Microsoft pripažino, kad Windows 8 patyrė fiasko ir bus tobulinama (27)
Korporacija Microsoft iki 2013 metų pabaigos išleis kompleksinį savo naujos operacinės sistemos Windows 8 atnaujinimą, pranešė leidinys Financial Times.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Windows padalinio marketingo ir finansų direktorė Tami Reller amerikiečių žurnalistams pareiškė, jog kompanija peržiūrės Windows 8 „esminius aspektus“. Kitais žodžiais tariant, ponia Reller pripažino, kad perėjimas prie „kokybiškai naujos vartotojo sąsajos“ dabartinėje operacinėje sistemoje buvo nesėkmingas.
Ponia Reller atsisakė atskleisti, kokie pokyčiai bus padaryti, tačiau pripažino, kad daugeliui vartotojų „Windows 8“ pasirodė nepatogi. “Šiuo metu aišku tik tai, kad mes galėjome ir turėjome padaryti daugiau, nei padarėme,” – kalbėjo p. Reller.
„Microsoft“ atstovė akcentavo, kad debiuto metu „Windows 8“ pardavėjai nebuvo tinkamai pasiruošę suteikti pirkėjams pakankamai informacijos apie sistemą. Nepaisant to, ji tvirtino, kad bus siekiama, jog „Windows 8“ atitiktų vartotojų lūkesčius.
Daugelis rinkos dalyvių nuo pat pradžių kritikavo Windows 8 dėl kardinaliai pakeistos vartotojo sąsajos, kuri supanašėjo su Windows Phone naudojamomis „plytelėmis“, buvo panaikintas „Start“ meniu mygtukas, tuo tarpu galimybė pereiti prie tradicinio darbastalio prieinama tik atlikus papildomus veiksmus (arba su trečių šalių programine įranga). Praktika parodė, kad daugybė vartotojų buvo tiesiog išmušti iš vėžių, todėl Windows 8 realizuotos naujovės buvo priimtos labai šaltai.
Analitikai mano, jog sunkumai, su kuriais susidūrė Windows 8, programinės įrangos gigantui gali atsieiti labai brangiai. Išsakomi netgi nuogąstavimai, kad naujos operacinės sistemos projektas kompanijai Microsoft gali tapti tokia pačia nesėkme, kokią teko patirti korporacijai "Coca-Cola", kuri savo laiku sugalvojo „permąstyti“ savo gėrimą: 1985 metais grandiozinė reklaminė kampanija populiarinti naujos receptūros gėrimą New Coke tapo milžiniška strategine ir marketingine klaida - viskas baigėsi naujovės atšaukimu ir grįžimu prie senojo recepto.
„Per tris mėnesius „Coca-Cola“ įmonę užplūdo daugybė nepatenkintų klientų skundų, todėl įmonė naujos formulės gėrimą greitai atšaukė. Skirtumas tik tas, kad „Coca-Cola“ reagavo greičiau nei „Microsoft““, - aiškino Richardas Doherty, technologinių tyrimų bendrovės „Envisioneering“ analitikas.
Bet kokiu atveju, kol kas Microsoft gali pasigirti, kad per pirmus 6 mėnesius nuo Windows 8 debiuto momento buvo parduota 100 mln. šios operacinės sistemos licencijų. Galbūt tai yra sėkmė, kurios nenori niekas pripažinti?
Be viso kito kompanijos atstovai pažymėjo, kad „debesų“ failų talpyklos SkyDrive prenumeratorių skaičius dabar viršija 250 mln. vartotojų. Aktyvių paskyrų, kurios užregistruotos puslapyje Outlook.com, pasiekė 400 mln. bendras paskyrų Microsoft tarnybose skaičius sėkmingai perkopė 700 mln. ribą.