Kinai planuoja sukurti 42 mln. gyventojų super miestą (11)
Kinijos pietuose, Perlų upės deltoje planuojama sukurti didžiausią pasaulyje miestą, į kurį būtų apjungti devyni jau egzistuojantys didmiesčiai ir kuriame gyventų 42 mln. žmonių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tiesa, pavadinimas būsimam didžiausiam planetos miestui dar nesugalvotas. „Pavadinimas nebus kuriamas pagal Didžiojo Londono (Great London) ar Didžiojo Tokijo (Great Tokyo) pavadinimų logiką, - yra pareiškęs M.Xianming. – Mes negalėsime tiesiog imti ir pavadinti jį vieno iš apjungtųjų miestų vardu – tokių miestų juk bus devyni.“
Devynis didmiesčius apjungs 29 naujos geležinkelio linijos, kurių bendras ilgis sieks 5 tūkst. km. Naujasis transporto tinklas bet kurį megapolio sudėtinį miestą leis pasiekti per valandą ar greičiau. Projekto autoriai teigia, kad miestų apjungimas leis net 85 proc. sumažinti telefoninių pokalbių kainas bei gerokai patobulinti gydymo ir mokymo įstaigų infrastruktūrą.
„Megapolio gyventojai galės rinktis, kur jie norėtų naudotis gydymo ar švietimo paslaugomis, o internetu galės susirasti informacijos, kuri iš ligoninių yra laisvesnė“ – projekto privalumus toliau vardija M.Xianming.
Viena esminių industrinio Perlų upės deltos regiono problemų – tarša. Devynis miestus apvienysiančio projekto autoriai teigia nepamiršią ir šio svarbaus aspekto. Be to, visuose apjungtuose miestuose bus įmanoma suvienodinti degalų ir elektros energijos kainas. Naujasis Pietų Kinijos megapolis tapr rimtu konkurentu tokioms sparčiai plėtojamoms urbanistinėms teritorijoms kaip Pekinas ar Šanchajus.
Būsimasis super miestas Kinijoje, ko gero, nebus išimtinis, mat šalyje iki dešimtmečio pabaigos planuojama sukurti keletą tokių megapolių, kuriuose iš kelių „mažesnių“ (10-25 mln. gyventojų dydžio) miestų būtų sukurtas vienas 50-100 mln. gyventojų super miestas.
Kinijos šiaurėje netrukus gali susivienyti sostinė Pekinas ir didmiestis Tiandzinas (Tianjin) – jau tiesiamos juos sujungsiančios transporto ir kitos paskirties sistemos. Šio regiono, turėsiančio Bohaji Ekonominio Žiedo (angl. k. – „Bohai Economical Ring“) pavadinimą, populiacija gali siekti net 260 mln. gyventojų. Jau dabar minėtus didmiesčius jungia 120 km ilgio greitaeigių traukinių linijos, tad iš Pekino į Tiandziną ar atgal galima nukakti greičiau nei per pusvalandį.
Devynis didmiesčius apjungs 29 naujos geležinkelio linijos, kurių bendras ilgis sieks 5 tūkst. km. Naujasis transporto tinklas bet kurį megapolio sudėtinį miestą leis pasiekti per valandą ar greičiau. Projekto autoriai teigia, kad miestų apjungimas leis net 85 proc. sumažinti telefoninių pokalbių kainas bei gerokai patobulinti gydymo ir mokymo įstaigų infrastruktūrą.
„Megapolio gyventojai galės rinktis, kur jie norėtų naudotis gydymo ar švietimo paslaugomis, o internetu galės susirasti informacijos, kuri iš ligoninių yra laisvesnė“ – projekto privalumus toliau vardija M.Xianming.
Viena esminių industrinio Perlų upės deltos regiono problemų – tarša. Devynis miestus apvienysiančio projekto autoriai teigia nepamiršią ir šio svarbaus aspekto. Be to, visuose apjungtuose miestuose bus įmanoma suvienodinti degalų ir elektros energijos kainas. Naujasis Pietų Kinijos megapolis tapr rimtu konkurentu tokioms sparčiai plėtojamoms urbanistinėms teritorijoms kaip Pekinas ar Šanchajus.
Būsimasis super miestas Kinijoje, ko gero, nebus išimtinis, mat šalyje iki dešimtmečio pabaigos planuojama sukurti keletą tokių megapolių, kuriuose iš kelių „mažesnių“ (10-25 mln. gyventojų dydžio) miestų būtų sukurtas vienas 50-100 mln. gyventojų super miestas.
Kinijos šiaurėje netrukus gali susivienyti sostinė Pekinas ir didmiestis Tiandzinas (Tianjin) – jau tiesiamos juos sujungsiančios transporto ir kitos paskirties sistemos. Šio regiono, turėsiančio Bohaji Ekonominio Žiedo (angl. k. – „Bohai Economical Ring“) pavadinimą, populiacija gali siekti net 260 mln. gyventojų. Jau dabar minėtus didmiesčius jungia 120 km ilgio greitaeigių traukinių linijos, tad iš Pekino į Tiandziną ar atgal galima nukakti greičiau nei per pusvalandį.
(0)
(0)
(0)