„Facebook“ įsigijo „Foursquare“ konkurentą  (1)

Socialinis tinklas „Facebook“ įsigijo geolokacijos paslaugą „Gowalla“. Sandėrio suma neskelbiama. „Facebook“ atstovas nuo komentarų susilaikė, teigdamas, kad nekomentuoja gandų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Skelbiama, kad dauguma „Gowalla“ darbuotojų, tarp kurių yra ir paslaugos vadovas Joshas Williamsas, persikels dirbti į „Facebook“ biurą Palo Alto. 2008 metais paleistas servisas „Gowalla“ buvo sukurtas kaip „Foursquare“ konkurentas. Pralaimėjęs konkurencinėje kovoje, portalas tapo virtualiu keliautoju vadovu. Įsigijimo metu „Gowalla“ turėjo daugiau nei milijono klientų auditoriją.

Šiuo metu „Facebook“ yra didžiausias socialinis tinklas pasaulyje, kurio auditorija siekia daugiau nei 800 milijonų vartotojų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: IT bazė
(0)
(0)
(0)

Komentarai (1)

Susijusios žymos: