„Tai visai ne mokymai.“ Netikėta versija. Kodėl sudužo S-34  ()

Nežinomos net lakūnų pavardės.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2024-06-13 „Tai visai ne mokymai.“ Netikėta versija. Kodėl sudužo S-34  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Birželio 11 d. sudužo Rusijos Federacijos pasienio bombonešis Su-34, kuris naktį nukrito Šiaurės Osetijos respublikos Alagirsko rajono kalnuose. Ir nors Rusijos Federacija oficialiai pareiškė, kad mokomąjį skrydį vykdžiusio lėktuvo katastrofos priežastis buvo techninis gedimas ir jis įsirėžė į kalną, tačiau, kaip pažymi „Defence Express“ ekspertai, visa tai atrodo labai nelogiška.

Pirma, tokio tariamo mokomojo skrydžio vieta ir laikas – Kaukazo kalnai ir 15 kilometrų nuo sienos su Gruzija. O naktiniai skrydžiai kalnuose nebėra susiję su mokymais, nes kalnai šioje vietovėje yra maždaug 3 –5 kilometrų aukščio. Be to, pasienio zonoje apskritai niekada neplanuojami mokomieji skrydžiai“, – rašoma „Defence Express“ straipsnyje.

Fantastiški žvejybos rinkiniai! Dvi meškerės, ritės, valai, guminukai, sukriukės, kabliai, krepšys ir kt.
1844

Fantastiškos kainos rinkinys

Ribotas kiekis

Greitas ir saugus pristatymas

Išsamiau

Nors Rusijos karo korespondentai rašė, kad lėktuvas buvo perkeliamas į kitą aerodromą, tačiau atsižvelgiant į tai, kad Rusijos Federacija pranešė, jog lėktuvas pakilo iš aerodromo netoli Mozdoko, šis variantas neatlaiko kritikos, teigia ekspertai. Faktas tas, kad į pietus nuo Mozdoko nėra jokio Rusijos karinio aerodromo. Net jei kalbėtume apie skrydį į Chankalos aerodromą netoli Grozno, jis yra toli nuo tos vietos, kur sudužo lėktuvas.

Be to, ekspertai pažymi, kad verta visiškai atmesti galimybę, jog pilotai tiesiog pasiklydo.

 

„Juk kalbame apie fronto bombonešį Su-34, kuris turi navigacijos sistemas, ir už orientaciją atsakingą antrąjį įgulos narį. Netgi jei visai nekreiptume į tai dėmesio, tai atrodytų, kad kažkas tyčia supainiojo šiaurės stepes su pietų kalnais“, – rašoma straipsnyje.

Be to, Rusijos Federacija gana „saikingai“ nušvietė šią katastrofą. O kol kas net lakūnų pavardės nėra žinomos, ir ne tik oficialiu lygmeniu, bet net ir profiliuoto turinio šaltiniuose.

„Tačiau viskas susidėlioja kur kas logiškiau, jei darysime prielaidą, kad tai buvo Su-34 rusų pilotų bandymas pabėgti. Ypač tada tampa aiškus naktinis skrydis kalnuose, kuris baigėsi lėktuvo įsirėžimu į kalną netoli Gornyj Dzuarikau kaimo. Nes tai buvo bandymas pabėgti nuo savo pačių radarų. Ir būtent pabėgimas paaiškina tokį tikrai pavojingą skrydį“, – mano ekspertai.

 

Be to, kritimo vieta rodo gana logišką pabėgimo iš Rusijos Federacijos į Turkiją maršrutą.

Jei neskaičiuosime Rusijos Federacijos okupuotos Pietų Osetijos, virš Gruzijos kontroliuojamos teritorijos yra tik 95 kilometrai. O Su-34, net ir skrendant mažame aukštyje, tai yra maždaug 270 sekundžių, teigia ekspertai.

Leidinys „Defence Express“ taip pat primena, kad dar nuo SSRS laikų sovietų lakūnai gana dažnai bandė bėgti į Turkiją. Pirmasis atvejis buvo dar 1948 m., o iš viso kalbama apie aštuonis bandymus, iš kurių penki buvo sėkmingi, paskutinis – prieš SSRS žlugimą 1991 m. balandį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(16)
(0)
(16)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: