Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Kadras 2015-09-29 14:01
Kazko bijai?
Che 2015-09-29 14:04
Taip. Lietuvių bailumo. Baisu, kaip jie įbauginti.
immortallt 2015-09-29 14:15
Susitinkam, pabendrausim, pažiūrėsim iš kur tavo motyvacija nesąmones šnekėti kyla. Nesupratimo, nusivylimo savo gyvenimu ar finansinių motyvų.
Niemand 2015-09-29 14:33
Minimumo didinimas neturi reikšmingos įtakos infliacijai. Pvz.:
http://benjaminstudebaker.com/2015/07/2 ... inflation/
Che 2015-09-29 14:40
Kur nesąmonės? Daviau palyginmą su Vokietija. Kiek po karo per 25 metus pasiekė. Stiprus eilinio žmogaus rėmimas, šalies ūkio reguliavimas, štai kas buvo daroma. O dabar kur patogu ten, laukinį kapitalizmą žaidžia. Jau kur nepatinka, ten jau žiūrėk socializmo reikalauja. Pilietiškumo, stok gint tėvynės, išnaudotojo turtų ir jo šeimos ginti. Karo metu pakriktų visa Lietuva. Kaip ir sakiau Lietuva eina sočios Šiaurės Korėjos kryptimi. Aišku represijos "demokratiškos " taikomos, bet pats šalies valdymo būdas labai panašus. Išlaikyti nedidelį, labai sotų valdžios elitą, plius masių mulkintojų klaną su : nausėdomis, mačiuliais, tapinais, šventikais, praktikuojančiais parafilitikais ir kt. Net šustauskai su tomaševskiais naudą neša.
immortallt 2015-09-29 14:48
Maišai skirtingus dalykus. Jei MMA keliama pamažu ir neviršijant ekonomikos galimybių tą algą išlaikyti, infliacijos beveik nėra, tik paslaugoms. Jei MMA pakelsi per 2 metus 50%, infliacija garantuota. Jau dabar kiek MMA pakėlė, puikiai matosi paslaugų kainose.
Dvigubas nulis 2015-09-29 14:58
IP adresą pasikeisti netrunka nė 10 minučių, tad jokios prasmės tikrinime nėra.
Niemand 2015-09-29 15:30
Nugi ne, intuityviai taip atrodo, bet iš tiesų tokios koreliacijos nėra. Paskaityk straipsnį, kur nuorodą daviau. Infliacija, jei ką, iš akies nemeruojama. O ekonomikos galimybės yra tokia miglota sąvoka, kad net nėra ko apie tai šnekėti.
Creatium 2015-09-29 15:34
Jūs nepatikėsit, bet aš tikrai perskaičiau viską nuo pat pradžių.
Įstrigo geriausia mintis per visą šitą flood'ą, kurią manau būtų neblogai pasikabinti virš lovos, kad kiekvieną rytą atsikėlus galima būtų perskaityti, iš karto diena praskaidrėtų: "Skandinavų bankai siekia, kad žmonės Lietuvoje gautų kuo mažesnius atlyginimus".
Puikiai apibūdina "diskutuojančių" trolių intelekto lygį. Ar labiau jo nebuvimą...
dawid90 2015-09-29 15:49
Tu rimtai, ar tiesiog "patraukei" kažko stipraus? Palygink kokia yra gydytojo ir valytojo atsakomybė, darbo krūvis ir koks turi būti žinių bagažas, ir tada pažiūrėk kokį svaigalą skėlei.
vytautas50 2015-09-29 16:16
Che 2015-09-29 16:18
Ir tai yra tiesa. Skandinavų, pigios darbo įmonės, Lietuvoje dominuoja. Jie čia vergų darbu užsiima ne dėl to, kad lietuviai darbštūs, o dėl to, kad labai pigi darbo jėga. Ir kiekvienas centas jiems nuostolis. Jiems yra paranku išlaikyti mažas algas, iš to išplaukia ir smarkus perbėgelių atplūgdymas į Lietuvą. Tai paranku ir vietiniams vergvaldžiams, kurie nuožmiai palaiko ir kartu traukia nausėdišką dainelę. Iš kitos pusės visiškų beraščių partija priešakį su trečiu asmeniu Lietuvoje. Štai tokia nūdienos Lietuvos, politinė, ekonominė realija.
immortallt 2015-09-29 16:28
Taip, bandelę iškepti ir parduoti kainuoja tarkim 0.30€ ir darbo kaštai sudaro 0.10€. Pakeliam darbo kaštus dvigubai, iki 0.20€ ir bandelės kaina lieka tie patys 0.40€? Kitaip sakant, pelno nelieka ir kainos nepakelia? Ar visgi kilsteli kainą bent per 0.10€, nors ir sumažinant maržą bet kompensuojant darbo kaštų augimą? Ar kadangi įsivedėm eurą, tai darbo kaštai misitškai pradingsta?
