Elektromobilių technologijoms Berlyne – 105 metai (0)
Potsdamo aikštėje (Potsdamer Platz) Berlyne surengtame išskirtiniame renginyje „Siemens“ pristatė elektromobilių pramonės sprendimų pasiekimus. Pirmą kartą kompanija pademonstravo tikslią istorinio „Electric Victoria“, elektra varomo automobilio, naudoto Berlyne 1905 metais, kopiją.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Pasaulyje yra apie vienas milijardas motorinių transporto priemonių, kurios išskiria vieną penktadalį viso planetos anglies dvideginio. Dėl šios priežasties kylančios rinkos, tokios kaip Kinija, aktyviai remia ir skatina elektra palaikomo mobilumo sprendimus, įskaitant ir baterijų technologijas bei dvikrypčio viešojo elektros tinklo konstravimo sprendimus“, – pažymi Richard Hausmann, paskirtasis „Siemens Smart Grid Applications“ vadovas. Ankstesnė p. Hausmann patirtis vadovaujant „Siemens“ Kinijos ir pietryčių Azijos regionui leido stebėti, kaip elektromobilių technologijų sprendimai vystėsi ir plito šiose dinamiškose rinkose, o dabar ženkliai pasitarnaus vykdant šį plataus spektro kompanijos projektą.
Electric Victoria („Elektrinė Viktorija“) – elektromobilų technologijų Berlyne pionierė
„Siemens“ patirtis ir kompetencija elektromobilių pramonės srityje sukaupta per ilgą laikotarpį. Dar XX amžiaus pradžioje kompanija tapo elektromobilių technologijų sprendimų Berlyne pioniere: buvo sukonstruotas pirmasis elektra varomas tramvajus, pirmasis Berlyno metro Potsdamo geležinkelio stotyje ir pirmasis Vokietijoje elektrinis šviesoforas. 1905-ųjų pradžioje „Siemens – Schuckert“ gamykloje Berlyne sukonstruota „Elektrinė Viktorija“ tapo pirmuoju elektra varomu automobiliu mieste. 50 tokių elektromobilių buvo kasdien naudojami kaip elegantiški viešbučių taksi ir bagažo pristatymo priemonės. Elektromobiliai galėjo išvystyti iki 30 km/val. greitį, o pilnai įkrautu akumuliatoriumi galėjo nuvažiuoti iki 80 km. „Siemens” užsakymu Hubert Drescher Karoseriebau rekonstravo šį pirmąjį elektromobiliį iki pat smulkiausių detalių per dešimt mėnesių.
Šiandien „Siemens“ ir toliau yra elektromobilių technologijų pionierė tiek pristatydama tokias transporto priemones kaip eRUF sportinis automobilis ar elektra varomas motociklas, tiek ir dirbdama kaip daugybės nacionalinių ir tarptautinių projektų, nagrinėjančių elektra varomų transporto priemonių ir dvikrypčių viešųjų elektros tinklų integravimą, tokių kaip „Edison“ projektas Danijoje, Harz.EE-mobility, ar eilės automobilių gamintojų ir energijos tiekėjų Berlyne ir Miunchene vykdomų projektų, partneris.