Socialiniuose tinkluose surasti klientus - misija (ne)įmanoma!  (0)

Daugelis Lietuvos įmonių neišnaudoja socialinių tinklų teikiamos naudos. Dažnai manoma, kad socialiniuose tinkluose rasti ir prisivilioti klientų yra tiesiog neįmanoma. Tačiau čia kaltas yra nežinojimas, o ne galimybių stoka. Taip, reklama socialiniuose tinkluose neveikia, tačiau jos ten ir neturėtų būti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kaip teigia Seomarketing.lt internetinio marketingo specialistė Renata Rimkevičienė, daugelio įmonių Lietuvoje komunikacija socialiniuose tinkluose yra tiesiog nevykusi. Socialiniuose tinkluose žmonės dalinasi naudinga informacija, linksmais nutikimais ir jie tikrai nepageidauja gauti dar vienos dozės reklamos. Reklamos yra tiesiog per daug ir daugelis žmonių į ją nebereaguoja. Todėl įmonės, kurios socialiniame tinkle „Facebook“ bando savo gerbėjus atakuoti žinutėmis apie išpardavimus ar nuolaidas patiria visišką pralaimėjimą.

Pagrindinis klausimas, kuris turbūt daugeliui neduoda ramybės - ar įmanoma surasti idealų klientą socialiniuose tinkluose? Atsakymas būtų vienareikšmiškas - taip įmanoma, tik reikalinga žinoti ką ir kaip daryti. Todėl toliau pateiksime jums keletą patarimų, kurie neabejotinai pagerins jūsų įmonės komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ ir padės pritraukti tikslinius klientus.

Bendraukite su savo puslapio gerbėjais.

Bendrauti tai nereiškia jiems nuolat priminti ir įkyriai siūlyti ką nors įsigyti. Kaip jūs atrodysite jei savo geriausiam draugui nuolat siūlysite nusipirkti iš jūsų vieną ar kitą prekę. Turbūt šis  draugas greitai dingtų iš jūsų gyvenimo. Taigi socialiniuose tinkluose pamirškite bet kokią savo įmonės reklamą. Jūs turite kurti ryšius dalindamiesi naudinga ir aktualia informacija, patarimais. Jei prekiaujate drabužiais, tai galite skelbti informaciją apie naujausias sezono madas, spalvų derinius ir t.t. Ir apie išpardavimus užsiminkite tik ypatingais atvejais.

Galvokite ko trokšta jūsų klientas

Mes puikiai žinome, kad jūs norite parduoti kuo daugiau prekių ar paslaugų. Tačiau kas pagalvos apie klientą, apie jo poreikius. Taigi pamirškite save ir koncentruokite visą dėmesį į kliento norus ir svajones. Būkite dėmesingi ir nuoširdūs. Galbūt tai skamba per daug saldžiai, bet žmonėms patinka kai jais kas nors rūpinasi.

Turėkite strategiją.

Daugelis šiais laikais apie strategijas tik ir kalba. Tačiau be jos nei iš vietos. Susidarykite artimiausių pusės metų planą: kokią informaciją talpinsite, koks bus talpinimo grafikas. Viską susirašykite nuosekliai. Jei bus reikalinga tą planą pakoreguosite. Bet jau geriau turėti bet kokį planą nei jokio. Jums neduos jokios naudos kartas nuo karto įdedami komentarai ir nuotraukos.

Tekstus iliustruokite paveiksliukais.

Jei nemokate patys maketuoti paveiksliukų, tuomet pasisamdykite dizaino specialistą. „Facebook“ socialiniame tinkle labiausiai pastebimi tie pranešimai, kurie yra iliustruoti paveiksliukais, infografikais ir t.t . Jūsų „plikas“ tekstas“ greičiausiai liks nepastebėtas.

Konkursus organizuokite tik išimtiniais atvejais.

Kai kurios įmonės norėdamos pagausinti savo gerbėjų skaičių organizuoja konkursus. Tai šiek tiek padidina jūsų puslapio matomumą, gerbėjų skaičių. Tačiau naudokite tai su saiku. Yra tam tikra grupė žmonių, kurių hobis yra „prizų medžioklė“. Jie dažniausiai tik ir spaudo įvarius pranešimus, kuriuose žadamas vienas ar kitas prizas. Jiems būsite visai neįdomūs, nes jie tiesiog norės gauti kažką nemokamo. Dažnai organizuodami konkursus rizikuojate aplink save surinkti tik konkursų mėgėjų grupę ir iš jų nesulauksite jokios reakcijos, kol vėl nepažadėsite kokio  nors prizo.

Jokiu „Like“ pirkimų!

Nusipirkti „Like“ yra didžiausia blogybė ką galite padaryti. Jūs turbūt pastebėjote „Facebooke“ sklandančius erotinius ar kitokius vaizdelius, kuriuos norint pamatyti reikalinga paspausti keletą mygtukų. Kas tuos mygtukus spaudo? - greičiausiai neturintys ką veikti paaugliai. Taigi jei norite, kad jūsų „Facebook„ siena būtų marga kvailų ir pašaipių juokelių, tuomet galite bandyti laimę. Bet atminkite, jūs rizikuojate savo verslo įvaizdžiu. Nes tikras klientas skaitydamas kvailus komentarus nenorės turėti su jumis jokių reikalų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(1)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: