Tomas Digaitis. Kitam „Nissan GT-R“ planuojami elektriniai varikliai (Video)  (4)

Jau matėme kokį dėmesį „Nissan–Renault“ vadovas Carlosas Ghosnas rodo elektra varomiems automobiliams. „Nissan“ jau pristatė didelio susidomėjimo sulaukusį elektromobilį „Leaf“, o tolimesnis elektra varomų automobilių įsiliejimas į „Nissan“ modelių gamą yra neišvengiamas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tarpe pakankamai žemiškų „Nissan“ modelių, slypi vienas ypatingas automobilis. Godzila pakrikštytas „Nissan GT–R“ yra net ne rimtas konkurentas superautomobiliams iš „Audi“, „Mercedes“ ar „Porsche“, o tikras superautomobilis.

Šiam superautomobiliui artimiausiu metu ruošiamas minimalus kosmetinis atnaujinimas, tačiau variklio ir transmisijos gamintojas atnaujinti nežada. Suprantama, ypač galingų kompiuterių kontroliuojami variklis ir pakaba diktuoja technologines madas pasaulyje.

Tai, kad patobulinimams resursų dar yra, rodo ir tiuningo entuziastai - po jų prisilietimo „Nissan GT–R“ gali būti net greitesnis nei "Bugatti Veyron". Šioje vaizdo medžiagoje matyti, kaip GT-R sėkmingai įveikia „Veyron“. Jis gali išvystyti 1 001 AG, o japonų gaminys – 730 AG. Manoma, kad GT-R savininkas galėjo naudoti azoto suboksidą, nes nors „Veyron“ galingesnis, jam nepaliekama jokių vilčių.

Na, o kad konkurentai iš „Audi“ ir „Mercedes“, pristatę elektra varomus „Audi e-tron MK2“ ir „Mercedes SLS“, toli nepabėgtų, „Nissan“ ieško būdų kaip atnaujinti „GT–R“. Japonai planuoja šiam automobiliui sukurti naują hibridinę jėgainę, arba naudoti vien tik elektrinius variklius, kad jis taptu dar greitesnis ir tobulesnis.

Kol gamintojas svarsto, mes taip pat pasvarstykime. Kaip jau matėme keliuose prototipuose, hibridiniuose automobiliuose elektriniai varikliai gali pakeisti turbiną. Elektrinių variklių savybė nuo žemų sūkių sukurti maksimalų sukimo momentą tikram superautomobiliui gali pasitarnauti ypač greitais pagreičiais. O taip pat ir kuro ekonomijai.

Vien tik elektrinių variklių naudojimas skamba kaip puiki idėja, tačiau tokį automobilį pagaminti būtų labai brangu, akumuliatorių blokai svertų per daug. Jei „Mercedes AMG SLS E–Cell“ techniniai sprendimai skamba labai patraukliai, realiame gyvenime kiltų daug problemų automobiliui pakrauti. Ypač, tokiose rinkose kaip Rusija ar Kinija.

Bet kokiu atveju, net neverta abejoti, kad sekantis „Nissan GT–R“ bus technologinių naujienų rinkinys ir lenktynių trasoje bus toks pats greitas kaip konkurentai, ar net greitesnis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
Autoriai: Tomas Digaitis
(0)
(0)
(0)

Komentarai (4)