Tyrimas atskleidė, kiek automobilių gamintojų melas apie degalų sąnaudas kainuoja vairuotojams (9)
Tyrimas rodo, kad skirtumas tarp oficialiai deklaruojamų ir realių degalų sąnaudų vis didėja, o didžiausias neatitikimas yra tarp prestižinių Vokietijos kompanijų automobilių, rašo „Reuters“.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ne pelno siekianti kompanija ICCT išplatino tyrimo išvadas, kuriose teigiama, kad realios degalų sąnaudos nuo oficialiai deklaruojamų vidutiniškai skiriasi 25 proc., nors prieš dešimtmetį skirtumas siekė 10 proc.
Tyrime teigiama, kad oficialus BMW ekonomiškumas nuo realių sąnaudų vidutiniškai skiriasi 30 proc. Kompanijos atstovai šios informacijos kol kas nekomentuoja. Antra markė po BMW, kurios realus ekonomiškumas itin skiriasi nuo oficialių skaičių, - „Volkswagen“ koncernui priklausanti „Audi“ (28 proc.), trečioje vietoje – „Mercedes-Benz“ (26 proc.).
Nustatyta, kad „Toyota“ sąnaudos vidutiniškai skiriasi 15 proc., o „Renault“ ir PSA koncernų – apie 16 proc.
„Tai reiškia, kad realios degalų sąnaudos vidutiniškai yra 25 proc. didesnės už skaičius, kurie yra nurodyti oficialiose brošiūrose“, – sakė ICCT vadovas Peteris Mockas.
Skačiuojama, kad toks skirtumas vairuotojui per metus vidutiniškai kainuoja 300 eurų (1035 Lt). Tyrimo duomenys surinkti remiantis Europoje važinėjančių beveik pusės milijono asmeninių ir įmonių automobilių informacija.
Manoma, kad šio tyrimo išvados turėtų inicijuoti naujų automobilių ekonomiškumo testų reformą, kad gamintojų deklaruojamos sąnaudos priartėtų prie realių.