
(11)

Komentarai (4)