To dar nebuvo: naujais Rusijos lėktuvais bijo skristi net ir lakūnai  ()

Šalis agresorė turi įdėti į savo lėktuvus naudotas dalis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmą kartą istorijoje naujuose „Superjet-100" lėktuvuose buvo sumontuoti naudoti varikliai, rašo „Kommersant".

Tuo pačiu „Rostec“ bando nuraminti tuos, kurie priversti gauti tokius abejotinus „naujus" lėktuvus, jog seni varikliai neturės įtakos lėktuvo veikimui. Tokie vienetai Rusijos Federacijoje vadinami „SSJ100 pakaitine baze".

Naudotų atsarginių dalių pritaikymas yra Rusijos Federacijos realybė po Vakarų sankcijų įvedimo. Pirmąjį „Superjet" su senu varikliu gavo aviakompanija „Azimuth".

Direktorių valdybos vadovas Pavelas Udodas atsisakė komentuoti šį klausimą. Perdavimas įvyko vėluojant, nes Federalinė oro transporto agentūra nežinojo, kaip išduoti tinkamumo skraidyti dokumentus naujam laivui su naudota varikliu.

Kitais metais „SSJ100" lainerius tikimasi pristatyti ir „Red Wings" bei „Rossiya" kompanijoms, tačiau pastaroji nesutinka priimti lėktuvų su naudotais varikliais, motyvuodama didele baime dėl saugumo. 

 

Tuo tarpu pasiūla labai kukli. Prieš trejus metus jį sudarė 17 „SaM146" variklių, pagamintų Rusijos ir Prancūzijos kompanijos „PowerJet". Išnaudojusi atsargines dalis, Rusijos civilinė aviacija atsidurs aklavietėje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(198)
(8)
(190)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()