2050-ųjų superautomobilis - net sunku patikėti, kaip jame tilps vairuotojas ir kokiomis technologijomis ši mašina pasižymės ()
„Nissan“ pristatė korėjiečio dizainerio Jaebumo Choi sukurtą superautomobilio koncepciją. Kaip pastebėsite, tai yra labai mažas automobilis, tačiau viduje išties telpa žmogus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Nissan GTX-R“ - taip vadinama ši koncepcija. Ir vadiname ją superautomobiliu, tačiau realistiškai tai - egzoskeletas. Choi mano, kad po 30 metų gyvensime didžiuliuose megamiestuose, kurie pasižymės dideliu gyvenimo tempu ir tokie superautomobiliai ten bus įprasti. Net jei GTX-R dalyvavimas eisme dabar atrodo sunkiai įmanomas.
Visų pirma, aišku, dėl to, kad vairuotojas jame guli ant pilvo. Prisimenate kaip vaikystėje įkvėpdavote daug oro ir imdavote plūduriuoti ant vandens veidu žemyn? Tokia yra žmogaus padėtis GTX-R automobilyje. Tiesa, tai yra autonominis automobilis, todėl žmogui daug darbo čia nebus.
„Nissan GTX-R“ neturi langų. Vietoje to vairuotojas dėvės virtualios realybės šalmą, kuriame matys, kur važiuoja. Jam taip pat reikės apsivilkti lenktynininko kostiumą ir kuprinę, kuri taps automobilio kėbulo dalimi. Patogu?
GTX-R būtų eletrinis, žinoma, ir būtų varomas visais keturiais ratais. Tie ratai, beje, leidžia automobiliui judėti ir šonu - tai palengvins parkavimą ir manevringumą. Choi nekalba apie automobilio greitį, tačiau toks žemas jis ne šiaip sau - ši mašina būtų beprotiškai greita, o vairuotojui gulėti reikėtų dėl to, kad tai leidžia sukurti itin aerodinamišką formą.
Žinoma, nors didelio X formos automobilis būtų autonominis, žmogui vis tiek tektų pasakyti, kur važiuoti ir valdyti kitas funkcijas. Kadangi jis praktiškai negalėtų judėti (paklausime dar kartą - patogu?), o viduje ir taip nėra vietos mygtukams ir ekranamas, pagrindinės GTX-R funkcijos būtų valdomos per smegenų-kompiuterio sąsają. Šios sistemos centre būtų procesorius, kurių tiesiog nebūna.
Ar „Nissan“ imsis GTX-R gamybos? Na, žinoma, kad ne. Nieko, kas šiame automobilyje yra, neįmanoma pagaminti šių dienų technologijomis. Be to, šis automobilis būtų beprotiškai nepatogus būdas keliauti. Apskritai, superautomobiliai mums reikalingi įspūdžiams kurti. Kai GTX-R neturi langų ir viskas matoma tik per VR šalmą, kam jis reikalingas apskritai? Pakaktų šalmo.
Tačiau tai yra įdomi koncepcija. Ir „Nissan“ turi galimybę pagalvoti, kaip atrodys ateities automobiliai. Kompanija jau kuria autonomines technologijas ir VR įrenginius. Papildyta realybė tikrai ateina į automobilius. Taigi, GTX-R yra skirtas jums pažiūrėti ir „Nissan“ kūrybiškumui sužadinti.
Be to, tai buvo proga pagerinti jauno dizainerio žinomumą. Tegul GTX-R tėra 3 metrai fantazijų, tačiau tokių automobilių yra buvę labai daug. Ir jie iš tikrųjų kaitina žmonių vaizduotę ir padeda gamintojams kurti naujas formas, įsivaizduoti naujas technologijas ir imtis naujų medžiagų.