„Volkswagen“ visa galva pasinėrė į elektrinių transporto priemonių pasaulį – pristatė kaip atrodys ir kokią naudą duos mobilios ir greitąjį įkrovimą palaikančios elektromobilių stotelės  (15)

Nepaisant nuolat didėjančių mobiliųjų telefonų baterijų talpų, daugelis vis tiek nešiojasi papildomą išorinę bateriją. Panašiu principu masto ir „Volkswagen“ kompanija. Ji kuria elektrinėms transporto priemonėms skirtą mobilią ir greitąjį įkrovimą palaikančią stotelę, kuri turės tiek energijos, kad galės „pamaitinti“ net 15 elektromobilių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„VW“ teigia, kad mobili įkrovimo stotelė galėtų atsirasti viešose automobilių stovėjimo aikštelėse ar laikinai atgabentos šalia vykstančių masinių renginių, tokių kaip koncertai ar parodos.

Pirmosios tokios įkrovimo stotelės jau galėtų atsirasti dar iki šių metų vasaros. Kompanija planuoja bandomąją stotelę įrengti šalia savo buveinės Volfsburge, Vokietijoje. Jei pilotinė stotelė pasirodys gerai, tokios mobilios stotelės kituose miestuose bus pradėtos diegti nuo 2020-ųjų.

„Mobilios įkrovimo stotelės yra svarbus žingsnis link efektyvaus [elektrinių transporto priemonių] įkrovimo taškų tinklo [plėtros]“, - sakė „Volkswagen Group Components“ vadovas Thomas‘as Schamll‘as.

„Jos gali būti įrengtos bet kur, atsižvelgiant į poreikį – su arba be papildomo maitinimo šaltinio. Toks lankstumas leidžia visiškai nauju būdu ir sparčiai plėtoti įkrovimo infrastruktūrą. Tokiu būdu miestai, prieš įrengdami nuolatines elektrinių transporto priemonių įkrovimo stoteles, gali nustatyti vietas, kuriose būtų tikslingiausia įrengti tokius objektus. Taip pat bus galima laikinai atgabenti didelį kiekį įkrovimo stotelių ten, kur konkrečiu metu to labiausiai reikės.“

„VW“ teigia, kad vienos tokios stotelės pajėgumai siekia 360 kW ir galima įkrauti iki 15 elektrinių transporto priemonių. Dėl greito įkrovimo technologijos pats įkrovimo procesas vidutiniškai trunka 17 minučių.

Kai įkrovimo stotelės baterijų energijos lygis nukrenta žemiau 20 procentų, visas įrenginys gali būti pakeistas nauja stotele arba įkrauta iš maitinimo šaltinio. Šią mobilią stotelę galima nuolatos laikyti prijungus prie kintamosios srovės maitinimo šaltinio su nuolatine 30 kW galia ir baterijos pačios save papildys energija.

„Mūsų mobiliosios įkrovimo stotelės suteikia dar vieną labai svarbų pranašumą“, - teigė „Volkswagen Group Components“ techninės plėtros vadovas Mark‘as Möller‘is. „Tik tuomet, kai elektromobilis yra įkrautas tvariai pagaminta elektros energija, galima teigti, kad [elektromobilis] užtikrina CO2 neutralų mobilumą. Mūsų įkrovimo stotelė yra pirmoji, kuri gali trumpam saugoti tvariai [iš atsinaujinančių energijos šaltinių, kaip saulės ar vėjo] pagamintą elektros energiją.“

Prie vienos mobiliosios stotelės vienu metu galima prijungti ne daugiau kaip 4 elektrines transporto priemones, įskaitant elektrinius dviračius. Stotelė palaikys dvi nuolatinės elektros (DC) srovės jungtis, dvi kintamosios srovės (AC) jungtis ir 100 kW (DC) įkrovikliai galės elektromobilį pilnai įkrauti per 17 minučių. Kaip mobiliai stotelei tai yra išties puikus rezultatas.

„VW“ mano, kad ateityje klientams pasiūlys ir specialią mobilią aplikaciją, kurioje bus galima nuolatos matyti kur arčiausiai yra tokia mobili įkrovimo stotelė ir patogiai papildyti energija savo elektrinę transporto priemonę.

www.autodoc.lt

 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(29)
(2)
(27)

Komentarai (15)