Internetu pirkti nuolaidų kuponai: galima apgavystė  (3)

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) įspėja gyventojus būti atsargius internetu perkant nuolaidų kuponus grožio paslaugoms. Svetainė Mybest.lt įtariama apgaudinėjusi vartotojus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Anot vartotojų teisių gynėjų, įtarimų dėl šios ir kitų interneto parduotuvių veiklos kilo dėl vartotojų skundų, kad jie negali pasinaudoti įsigytais nuolaidų kuponais.

„Paslaugų teikėjai atsisako suteikti paslaugas motyvuodami tuo, kad įmonė, platinanti nuolaidų kuponus, nėra pervedusi pinigų už paslaugas. Vartotojai taip pat skundžiasi, kad jiems nepavyksta susisiekti su įmone, į telefono skambučius ir elektroninius laiškus neatsakoma“, – pranešime spaudai teigia VVTAT.

Tarnyba neskaidria veikla įtaria nuolaidų kuponais grožio paslaugoms (manikiūrui, pedikiūrui, masažui ir kt.) prekiaujančią svetainę Mybest.lt, taip pat ekologiškų kosmetikos prekių, maisto produktų, knygų ir kitų prekių pardavėjus Groziosodas.lt, Knygufanai.lt, Ecolive24.lt ir kitas.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, reaguodama į vartotojų paklausimus dėl minėtose interneto svetainėse įsigytų kuponų, raštu kreipėsi į įmonę UAB „IWO“, kuri valdo nuolaidų kuponus parduodantį interneto portalą Mybest.lt.

Tarnyba įmonės paprašė pateikti paaiškinimus dėl susiklosčiusios situacijos ir informuoti, kaip ketinama spręsti vartotojų problemas dėl kuponų, įsigytų svetainėje Mybest.lt, naudojimo. Tačiau įmonė į pateiktus klausimus neatsakė ir negrąžino vartotojams jų sumokėtų pinigų už nepanaudotus nuolaidų kuponus.

Todėl vartotojų teisių gynėjai kreipėsi į policiją prašydama nustatyti ar įmonės, valdančios keletą elektroninių parduotuvių, veikloje nėra sukčiavimo vartotojų atžvilgiu veikos požymių.

Vartotojams, kuriems nepavyksta susisiekti su įmonėmis ir gauti paslaugas ar susigrąžinti pinigus, patariama raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Prie prašymo būtina pridėti turimus įrodymus (mokėjimą patvirtinančio dokumento kopiją, susirašinėjimo su paslaugų teikėju medžiagą ir pan.).

Vartotojams patariama prieš įsigyjant prekes ar paslaugas elektroninėse parduotuvėse pasidomėti įmonių patikimumu, paieškoti kitų vartotojų atsiliepimų internete ar vartotojų teises ginančių valstybės institucijų tinklalapiuose, taip pat pasitikrinti, ar įmonė nėra bankrutavusi.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(1)
(0)
(0)

Komentarai (3)