Žinomas IT ekspertas ir kompanijos gerbėjas sukritikavo „Samsung“ - „taip negalima daryti su telefonais, kurie kainuoja virš tūkstančio dolerių“ (4)
Reklamos integracija į išmaniųjų telefonų sąsajas jau ne pirmą kartą tampa karšta vartotojų diskusijų tema. Anksčiau su šia problema susidūrė tik pigiausių Kinijos bevardžių prekių ženklų savininkai, o dabar reklama rodoma daugelio gamintojų premium segmento išmaniuosiuose telefonuose, įskaitant „Xiaomi“, „Samsung“ ir net „Apple“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Sunerimęs dėl šios tendencijos žinomas žurnalistas ir XDA forumo straipsnių autorius Maksas Weinbachas, kuris pastaruosius ketverius metus naudojasi „Samsung“ išmaniaisiais telefonais, su pamąstymais apie tai, kodėl įmonė turėtų nustoti rodyti skelbimus „Galaxy“ įrenginiuose. Autorius svarsto, kad nepriimtina įterpti reklamą į flagmanus, kurių kaina viršija tūkstantį dolerių: „Galaxy Fold“ (1980 USD), „Galaxy Z Flip“ (1380 USD), „S20 Ultra“ (1400 USD), „Note 10+“ (1100 USD) ir kt.
Jis atkreipia dėmesį, kad su reklamomis galima susidurti Pietų Korėjos įmonės firminėse programėlėse: pranešimų skydelyje ir netgi skambučio numerio rinkiklyje. Maža to, skelbimų neįmanoma visiškai išjungti. Maksas „Samsung“ priešpastato „OnePlus“, „OPPO“, „Huawei“ ir LG, kurių sąsajose nėra įmontuotos reklamos.
Klausimo sprendimą jis mato kaip visišką reklamos pašalinimą iš flagmanų įrenginių arba galimybę ją išjungti nustatymuose, o sutaupytas lėšas, dabar skiriamas nereikalingoms reklamos integracijoms, paskirti labdarai.