Dar viena elektronikos gigantė seka „Apple“ pėdomis - kodėl technologijų bendrovės taip nori kurti elektromobilius? (1)
„Apple“ ruošiasi gaminti elektromobilį. Ir tai nėra taip keista - elektromobilių rinka greitu metu bus labai didelė, o „Apple“ turi ir pinigų, ir technologinių pajėgumų pasiūlyti šį tą naujo. Ir, aišku, ištikimų gerbėjų, kurie norėtų automobilio su obuolio ženklu. Bet „Apple“ nėra vienintelė išmaniųjų telefonų ir kompiuterių gamintoja, kuri ruošiasi šiam žingsniui.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Skelbiama, kad elektromobilius (visą jų modelių šeimą) ruošia ir „Huawei“. Kinų elektronikos gamintojas pirmuosius modelius turėtų pasiūlyti dar šių metų pabaigoje, o serijinės gamybos ilgai laukti nereikės. Jei gandai yra teisingi, „Huawei“ automobiliai jau už kito kampo.
„Reuters“ praneša, kad „Huawei“ dėl elektromobilio gamybos bendrauja su dviem automobilių gamintojais - „Changan Automobile“ ir „BluePark New Energy Technology“. Nėra žinoma, kokie tai būtų automobiliai, tačiau greičiausiai masėms skirti pigesni elektromobiliai.
„Huawei“ atstovai šiuos gandus neigia, teigdami, kad „Huawei“ nėra automobilių gamintojas. Jie teigia, kad „Huawei“ bendrauja su automobilių pramone, tačiau tai - tik technologijų tiekimo sandoriai, o ne svajonės apie nuosavos markės įkūrimą. Kita vertus, JAV taikomi apribojimai „Huawei“ produkcijai tikriausiai verčia kompaniją dairytis į naujas sritis, o elektromobiliai tikrai turi daug potencialo. Nors dabar dar turėsime palaukti, kad sužinotume, ar šie gandai pasitvirtins.
Kodėl technologijų bendrovės norėtų kurti elektromobilius?
Kompiuterių gamintojai anksčiau automobilių kūrybai didelio dėmesio neskirdavo (nors bandymų buvo). Tai kodėl „Huawei“, „Apple“ ir kai kurios kitos IT sektoriaus bendrovės dabar žvalgosi į elektromobilius?
Elektromobilių vertinimas yra visiškai kitoks nei vidaus degimo varikliais varomų automobilių. Apie juos kalbama visiškai kitaip, į priekį iškeliant technologijas. Kiek kartų esate girdėję apie „Tesla Model S“ vairo pojūtį ar stabdžių pedalo kietumą? Tikrai mažiau nei apie didįjį ekraną, vartotojo prieigą, autonomines technologijas. Anksčiau kalbėdavome apie variklius, jų reagavimą į akceleratoriaus paspaudimus, apsukas ir garsą. Dabar tos dimensijos nebelieka.
O „Huawei“, „Apple“ ir kiti išmaniųjų prietaisų gamintojai moka kurti geras vartotojo prieigas. Metalas nebėra toks svarbus, kaip programinė įranga, o IT bendrovės moka kurti programinę įrangą.