„Google“ ketina sukurti elektroninį spaudos kioską (0)
„Google“ ir „Apple“ kompanijos siekia gauti geriausių leidėjų palaikymą bandydamos tapti dominuojančiomis elektroninių laikraščių bei žurnalų tiekėjomis, rašo „The Wall Street Journal“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Google“ siekia sutelkti leidėjų paramą naujam kompanijos elektroniniam spaudos kioskui, kuris bus prieinamas vartotojams besinaudojantiems „Android“ operacinėmis sistemomis. „Google“ bando pasivyti „Apple“ kompaniją, kuri jau internetu pardavinėja nemažai žinomų žurnalų bei laikraščių.
„Google“ jau yra aptarusi savo planus su tokiais leidėjais kaip „Time“, „Condé Nast“ bei „Hearst“. Kompanija teigė norėsianti sumažinti spaudos kainas mažiau nei šiuo metu tai daro kompanija „Apple“. „Google“ taip pat pažadėjo leidėjams suteikti tam tikros asmeninės informacijos apie jos programinės įrangos pirkėjus, kad palengvintų marketingo produkcijos ir paslaugų tiekimą.
Šiuo metu tokias paslaugas jau teikianti kompanija „Apple“ sulaukusi nusiskundimų iš kai kurių leidėjų jau tobulina per „iTunes“ programėlę parduodamos spaudos paslaugas. „Apple“ taip pat ruošiasi su leidėjais marketingo tikslams pasidalinti daugiau informacijos apie jų programų pirkėjus. Prieš perkant žurnalą ar laikraštį internetu vartotojų bus prašoma sutikimo panaudoti jų asmeninę informaciją: vardą, pavardę bei elektroninio pašto adresą.
Vis dėlto, kai kurie leidėjai nėra patenkinti tokiais sprendimais, nes, jų manymu, vartotojai gali atsisakyti pirkti spaudą, jei jų bus prašoma pasidalinti šiais asmeniniais duomenimis.
„Google“ ir „Apple“ kompanijos nėra vienintelės, bandančios taip prisivilioti naujų klientų. Kompanija „Amazon“ neseniai pradėjusi leisti skaityti periodinę spaudą „Kindle“ vartotojams. „Barnes & Noble“ kompanija pradėjo pardavinėti elektroninius žurnalus bei laikraščių prenumeratas neseniai jų išleisto „Nook Color“ elektroninio skaitytuvo turėtojams.
Panaši konkurencija tarp šių kompanijų vyksta ir bandant pertvarkyti elektroninių knygų rinką, kur yra siekiama leidėjams suteikti daugiau laisvės nustatinėjant savo leidinių kainas.