10 dažniausiai gendančių naujų automobilių, kurių verčiau vengti (4)
Viena iš pagrindinių priežasčių, dėl kurių žmonės yra linkę pirkti nauju automobilius, tai noras išvengti nuolatinio lankymosi servisuose ir neplanuotų remonto išlaidų. Šios dvi problemos lydi daugumą naudotų mašinų savininkų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Visgi, kaip pažymi viena iš didžiausių profesionalias vartotojų rekomendacijas ruošiančių agentūrų „Consumer Reports“, kai kuriems klientams naujus automobilius į atstovybių servisus tenka gabenti gerokai anksčiau ir dažniau nei daugumai.
Vertinant automobilių patikimumą „Consumer Reports“ specialistai atkreipė dėmesį į mažiausias smulkmenas, kurios gali sukelti nepatogumų transporto priemonių savininkams. Nagrinėjant trūkumus buvo kreipiamas dėmesys į 17 problematiškiausių vietų automobilyje – pradedant tokiomis smulkmenomis kaip cypiantys stabdžiai ar barškančios salono detalės ir baigiant rimtais gedimais – pavarų dėžės remontu pasibaigus garantiniam laikotarpiui ar keturių varomų ratų pavaros sutrikimais.
Įvertinama kiekvienos problemos įtaka automobilio eksploatavimui ir galiausiai sudaromas patikimumo balas. Jis apjungiamas su atliktų bandomųjų važiavimų duomenimis, taip pat vartotojų apklausos duomenimis ir saugumo testų rezultatais. Bendras rodiklis ir lemia galutinį įvertinimą. Žemiau pateikiame 10 modelių, remiantis šia daug faktorių įvertinančią metodika, yra mažiausiai patikimi.
10. „Fiat 500L“.
9. „Ford Fiesta“.
120 AG galios, 1,6 litro darbinio tūrio variklis kartu su mechanine penkių laipsnių pavarų dėže yra taupus, tačiau pats automobilis kiek nerangus. Tuo metu robotizuota šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė vairuojant mieste pastebimai trūkčioja. Tarp kitų pasirinkimų yra 1,0 litro benzininis trijų cilindrų variklis su turbokompresoriumi ir sportiška „Fiesta ST“ modifikacija. Pastarąją vairuoti tikrai smagu, tačiau reikia pasiruošti kietos pakabo išbandymams.
8. „Chevrolet Tahoe“.
Pakaba kieta, tačiau komfortą ir valdymo tikslumą smarkiai pagerina siūlomas magnetinis važiuoklės valdymas. Tinkamai sukomplektuotos versijos gali tempti iki 3885 kilogramų svorio priekabas. Visgi netgi patys amerikiečiai pripažįsta, kad lengvųjų automobilių pagrindu sukonstruoti visureigiai yra lengviau valdomi ir naudoja mažiau degalų.
7. „Ram 2500“.
Baziniuose modeliuose montuojamas 383 AG galios, 5,7 litro V8 tipo „Chrysler“ variklis, tačiau norintys gali pasirinkti ir įspūdingą sukimo momentą išvystantį 6,7 litro darbinio tūrio dyzelinį šešių cilindrų „Cummins“ agregatą. Pastarojo sąnaudos siekia 16,8 l/100 km. Pikapas gali būti naudojamas kaip nedidelis vilkikas ir netgi turi saugiam nuokalnių įveikimui skirtą stabdžių sistemą. Taip pat jis gali būti komplektuojamas su įranga prie kurios tvirtinamas sniego valytuvas. Dviguba kabina erdvi, o prašmatnesnės versijos puikiai įrengtos, tačiau užlipti ant aukštos paminos nėra lengva. „Ram 2500“ turi dvi galinio vaizdo kameras: viena padeda vairuotojui važiuoti atbuline eiga, o kita – stebėti krovinių skyrių.
6. „Tesla Model X“.
Pirkėjai gali rinktis penkiems, šešiems ar septyniems keleiviams skirtą sėdynių konfigūraciją. Visgi kitaip nei daugumoje visureigių antra eilė nėra sulankstoma, todėl salono praktiškumas yra labai ribotas. Kaip „S“ sedanas „Model X“ yra labai greitas ir puikiai valdomas. Kita vertus, važiavimo komfortas ir garso izoliacija nėra tokia gera, kaip ankstesniuose „Tesla“ modeliuose. Bandymų metu realus 90 kilovatvalandžių talpos bateriją turinčios versijos veikimo nuotolis buvo 370 kilometrų.