Yahoo! ir Google uždaro neperspektyvius projektus (0)
Kompanija „Yahoo!“ uždarė jai priklausančią „socialinių naujienų“ paslaugą „Yahoo! Buzz“, praneša „TechCrunch“. „Yahoo!“ teigimu, tai nutiko balandžio 21 dieną. Paslaugos uždarymas leis kompanijai susitelkti ties esminių produktų vystymu ir naujų sprendimų įgyvendinimu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Paslaugos „Yahoo! Buzz“ alfa versija startavo 2008 metų vasarį, o visiems vartotojams ji tapo prieinama aštuoniais mėnesiais vėliau. Ji vykdo naujienų agregatoriaus ir žymų paslaugos funkcijas.
2010 metais tapo aišku, kad „Yahoo! Buzz“ paslaugą kompanija laiko neperspektyvia, taip pat kaip ir paiešką „AltaVista“, žymų paslaugą „Delicious“, socialinį tinklaraščių tinklą „MyBlogLog“ ir fotopaslaugą „Yahoo! Pics“. Kompanija leido suprasti, kad šios paslaugos bus parduotos arba uždarytos.
Uždarymo naujovės palies ir bendrovės „Google“ gerbėjus. Bendrovė serviso „Google Video“ naudotojus informavo apie artėjantį jo uždarymą. Nuo balandžio 29 dienos „Google Video“ serveriuose saugomi klipai bus nepasiekiami. Vartotojams suteikiama galimybė atsiųsti jų įkeltą vaizdo medžiagą. Užėję į puslapį su savo klipu jie pamatys atsisiuntimo mygtuką, kurį paspaudus, failas kompiuteryje bus išsaugotas .flv formatu. Atsisiųsti video bus galima iki gegužės 13 dienos.
Taip išsaugotus klipus „Google“ siūlo perkelti į kitus video servisus, pavyzdžiui, „YouTube“. „Google Video“ buvo paleistas 2005 metais. Jame galima žiūrėti vaizdo klipus bei atlikti paiešką kituose video servisuose, pavyzdžiui, „YouTube“, „Vimeo“ ir kt.
2006 metais „Google“ įsigijo „YouTube“, tačiau „Google Video“ ir „YouTube“ nebuvo apjungti. 2009-ųjų gegužės mėnesį buvo atjungta galimybė įkelti naujus klipus į „Google Video“.