Kaip patekti į Elono Musko išpopuliarintą socialinį tinklą „Clubhouse“? Norinčių tiek, kad kai kurie sutinka net susimokėti  ()

Vos per mėnesį įvyko bene naujausio socialinio tinklo „Clubhouse“ populiarumo sprogimas. Nuo 2 mln. vartotojų šių metų sausį, šiandien jis išaugo jau iki 10 mln. vartotojų ir toliau sėkmingai skinasi kelią, įtraukdamas vis daugiau pasaulinio lygio žvaigždžių ir gyvų pokalbių išsiilgusių smalsuolių. Visgi patekti į VIP klubu laikomą socialinį tinklą galima tik gavus specialų pakvietimą.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2021-02-26 Kaip patekti į Elono Musko išpopuliarintą socialinį tinklą „Clubhouse“? Norinčių tiek, kad kai kurie sutinka net susimokėti  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Clubhouse“ yra naujausias socialinis tinklas, leidžiantis klausytis skirtingų pokalbių bei pašnekovams sutikus, „perimti“ iš jų mikrofoną. Čia rasite didžiulę temų įvairovę – nuo to, kaip sėkmingai sukurti ir paleisti startuolį, uždirbti iš socialinių tinklų iki sporto ir sveikos mitybos patarimų. Be to, „Clubhouse“ sukuria tam tikrą asmeniškumo jausmą, nes žmogus gyvai perduoda informaciją čia ir dabar“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bitės Profė“ Lina Štrafėlaitė.

Nerimas pražiopsoti – pokalbiai automatiškai susinaikina

Nors vienas iš pagrindinių platformos tikslų – sujungti žmones iš viso pasaulio ir leisti jiems saugiai bei nevaržomai bendrauti, pagrindinė traukos priežastis – labiau psichologinė.

„Clubhouse“ platformos strategija vartotojams leidžia jaustis privataus klubo nariais. Tuo metu tie, kurie nepriklauso šiam klubui, išgyvena baimę praleisti kažką svarbaus (angl. fear of missing out). Prie šios baimės stiprumo prisideda ir tai, kad pokalbių kambariuose visa informacija pateikiama garso įrašais, kurie automatiškai išnyksta. Nėra galimybės jų paklausyti niekur kitur“, – aiškina „Bitės“ išmaniųjų įrenginių ekspertė.

 

Dėl tos pačios priežasties „Clubhouse“ vartotojai čia yra linkę praleisti vis daugiau laiko. Be to, juk ne kasdien pasitaiko galimybė sudalyvauti virtualioje vakarienėje su garsia JAV dizainere Tina Knowles ar pasiklausyti kaip apie muzikos verslą kalbasi vieni žymiausių muzikos prodiuserių Scooter Braun ir Harvey Mason Jr.

Kaip gauti pakvietimą?

Paprasčiausias būdas patekti – gauti pakvietimą iš programėlę jau naudojančio draugo.

„Vis dėlto net jei pažįstate „Clubhouse“ vartotoją, tai dar nereiškia, kad tikrai būsite ten pakviesti. Kiekvienas užsiregistravęs socialiniame tinkle gauna vos du pakvietimus. Tiesa, aktyvesni nariai, pavyzdžiui, moderuojantys pokalbių kambarius, gauna ir daugiau pakvietimų, tačiau tokių – reta“, – sako L. Štrafėlaitė.

Kitas būdas prisijungti prie soc. tinklo – parsisiųsti „Clubhouse“ („iOS“) programėlę, rezervuoti vartotojo vardą ir užsiregistruoti į laukiančiųjų sąrašą. Jei turite daug prie socialinio tinklo jau prisijungusių draugų, jiems automatiškai ateis pranešimas, kad atsisiuntėte programėlę ir esate laukiančiųjų sąraše. Taip jie galės patvirtinti jūsų narystę ir įleisti į klubą.

 

Išpopuliarėjus socialiniam tinklui, internete atsirado ir kvietimų į programėlę nelegalių perpardavinėtojų. Už pakvietimą jie vidutiniškai prašo apie 15–20 eurų.

Ar nišinėms platformoms priklauso ateitis?

Anot platformos kūrėjų, „Clubhouse“ pamažu taps prieinama masinei auditorijai. Visgi, jos uždarumas yra būtent tai, kas traukia nuo populiariausių socialinių tinklų pavargusius žmones.

„App Store“ ši programėlė pasirodė dar praėjusių metų kovą, tačiau populiarumo bangos sulaukė tik dabar. Nors šis sprogimas įvyko po Elono Musko suorganizuoto pokalbio su prekybos akcijomis įrankio „Robinhood“ vadovu Vladu Tenevu, galima sakyti, kad prie to prisidėjo ir karantinas. Jis paskatino žmones ieškoti nišinių erdvių bendruomenėms formuoti ir bendrauti“, – sako L. Štrafėlaitė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(4)
(-3)

Komentarai ()