tvset 2015-09-29 16:49
Wow... pataisykit jei klystu, bet čia matyt straipsnis su rekordiniu komentarų skaičiumi. Būtų didžiulė nuodėmė tokiam senam vartotojui nebrūkštelt kelių žodelių. Duodat džiazo "chebra" : D
Artojas 2015-09-29 17:05
Ar bent žinai, kaip apskaičiuojama infliacija? Žinotum - nenusišnekėtum šitaip. Bet paaiškinsiu labai supaprastintai - apskaičiuoji, kiek visi gyventojai nupirko duonos, batono, dešros ir t.t. Viską sudedi į vieną krūvą ir gauni bendrą kainą - šiuo atveju eurais. Ir tari, kad ši kaina yra 100% pagal kainų indeksą. Tada apskaičiuoji tą patį kitais metais. Gautą kainą palygini su praeitų metų kaina ir gauni, kad dabar indeksas jau yra 101,9%. Tai reiškia, akd metinė infliacija, lyginant su praeitais metais, yra 1,9%. Ir tokį skaičiavimą atlieki vienoje valstybėje, šiuo atveju Lietuvoje. Jeigu tą patį skaičiuosi Latvijoje, gausi kitus skaičius, t.y. Latvijos infliaciją. Šitokiu būdu suprasi, kad infliacija Lietuvoje ir Latvijoje skiriasi, nepaisant to, kad abi yra ES ir dar Eurozonos šalys.
Ir apskritai tas verkimas dėl mažų atlyginimų yra nepagrįstas. Daug kas nori tingėti ir gauti už tai pinigus, t.y. už pašikimą, paėdimą ir pamiegojimą. O va kas būtent sukuriama už tą atlyginimą? Ir skaičuokime apskritai darbo vietos kainą, kas yra darbdavio išlaidos. Pavyzdžiui, dabar esant 325 EUR MMA, darbo vietos kaina yra apie 426,34 EUR. Tai realiai tam vienam nekvalifikuotam veikėjui darbdavys turi sumokėti 270,53 EUR "į rankas", o iš viso dar sumokėti krūvas mokesčių, dėl ko apskritai išlaidos išeina 426,34 EUR. Tad ir keliamas klausimas, o kokiu gi būdu darbuotojas sukurs bent jau 426,34 EUR pajamų darbdaviui? Ir dauguma visų tų nevykėlių ir verksnių nė neįsivaizduoja, kad jie yra įmonės dalis ir turi dirbti bei padėti tai įmonei uždirbti, kad būtų iš ko jiems tas algas mokėti.
mnv 2015-09-29 17:14
Medikų švarus darbas - nuo šikpuodžių valymo ir kasdienio kontakto su visokiomis užrečiamomis ligomis iki rankų kišimo į kitų vidaus organus
O dėl bankų tai keista. Kol kas realiai žmones apvogė išskirtinai lietuviško kapitalo bankai/unijos, t.y. snorai. ūkiai, sekundes etc. Kažkodėl blogiausi vistiek tik švedai lieka
Pumper 2015-09-29 17:28
Todėl labai geras sprendimas būtų, jei pagaliau priimtų įstatymą, kad atlyginimas į rankas ir būtų rodomas tas, kurį sumoka darbdavys. Tada ponai minimalininkai gal bent kiek nusiramintų: palygintų su kitom valstybėm ir nebeatrodytų taip baisiai, sužinotų, kad jie darbdaviui ne 325€ kainuoja (nes absoliuti dauguma nesuvokia, kad yra daugiau mokesčių ir net nenori to žinoti).
Tuo pačiu darbuotojai pamatytų, kiek iš tikro mokesčių už savo uždirbus pinigus sumoka, gal pradėtų reikalauti mokesčių sistemą keisit, o ne MMA iš subinės ištrauktom sumom didinti.
Creatium 2015-09-29 17:45
Todėl realiai apie pajamų augimą mažiausiai uždirbantiems kalbantys politikai turi didinti ne MMA, o NPD, kuris pasiektų MMA lygį. Tai valstybei kainuotų žymiai daugiau, negu MMA pakėlimas, tačiau padėtų verslui ir tuo pačiu padidintų gyventojų pajamas. O MMA kėlimas tėra politiniai žaidimai prieš rinkimus.
bahuriux 2015-09-29 18:15
Naturalu, kad vergvaldžiai nori vergų už dyką, kad visas pelnas jiems liktu, visada verkė ir visada verks jei tik MMA bus didinamas, o kaip kitaip, kitaip niekaip. USA net pilietinis karas buvo dėl to, kad vergvaldžiai nenorėjo išlaisvinti vergų, panašiai ir dabar yra. Kam didinti to pačio darbuotojo produktyvumą investuojant į brangesnes ir našesnes darbo priemones įrankius, jei vag0liai dirba pusdykiai, ar net pigiau nei tos priemonės. Todėl dėl darbo našumo ir tuo pačiu nekonkurencingumo kalti patys verslininkai.
