Elektromobilio „Nissan Leaf“ paklausa pranoko lūkesčius (1)
Išankstinė elektromobilio „Nissan Leaf“ rezervacija Jungtinėse Valstijose pralenkė lūkesčius. Per pirmąsias tris dienas šią aplinkai draugišką transporto priemonę užsisakė 6 635 amerikiečiai. Tai daugiau nei 10 proc. šių elektromobilių kiekio, planuojamo pagaminti per pirmuosius metus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Keturdurio, penkiems keleiviams skirto „Nissan“ elektromobilio rezervacijas JAV pradėta priimti praėjusį antradienį. Po valstybės dotacijų ir atskirų valstijų mokestinių nuolaidų 25 tūkst. 280 JAV dolerių (65 tūkst. 942 litus) kainuosiantis „Leaf“ automobilių salonuose pasirodys šių metų gruodį.
„Per pirmąsias tris valandas „Leaf“ rezervavo 2700 žmonių, – CNN sakė bendrovės „Nissan“ klientų aptarnavimo ir verslo strategijos direktorius Dave Mingle. – Šie skaičiai pranoko mūsų lūkesčius, nors ir žinojome, kad gerbėjų „Leaf“ turi ne vieną“.
Tai, kad „Nissan“ elektromobilis bus išties paklausus, leido nuspėti ir 117 tūkst. žmonių, užsiregistravusių „Leaf“ internetiniame tinklalapyje. Visi jie norėjo užsitikrinti vietą eilėje, prasidėjus šių elektromobilių rezervacijai. Elektromobilį „Leaf“ rezervuoti panorę amerikiečiai turi sumokėti 99 JAV dolerių įmoką.
Pasak D.Mingle, Jungtinėse Valstijose iš pradžių „Leaf“ elektromobiliai bus prieinami tik kai kurių valstijų gyventojams. Tarp jų – Kalifornijos, Oregono, Tenesio ir kt. Tačiau automobilių gamintojas „Nissan“ planuoja iki 2011 m. „Leaf“ padaryti pasiekiamą visiems šios šalies gyventojams.
Per pirmuosius metus „Nissan“ planuoja pagaminti 50 tūkst. elektromobilių „Leaf“. Tačiau kol kas tiksliai nežinoma, kiek iš jų ketinama skirti Jungtinėms Valstijoms.
Japonijoje šiuos elektromobilius jau rezervavo daugiau nei 3700 žmonių. Taigi per pirmąsias tris dienas buvo rezervuota bene 20 proc. pirmaisiais metais pagaminti ketinamų elektromobilių „Leaf“.
Neabejojama, kad viena iš pagrindinių tokią „Leaf“ sėkmę lemiančių priežasčių – konkurencinga elektromobilio kaina, lyginama su automobilių „Honda Civic“ ir „Toyota Prius“ kainomis. Buvo net pasigirdę teiginių, esą dėl tokios kainos „Nissan“ nesugebės patenkinti vartotojų poreikių.
Ar šie nuogąstavimai pagrįsti – dar pamatysime. Pati bendrovė „Nissan“ jokių spėjimų nedaro, tačiau džiaugiasi šiandien esančia savo kūrinio paklausa.
Daugiau apie Nissan Leaf techninius parametrus mes rašėme šiame straipsnyje.