Rusai giriasi, kad Japonijoje parduoda Lada automobilius dar brangiau, nei Toyota: paaiškėjo, kas čia vyksta - taip gali tik rusai ()
Japonai visada pasižymėjo netradiciniais pomėgiais. Tačiau ir jiems važinėti Lada norisi vis mažiau.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Leidinys „Vesti“ straipsnyje „Japonijoje ir toliau parduodami Lada ir UAZ“ pranešama:
„Japonijos automobilių importuotojai tebetiekia į šalį UAZ ir Lada automobilius. Importuotojas Parnass ir toliau į Japonijos rinką tiekia Lada (Niva, Vesta) ir UAZ (Patriot ir Hunter versija „Ekspedicija”) modelius. Japonai skuba sukaupti šalyje rusiškus automobilius ir atsargines dalis.
Japonijos jena dolerio atžvilgiu smarkiai atpigo, todėl automobilių kainos lieka patrauklios. Niva siūloma nuo 2,98 milijonų jenų (~1,5 milijonų rublių), sportinė Vesta versija — 3,8 mln. jenų (~1,9 mln. rublių), visų varomų ratų „batonas” UAZ-2206 — 3,4 mln. jenų (~1,5 mln. rub.).
Japonų importuotojai laukia rusiškų automobilių ir atsarginių dalių įvežimo uždraudimo nuo liepos 18d“.
O štai ką tą pačią dieną apie „patrauklias kainas“ rašo Indijos internetinis leidinys DigitNews:
„Prieš Rusiją įvestos beprecedentės sankcijos netrukdo jos automobilių pramonei prekiauti užsienyje. Japonijos kompanija Le Parnass, praeitą rudenį siūliusi šalies automėgėjams egzotiškus Lada Niva Travel visureigiu, dabar Japonijoje parduoda Niva Legend ir Lada Vesta Sport. Tačiau kainos…
Už 145 arklio galių Lada Vesta Sport prašo 3 780 000 jenų, arba maždaug 1,9 milijonų rublių, tačiau lyginant su tridure Niva Legend tai vis viena nebrangu, nes ji siūloma už 2 980 000 jenų, arba 1,5 milijonų rublių — dvigubai brangiau, nei Rusijoje“.
Palyginimui: Toyota Corolla Sport — maždaug tos pačios klasės modelį, kaip ir Lada Vesta Sport, — platintojas Tokijuje parduoda už 2 566 000 jenų, įskaitant mokesčius.
Belieka pažiūrėti, kokia Japonijoje rusiškų mašinų paklausa. Remiantis statistika, 2022 metų balandį Japonijoje parduoti 61 647 mažos klasės, kuriai priklauso ir abu Japonijoje parduodami Lada modeliai, automobiliai. Iš jų tik 562 mašinos nėra Japonijos gamintojų. Tai yra, bendrai visoms užsienio firmoms — amerikietiškoms, europietiškoms, korėjiškoms, rusiškoms — teko vos 0,9% rinkos.
Yra ir naujų importinių mašinų registravimo Japonijoje statistika (neskirstant į klases). 2022 metų kovą užregistruota 35 650 automobilių. Pirmoje sąrašo vietoje Mercedes-Benz (5574 mašinos),paskutinę vietą dalinasi Bugatti, Buick, Lancia, MG ir Morgan (po 1 mašiną). Lada ir UAZ sąraše nėra visai; nuo sausio iki kovo nebuvo užregistruotos nė vienos naujos rusiškos mašinos, lygiai taip pat, kaip ir atitinkamais mėnesiais pernai.
Užtat galima išdidžiai sakyti, rusiškos mašinos parduodamos Japonijoje.
theins.ru