Jei liberalai ir konservai būtu dabar valdžioj vietoj socialdemokratų, tai MMA šiuo metu nebebųtu vargoliai kaimuose dirbtu už 200 litų per mėnesį, arba būtu sumažintas iki 700 litų taip, taip būtent litų ir tik 700, arba mažiau, nes euro nebūtu dar įvesta, nes nuskurdintai šaliai kamuojamai ekonomikos recesijos, su didėjančiom kainom, kai atlyginimai mažėja niekas neduotu euro.
Ir po velnių kur progresiniai mokesčiai? kas per socialistai jei tokio paprasto dalyko net nesugeba padaryti.
mch0lic 2015-09-29 18:17
Ikišiu ir aš savo trigrašį.
Paskutinės 2 "intelignetijos" naujienos 32M € neformalaus švietimo "prieinamumui didinti" ir MMA didinimas. Bullsh*t. Čia tas pats kas įsipilt į kiaurasamtį vandens ir tikėtis, kad jis ir liks tam kiaurasamtyje.
1. MMA kėlimas tikrai demoralizuos 400€ - 500€ uždirbančius žmones, nes jiem nei atlyginimas kils, nei darbo krūvis sumažės. MMA gavėjams toliau kabės kaip kabėjo, nes IMHO nors kiek smegenų turintis individas už MMA nedirba (kaimo/rajono demagogiją pasilaikykit sau, nes tai irgi bullsh*t.).
2. MMA tikrai neskatins darbo vietų kūrimo, nes pirma reikalaus papildomų investicijų/rezervų, plius MMA kėlimas nieko neturi bendro su produktyvumu (produktyvumas turbūt dar sumažės, nes alkoholis bus dar lengviau prieinamas. yeee!).
3. Toliau didės mokesčiai pagal verslo liudijimus ir individualią veiklą dirbantiems žmonėms, aišku už tai jie geresnių paslaugų tikrai negaus, o kai kurie galbūt spjovę eis į šešėli.
Sakysit lengva kritikuot, bet juk tikslas yra kelti vidutines gyventojų pajamas, t.y., dirbt ta linkme, kad tiek mažiausias pajamas gaunantys, tiek vidutines pajamas gaunantys žmonės uždirbtų daugiau ir būtų motyvuoti dirbti (o ne kasytis kiaušus ir skūstis kaip nėra darbo arba mažai moka). MMA kėlimas tėra to tikslo/darbo įmitacija.
Ką reiktų daryt?
1. Sodra renka duomenis apie pajamas (specialybė, miestas/rajonas, amžius?). Kas nors tuos duomenis analizavo? Kas gauna mažiausias pajamas? Kiek ir kur tokių žmonių yra? Ką jie moka?
2. Kai turim labiausiai pažeidžiamas grupes, ar galim jas perkvalifikuot? Turbūt būtų geriausiai panaudotos valstybinės lėšos.
3. Soda greičiausiai turėtų sugebėt identifikuot tuos asmenis (vardas, pavardė, tel nr/email'as) ir būtų suinteresuota surinkti daugiau mokesčių (IMHO jų didžiausias interesas yra nieko neveikt, bet nvm). Kodėl jie negalėtų siųst spam'o apie pvz organizuojamus kursus, mokymus ir t.t, tam net nereikia super sudėtingos programinės įrangos? (Aišku jie nesugeba parašyt email'o apie pasikeitusį MMA, nors sugeba kasmet nusipirkt naują puslapio versiją, bet nvm).
4. Nėra kursų, mokymų ir t.t.? Žmonėm bent jau apie verslo liudijimus ar individualią veiklą papasakot galima. Pateikt pavyzdžių, pasikviest vieną kitą tokia veikla dirbantį žmogų. Dabar visi patys piršta pakrutint bijo nes galvoja, kad ateis valstybė ir viską paims (nors tiesa sakant labai stengiasi). Žmonės nežino, bijo ir nieko nedaro.
Aišku tai visų problemų neišspres, bet bent jau supažindins žmones su alternatyvom, pekvalifikuos (ne tik bedarbius bet ir dirbančius), tai galbūt padidins žmonių pajamas ir suteiks šiek tiek daugiau motyvacijos nuveikt daugiau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nerijus Mačiulis: didinti MMA galėjo sugalvoti tik gerai infiltruotas ir užmaskuotas priešas