Retai pasitaikantis pasiūlymas iš Lenkijos sandėlio: už itin gerą kainą siūlomas paspirtukas „Ninebot Segway ES1“ dabar net 175 eurais pigesnis už ES2. Kuo jie skiriasi ir ar verta pataupyti ir vietoje ES2 rinktis ES1? (Video)  (1)

Išoriškai sulankstomas elektrinis paspirtukas „Ninebot Segway ES2“ mažai kuo skiriasi nuo „Ninebot Segway ES1“. Tačiau dabar šių įrenginių kaina skiriasi net dviem šimtais eurų. Kodėl ES2 yra tiek brangesnis už ES1? Ko tenka atsisakyti pasirinkus pigesnę versiją?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ši tema atsirado ne atsitiktinai. Gearbest parduotuvė paskelbė įdomų išpardavimą - „Ninebot Segway ES1“ dabar parduodamas su 41 % nuolaida ir kainuoja €284,80. Tiesa, pristatymas papildomai kainuos 30€, tad bendra paspirtuko kaina siekia 314€. Ir vistiek tai ko gero pigiausias paspirtuko pasiūlymas iš patikimo ir žinomo gamintojo rankų. O svarbiausia, į Lietuvą jis siunčiamas iš sandėlio Lenkijoje, todėl pristatymas bus labai greitas, o rizikos dėl papildomų mokesčių iš vis nelieka.

Įsigyti „Ninebot Segway ES1“ galima ir Lietuvoje, tačiau čia jo kaina svyruoja apie 400€. Pavyzdžiui, Skytech jį pardavinėja už 434€. Ir tai vistiek 120€ brangiau, nei kad pasiūlymas iš Gearbest. 

O štai „Ninebot Segway ES2“ tiesiai iš Kinijos kainuoja €489,50 (į Lietuvą siunčiamas nemokamai). Tai 175€ brangiau, nei „Ninebot Segway ES1“. Tad ir logiškas klausimas - ką prarasime jei renkamės „Ninebot Segway ES1“ ir sutaupome 175€?

Šie paspirtukai iš tiesų yra labai panašūs, nes daugelis šių transporto priemonių šiais laikais pasižymi praktiškai identiška konstrukcija. Jie turi 8 colių ratus ir lengvą sulankstomą rėmą. Toks paspirtukas vos per kelias sekundes gali būti sulankstytas, kad tilptų automobilyje, o ir užsinešti laiptais jį į butą bus gana nesunku. Tiesa, pigesnis ES1 sveria 11, o ES2 - 12 kg. Kur tas papildomas svoris?

„Ninebot Segway ES2“ turi didesnį, galingesnį variklį, todėl yra greitesnis. 700 W variklį turintis paspirtukas įsibėgėja iki 25 km/val. (30 km/val. su papildoma baterija). Tuo tarpu 500 W variklį turintis ES1 pasiekia 20 km/val. greitį (arba 25 su papildoma baterija). ES2 versija taip pat turi smūgius amortizuojančią važiuoklę.

Įdomu tai, kad nepaisant sunkesnio variklio ir didesnio greičio, ES2 su vienu įkrovimu nuvažiuoja tiek pat kiek ir ES1 - 25 km. Abu paspirtukai turi tas pačias 5,2Ah ličio jonų baterijas. Sumontavus papildomą bateriją nuvažiuojamą atstumą galima pailginti iki 45 km. Papildoma baterija sveria 1,5 kg, tačiau tai nėra didelė problema, nes abu paspirtukai gali pavežti po 100 km svorį.

Net ir stabdymo metodai yra tokie pat. Tiek ES1, tiek ES2 turi dvigubą stabdymo sistemą - gali stabdyti elektros varikliu ir mechaniniais stabdžiais. Saugumą užtikrina ir 1,5 W LED priekinis žibintas.

Taigi, „Ninebot Segway ES2“ yra greitesnis paspirtukas. Jis greičiau įsibėgėja, palaiko didesnį greitį. Tai mieste yra labai svarbu. Kartu jis išlaiko visas geriausias savybes, kurias turi ir ES1, turi patogius valdymo įrenginius, atlaiko iki 100 kg svorį, o įsigijus papildomą bateriją galima įveikti net labai didelius atstumus.

Pasirinkę ES1 vis tiek gausite naudingą transporto priemonę, kuri tiesiog bus šiek tiek lėtesnė ir neturės tos patogumą suteikiančios amortizuojančios važiuoklės. ES1 įprastai kainuoja labai panašiai, tačiau šiuo metu šiam paspirtukui taikoma ženkli nuolaida, tad jis tampa labai įdomiu variantu. 

„Ninebot Segway ES2“, kaip ir ES1, gali būti valdomas išmaniąja programėle. Ji leis nustatyti užraktą, keisti maksimalius greičio parametrus, dalintis pasivažinėjimo duomenimis socialiniuose tinkluose. Kartu galėsite peržiūrėti savo duomenis, nustatyti greičio palaikymo sistemą.

Ir pabaigai - Tele2 demonstracija, ką gali „Ninebot Segway ES1“ paspirtukas:

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(18)
(6)
(12)

Komentarai (1)