„Volkswagen“ paskelbė, kurie modeliai ateityje išlaikys vidaus degimo variklius - siurprizų čia nedaug  ()

„Volkswagen“, kaip ir daugelis kitų automobilių gamintojų, ruošiasi elektrinei ateičiai. Kada nors „Volkswagen“ bus tik elektromobilių gamintojas, tačiau artimiausią dešimtmetį vidaus degimo varikliai visiškai neišnyks. Kurie „Volkswagen“ gamos modeliai juos išsaugos?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Volkswagen“ paskelbė, kad ateityje kompanija virs mobilumo sprendimų tiekėja, teikiančia didžiausią prioritetą programinei įrangai. Tai - didžiulis pokytis kompanijos istorijoje, bet ne staigmena. Elektromobiliai yra labai panašūs vieni į kitus technologiniu požiūriu ir juos labiausiai vienus nuo kitų skiria programinė įranga. Be to, žmonių ryšys su automobiliais keičiasi. Vis daugiau miestų gyventojų automobilių nenori, todėl vis didesnis dėmesys bus skiriamas pavežėjimo ir automobilių dalijimosi paslaugoms.

„Volkswagen“ vadovas Ralfas Brandstätteris atskleidė, kad „Volkswagen“ dar kurį laiką naudos vidaus degimo variklius. Ir išvardino, kurie modeliai išlaikys tą pažįstamą burzgimą - „Golf“, „Passat“, „T-Roc“ ir „Tiguan“. Tiesa, daugelis jų versijų bus hibridinės, bet vidaus degimo variklio svarba išliks šalia galimybės nuvažiuoti bent 100 km vien baterijų energija.

 

Ko trūksta toje modelių eilėje? „Polo“ lyg ir laikas virsti elektromobiliu, „Touareg“ vaidmenį perims kitų grupės markių elektriniai visureigiai bei ID.4/ID.5, o minivenus pakeis jau kuriamas elektrinis „ID. Buzz“. Trūksta ir „Arteon“, bet jo atsisakymas buvo numatytas. Tiesa, modeliai nyks po truputį, juos keis elektrinės alternatyvos.

Skaitmeninė „Volkswagen“ markės transformacija per naktį neįvyks. „Volkswagen“ iki 2025 metų investuos 16 milijardų eurų į elektrinį mobilumą, hibridizaciją ir skaitmenizaciją. Pastarasis tikslas reiškia, kad daugiau funkcijų persikels į išmaniuosius telefonus, automobiliai pradės bendrauti tarpusavyje ir su kelių infrastruktūra.

 

„Volkswagen“ laukia užimtas ir sudėtingas dešimtmetis. Tačiau tokių pokyčių reikia, kad markė išliktų keičiantis visuomenės nusistatymams ir ekologijos standartams. Nors „Golf“, „Passat“, „T-Roc“ ir „Tiguan“ kurį laiką turės vidaus degimo variklius, „Volkswagen“ vadovas pabrėžia, kad jie privalo kūti kiek įmanoma efektyvesni. Sportišką charakterį automobiliai gaus per hibridines jėgaines, o ne didesnius, galingesnius variklius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(13)
(6)
(7)

Komentarai ()