Brangiai kainavusi istorija: kaip per 20 sekundžių „nužudyti“ sportinio BMW M2 variklį (Video) (6)
Sportiniai automobiliai pagaminti preciziškai, mat jų varikliai turi atlaikyti ypatingai dideles apkrovas. Galbūt todėl svarbu, kad jų vairuotojai taip pat elgtųsi preciziškai. Tuo įsitikino vienas „BMW M2 Competition“ vairuotojas, sugebėjęs savo automobilio širdį „nužudyti“ per vieną akimirką.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vokietijos „H2 Motors GmbH“, BMW variklius taisanti ir atsargines dalis tiekianti, bendrovė pasidalino vieno savo kliento padarytu vaizdo įrašu, kuriame šis važiuoja su ganėtinai nauju, 2018 m. rudenį rinkoje pasirodžiusiu „BMW M2 Competition“ modeliu, pakeitusiu įprastą BMW M2.
Be kitų ypatybių, „Competition“ modelis nebeturi senojo N55 kodu pažymėto variklio. Vietoje jo į atnaujintą modelį sumontuotas S55 variklis, buvęs ir M3 ir M4 modeliuose. Toks variklis „M2 Competition“ generuoja 410 AG ir 550 Nm sukimo momentą, o maksimalus greitis siekia 250 km/val., arba, jei pasirenkamas vadinamasis M paketas, iki 280 km/val.
Vaizdo įraše, kuriuo pasidalijo BMW remontą atliekanti bendrovė, matyti, kaip greitkelyje buvo važiuojama visu greičiu ir jungiama pavara. Deja, užuot įjungęs penktąją pavarą, kaip turėjo, vairuotojas suklydo ir įjungė trečiąją pavarą.
Variklio garsas žaibiškai pasikeitė: vietoje sodraus skambesio pasigirdo „kniaukimas“ ir vairuotojas tuojau pat supranto, kad jį ištiko bėda. Kaip vėliau paaiškėjo, variklio vožtuvai susidūrė su stūmokliu, šis juos sulaužė. Neįprastas garsas pasigirdo dėl to, kad variklis buvo „persuktas“ – kelias akimirkas sukosi kur kas didesniais sūkiais nei yra numatyta.
Kaip aiškino automobilį remontavusi bendrovė, nors „M2 Competition“ rida siekė viso labo 16 tūkst. kilometrų, BMW atsisakė modeliui pritaikyti garantinį remontą, pabrėžusi, kad tai buvo ne gamintojo, o vairuotojo padaryta klaida. Tad vyrui teko kreiptis į „H2 Motors GmbH“.
Remontą atlikusi bendrovė pabrėžė, kad buvo stipriai apgadintas ir variklio alkūninis velenas, tad teko ne remontuoti, o pakeisti senąjį variklį nauju. Visų darbų kaina atsiėjo daugiau nei 10 tūkst. eurų.