„Volkswagen“ pasiūlys „Passatą“, sunaudojantį 1,6 l/100 km benzino  (4)

„Volkswagen“ plečia ypač ekonomiškų automobilių asortimentą. Nespėjus atsidžiaugti gatvėse neseniai pasirodžiusiu kompaktiškuoju „Golf GTE“, žiniasklaidą pasiekė pranešimas, jog kitų metų pradžioje nuo konvejerio pradės riedėti vidutinei klasei priskiriami „Volkswagen Passat GTE“ sedanai ir universalai. Naująjį „Passat GTE“ gamintojai pristato kaip išmanųjį, komfortišką ir visiškai netaršų miesto ir greitkelių automobilį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Turėdamas 218 AG, hibridiniu režimu naujasis „Passat GTE“ 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 1,6 l benzino ir 12,2 kWh elektros. („Passat Variant“ universalas – 12,4 kWh). Važiuojant hibridiniu režimu, „Passat GTE“ vidutiniškai į aplinką išmeta 37-39 g/km CO2. Pagal naująją automobilių energinio vertinimo metodiką, „Passat GTE“ atitinka A+ energinio efektyvumo klasę.

Važiuojant vien tik elektra, galima įveikti iki 50 km kelio. Įjungus variklį, automobilis pradeda važiuoti varomas vien tik elektra. Prietaisų skyde yra specialus važiavimo režimų perjungimo mygtukas, kuriuo, pradėjus važiuoti, galima persijungti į hibridinį arba vien tik vidaus degimo režimą. Vėlgi, įvažiuojant iš greitkelio į miestą, šio mygtuko paspaudimu galima persijungti į vien tik elektros režimą.

Jau dabar skelbiama, kad Londone būsimieji naujojo „Passat GTE“ savininkai bus atleidžiami nuo taršos mokesčių.

„Passat GTE“ tiekiamas su išskirtinai šiam modeliui sukurtu apdailos ir funkcinės įrangos komplektu. Bazinės komplektacijos automobilyje yra vien tik LED žibintai, o ne kaip dabar įprasta pigesnis LED ir halogenų derinys), kompleksinė „Driver Alert System“ vairuotojo įspėjimo sistema, automatiniai miesto avarinis ir pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdžiai, „Front Assist“ erdvės priešais automobilį nuolatinio stebėjimo sistema, kurią sudaro daugybė sudėtingas priešais automobilį susidarančias eismo situacijas padedančių išspręsti vairavimo pagalbininkų, priekinis ir galinis parkavimo pagalbininkai, lietaus jutiklis, padidinto komforto priekinės sėdynės.

Nuo kitų „Passat“ šeimynos atstovų naujasis GTE skiriasi šiek tiek pakeistos išvaizdos chromuotomis radiatoriaus grotelėmis su mėlyna juostele, kitokio dizaino priekiniu buferiu ir naujoviškomis „c” raidės formos dienos šviesos lemputėmis. „Volkswagen“ skelbia, kad nuo šiol visų elektromobilių ir įkraunamų hibridų žibintai turės šios raidės kontūrus atkartojantį akcentą arba šviesos elementų išdėstymą.

Automobilį iš šono puoš chromo spalvos langų stiklo rėmelių apvadai ir 17 colių Monpelier ratlankiai. Prietaisų skyde patogiai integruoti visi su hibridiniu pavaros mechanizmu susiję papildomi ekranėliai, rodmenų skydeliai ir valdymo priemonės.

Išskirtinę „Passat GTE“ prigimtį salone atskleis melsvo atspalvio vidaus apšvietimas, mėlyna dekoratyvine siūle apsiūtas daugiafunkcinio vairaračio apvadas ir pavarų perjungimo svirties rankena bei tokios pat siūlės ant odinių sėdynių. Šiek tiek vėliau salono apdailos galimybes papildys šiai mėlynai gamai pritaikyti aliuminio ir chromo spalvų dekoratyvinių elementų rinkiniai. Kaip visada, egzistuoja gausios suasmeninimo galimybės iš „Volkswagen Passat“ papildomos ir išskirtinės įrangos katalogų. „Passat GTE“ bei „Passat GTE Variant“ Europos rinkoje formaliai debiutuos jau šį rudenį.

Kai kuriose šalyse išankstiniai užsakymai priimami jau dabar, o per keletą ateinančių mėnesių „Passat GTE“ bus galima užsisakyti visame Senajame žemyne. Tikimasi, kad į Baltijos šalis „Volkswagen GTE“ atriedės pirmąjį 2016 m. ketvirtį.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(17)
(3)
(14)

Komentarai (4)