„Apple“ išlieka brangiausiu pasaulyje prekės ženklu (2)
Tyrimų agentūra „Millward Brown“ publikavo kasmetinę statistiką, kuri parodo, kuris prekės ženklas yra brangiausias pasaulyje. Turbūt jau atspėjote, kas yra pirmoje vietoje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Taigi 2012 „BrandZ Top 100“ sąrašo viršūnėje atsidūrė kompanija „Apple“, kurios prekės ženklas įvertintas maždaug 183 mlrd. JAV dolerių. Per metus „obuolio“ ženklas pabrango 19 %.
Iš trečios vietos į antrą pakilo korporacija IBM, kuri pademonstravo 15 % metinį augimą iki beveik 116 mlrd. JAV dolerių. „Mėlynasis gigantas“ į trečią vietą nustūmė kompaniją „Google“, kurios prekės ženklas, tyrimo autorių teigimu, vertas beveik 108 mlrd. JAV dolerių.
Pirmajame dešimtuke taip pat atsidūrė greitojo maitinimo restoranų tinklas „McDonald’s“ ($95,2 mrld.), programinės įrangos gigantas „Microsoft“ ($76,7 mlrd.), „Coca-Cola“ ($74,3 mlrd.), „Marlboro“ ($73,6 mlrd.), AT&T ($68,9 mlrd.), „Verizon“ ir „China Mobile“.
Socialinio tinklo „Facebook“ prekės ženklas šiuo metu įvertintas $33,2 mlrd., o tai atitinka 19-tą vietą. Didžiausias pasaulyje kompiuterių gamintojas HP nusipelnė 26-tos vietos ($22,9 mlrd.), tuo tarpu „Intel“ gavo tik 49-tą vietą ($15,6 mlrd.). „Samsung“ prekės ženklas, įvertintas $14,2 mlrd., „patupdytas“ į 55-tą vietą.
Su visu Millward Brown sudarytu reitingu galite susipažinti, spragtelėję šią nuorodą.