„Apple“ paaiškino, kodėl neskuba išleisti TV technikos (2)
Analitikai ir ekspertai jau kurį laiką stebi, kaip kinų kompanija „Hon Hai Precision Industry“, geriau žinoma kaip „Foxconn“, bando į savo rankas perimti japonų kompanijos „Sharp“ gamyklas, kurios užsiima LCD ekranų ir televizorių gamyba. Tokie veiksmai verčia dar kartą kalbėti apie tai, jog už tokios kinų iniciatyvos stovi didžiausias jos užsakovas – kompanija „Apple“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Apie šios bendrovės ketinimus išleisti savo televizorius gandai sklando jau seniai. „Fortune“ pateikė „Apple“ viceprezidento Eddy Cue, vadovaujančio programinės įrangos ir interneto paslaugų padalinio veiklai, komentarus, iš kurių tampa aišku, kodėl amerikiečių korporacijai nėra reikalo skubintis ateiti į TV rinką.
E. Cue teigimu, pagrindinis „Apple“ principas – būti pasiruošusiam pasiūlyti vartotojui pačius geriausius pojūčius ir išspręsti esmines problemas. Jei Apple supranta, jog jai naujame segmente ji nepasiruošusi sekti šio principo, toje rinkoje kompanija tiesiog nesirodo.
Vartotojiškos sąsajos skurdumas ir būtinybė mokėti už „paketinius“ pasiūlymus, pasirenkant kurį nors kabelinės televizijos planą – visa tai „Apple“ laiko pagrindine šiandienos TV problema. Pateikti vartotojams turinį per kitus kanalus „Apple“ kol kas negali, nes šiuo metu viskas sutelkta kelių kompanijų rankose, kurios nėra suinteresuotos dabartinės situacijos keitimu. Be to, „Apple“ būtų sunku pasirodyti tarptautinėje rinkoje su specifinėmis programomis, kurios, iš esmės, įdomios tik vieno regiono gyventojams.
Žinoma, tokių komentarų nereikėtų laikyti „gryna tiesa“, nes „Apple“ propagandinė mašina ne kartą pasinaudodavo prieštaravimais. Užtenka prisiminti kad ir savo laiku išsakytą Steve’o Jobso „postulatą“ apie tai, kad negali būti „iPad“, kuris turėtų mažesnį nei dabartinės įstrižainės ekraną.
Sprendžiant iš viešumoje pasirodžiusios informacijos, pats S. Jobsas dar 2010 metų pabaigoje jau buvo linkęs atsisakyti tokio neigiamo požiūrio į 7 colių įstrižainės ekraną turintį „iPad“.
Informacijos šaltinis: