LG ir „Twentieth Century Fox“ siūlys „Įsikūnijimo“ turinį naujam „LG Chocolate“ telefonui (0)
Pasaulinė mobiliųjų komunikacijų lyderė ir technologijų novatorė „LG Electronics“ (LG), bendradarbiaudama su kino studija „Twentieth Century Fox“, pasiūlė naujojo filmo „Įsikūnijimas“ („Avatar“) turinį savo naujojo „LG Chocolate“ (LG BL40) telefono vartotojams.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„LG labai džiaugiasi bendradarbiaudama su „Twentieth Century Fox“, nes naujasis jos filmas ir „LG Chocolate“ telefonas demonstruoja abiejų pramonių inovacijas, – teigė „LG Electronics Mobile Communications Company“ prezidentas ir vykdantysis direktorius dr. Skottas Ahnas. – Tai taip pat žvilgsnis į pramogų sferos ateitį, kurioje kūrėjai ir pristatantys turinį vartotojams partneriai dirbs kartu, pasiūlydami vartotojams galimybių, papildančių filmų peržiūros kino teatruose potyrius“.
„Ši partnerystė leidžia sujungti du novatoriškus dalykus: revoliucingas naujojo „LG Chocolate“ mobiliąsias technologijas su įtraukiančiu fantastiniu James‘o Camerono „Įsikūnijimo“ veiksmu. Tai nepaprastas derinys“, - pridūrė vienas „Twentieth Century Fox International“ prezidentų Tomas Jegeusas.
Vienas laukiamiausių šių metų filmų „Įsikūnijimas“ yra vieno vizionieriškiausių šių dienų kino kūrėjų Jameso Camerono kūdikis. „Įsikūnijimo“ veiksmas vyks tolimame pasaulyje, kur pagrindinis herojus leidžiasi į atradimų kupiną kelionę vadovaudamas kovai už civilizacijos išsaugojimą. Kaip ir ankstesniuose J.Camerono filmuose, „Įsikūnijimas“ pasižymės įspūdingiausiais, kada nors filmui sukurtais vaizdais, kuriuose gyvas veiksmas ir reali aplinka persipinda su kompiuterinės grafikos sukurtais trimačiais veikėjais ir paverčia kino ekraną nauju, keistu pasauliu. Manoma, kad filmas nustatys naujus fantazijų filmų kūrimo standartus.
Naujasis „LG Chocolate“ irgi metė iššūkį įprastam mąstymui kuriant mobiliuosius telefonus. Unikalus, 10 cm įstrižainės plačiaformatis 21:9 santykio didelės raiškos ekranas, siūlantis naujus mobiliųjų pramogų potyrius, puikiai tinka didelės raiškos „Įsikūnijimo“ anonsiniam filmukui. Be to, bendradarbiavimas apims ir bendras televizijos, interneto reklamines kampanijas. Naujasis „LG Chocolate“ jau parduodamas Lietuvoje. „Įsikūnijimo“ pasaulinės premjeros prasidės gruodžio 18 dieną.