Liūdnas skrydis - „American Airlines“ lėktuve netikėtai mirė skrydžio palydovas  ()

Dirbi skrydžio palydovu nėra lengva, tačiau Joe Tormesui tai buvo svajonių darbas. Jis „American Airlines“ lėktuvuose keleivius aptarnavo net 20 metų ir džiaugėsi galėdamas tai daryti. Juolab, kad kartu dirbo ir jo žmona, kuri šįkart tapo paskutinio Tormeso skrydžio liudininke.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„American Airlines“ lėktuvas pakilo iš Indianapolio skrydžiui į Dalasą. Aviacijos atsigavimo ženklai buvo akivaizdūs - nors lėktuve buvo nemažai tuščių vietų, keleivių buvo saugiau nei anksčiau. Šis skrydis turėjo trukti tik porą valandų. Ir iš pradžių viskas klostėsi kaip numatyta - „Airbus A319“ pakilo apie 8 valandą ryte.

Tačiau Dalaso be sustojimų šis lėktuvas nepasiekė. Staiga jame sunegalavo 61-erių metų skrydžių palydovas Joe Tormesas. Netrukus vyras sukniubo ir mirė tiesiai priešais savo žmonos Elsa Jett-Tormes akis. Ji taip pat dirbo skrydžių palydove.

Oro linijos yra numačiusios procedūras, ką reikia daryti tokiais atvejais. Nuo pakilimo praėjus tik mažiau nei valandai, orlaivis skubiai leidosi Sent Luise. Tai buvo patogiausias oro uostas neplanuotam tūpimui, tačiau kartu tai buvo ir pagrindinė bazė, iš kurios Tormesas skraidydavo. Iškviesti medikai nieko nebegalėjo padaryti - vyras buvo miręs.

Lėktuvas ilgai stovėjo Sent Luise - neplanuotoje stotelėje keleiviai praleido kelias valandas, kol buvo surinkta nauja įgula. Galiausiai 13:54 vietos laiku A319 pakilo skrydžiui į Dalasą, kurį pasiekė 15:26 - net 6 valandomis vėliau, nei buvo planuojama. „American Airlines“ pranešė, kad stengsis remti mirusio darbuotojo šeimą šiuo sunkiu metu.

Iš tikrųjų, mirčių lėktuvuose pasitaiko, nors ir labai retai. Kasmet šimtai tūkstančių žmonių keliauja lėktuvais, tarp tų keleivių - nemažai sergančių ar tiesiog vyresnių žmonių. Jei tik įmanoma, vos tik žmogus sunegaluoja, lėktuvas yra tupdomas artimiausiame oro uoste, kuriame jam suteikiama medicininė pagalba. Jei patvirtinama, kad žmogus mirė ir jam nebegalima padėti, jo kūnas yra perkeliamas į atokesnę salono vietą. Priklausomai nuo aplinkybių, skrydis gali būti ir tęsiamas, jei tik įmanoma užtikrinti keleivių komfortą ar tiesiog nėra galimybių tūpti prieš tikrąjį kelionės tikslą. Pavyzdžiui, 2007 metais lėktuve, skrendančiame iš Londono į Naująjį Delį, mirė 71 metų moteris. Jos vaikai pageidavo tęsti kelionę (nes moteris skrido namo) ir šalia jos kūno sėdėjo likusias 5 skrydžio valandas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(9)
(3)
(6)

Komentarai ()