Nemokami "Google" taksi? (2)
Manantiems, kad „Google“ kuriami automobiliai, kuriems nereikalingas vairuotojas, nesiderina su pagrindiniu įmonės verslu – pardavinėti reklamą – klysta: visai neseniai registruotas „Google“ patentas, aprašantis taksi paslaugas, už kurias sumoka reklamos pirkėjai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šis patentas reklamdaviams suteiktų galimybę potencialiems klientams pasiūlyti kelionę iki jų verslo vykdymo vietos. Tokiu būdu būtų išspręsta didžiausia tradicinių mažmeninės prekybos įmonių problema – kaip atsigabenti klientus. Sistema klientams pasiūlytų nemokamą kelionę arba nuolaidą kelionės kainai – toks sprendimas būtų diktuojamas algoritmo, kuris vertina kliento dabartinę vietą, kelionės kainą ir potencialų pelną pardavėjui (t. y., reklamos pirkėjui). Ši koncepcija, kurią galima būtų pavadinti „nemokamu transportavimo kuponu klientui“ galiotų taksi automobiliuose, traukiniuose, autobusuose ir galbūt netgi autonominiuose automobiliuose, rašo arstechnica.com.
Reklamas keleivis matytų arba savo išmaniojo telefono ekrane, jeigu įrenginys gali nustatyti savininko buvimo vietą, arba pagal stacionaraus informacinio kiosko, esančio viešoje aplinkoje panaudojimą. Savaime suprantama, reklamos būtų labai stipriai pritaikytos asmeniui. Pavyzdžiui, naudojantis išmaniuoju telefonu „Google“ atpažintų asmenį pagal jo naudojamą telefoną, o naudojant informacijos kioską vartotojų būtų prašoma prisistatyti (prisijungti prie „Google+“ paskyros).
Sistema vertintų, kaip dažnai klientas, pasinaudojęs nemokamomis ar pigesnėmis paslaugomis, ką nors įsigyja, o pernelyg dažnai naudojantis tokiais nemokamo vežimo pasiūlymais, bet nieko neperkant iš reklamos pirkėjo, gali ateiti laikas, kai „Google“ nebesiūlys nemokamų kelionių.
Patente taip pat užsimenama, kad keleiviai galėtų patys pateikti daugiau informacijos apie save – pavyzdžiui, kas važiuoja kartu, kad gautų ir daugiau reklamos pirkėjų rekomendacijų ir netgi pasirinktų kelionę iš siūlomo nuolaidų katalogo. Tarkim, du suaugusieji galo norėti važiuoti vakarieniauti restorane, o keleivis su vaiku nori važiuoti į šeimai draugišką maitinimo įstaigą. Reklamos pirkėjai netgi galėtų varžytis dėl klientų, pagrįsdami savo sprendimus pirkimų istorija ir kitais naudotojo paskyros suteikiamais duomenimis.
Kol kas nežinia, ar „Google“ ketina savo patente išdėstytas idėjas įgyvendinti realioje aplinkoje, ar tai tėra utopinė idėja erai, kuomet automobiliai važinės be vairuotojų.
Šiais laikais reklamos pirkėjui gali būti per brangu sumokėti už kelionę taksi, autobusu ar traukiniu, tačiau įsivaizduokite elektromobilį be vairuotojo, kuomet nereikia mokėti atlyginimo ir nenaudojami brangūs degalai – pervežimas turėtų smarkiai atpigti. Gali būti, kad kada nors paslaugos atpigs tiek, kad vietos verslininkai bus pasiryžę sumokėti už kelionę, jei tik pasižadėtumėte ką nors iš jo įsigyti.
Reklamas keleivis matytų arba savo išmaniojo telefono ekrane, jeigu įrenginys gali nustatyti savininko buvimo vietą, arba pagal stacionaraus informacinio kiosko, esančio viešoje aplinkoje panaudojimą. Savaime suprantama, reklamos būtų labai stipriai pritaikytos asmeniui. Pavyzdžiui, naudojantis išmaniuoju telefonu „Google“ atpažintų asmenį pagal jo naudojamą telefoną, o naudojant informacijos kioską vartotojų būtų prašoma prisistatyti (prisijungti prie „Google+“ paskyros).
Sistema vertintų, kaip dažnai klientas, pasinaudojęs nemokamomis ar pigesnėmis paslaugomis, ką nors įsigyja, o pernelyg dažnai naudojantis tokiais nemokamo vežimo pasiūlymais, bet nieko neperkant iš reklamos pirkėjo, gali ateiti laikas, kai „Google“ nebesiūlys nemokamų kelionių.
Patente taip pat užsimenama, kad keleiviai galėtų patys pateikti daugiau informacijos apie save – pavyzdžiui, kas važiuoja kartu, kad gautų ir daugiau reklamos pirkėjų rekomendacijų ir netgi pasirinktų kelionę iš siūlomo nuolaidų katalogo. Tarkim, du suaugusieji galo norėti važiuoti vakarieniauti restorane, o keleivis su vaiku nori važiuoti į šeimai draugišką maitinimo įstaigą. Reklamos pirkėjai netgi galėtų varžytis dėl klientų, pagrįsdami savo sprendimus pirkimų istorija ir kitais naudotojo paskyros suteikiamais duomenimis.
Kol kas nežinia, ar „Google“ ketina savo patente išdėstytas idėjas įgyvendinti realioje aplinkoje, ar tai tėra utopinė idėja erai, kuomet automobiliai važinės be vairuotojų.
Šiais laikais reklamos pirkėjui gali būti per brangu sumokėti už kelionę taksi, autobusu ar traukiniu, tačiau įsivaizduokite elektromobilį be vairuotojo, kuomet nereikia mokėti atlyginimo ir nenaudojami brangūs degalai – pervežimas turėtų smarkiai atpigti. Gali būti, kad kada nors paslaugos atpigs tiek, kad vietos verslininkai bus pasiryžę sumokėti už kelionę, jei tik pasižadėtumėte ką nors iš jo įsigyti.
(1)
(0)
(0)