„Virgin Hyperloop“ atleidžia pusę savo darbuotojų: nebenori vežti keleivių, mato naujas technologijos galimybes (4)
„Virgin Hyperloop“ atleido beveik pusę savo darbuotojų, nes bendrovė perkelia savo dėmesį nuo keleivių vežimo prie krovinių gabenimo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kompanija „Virgin Hyperloop“ leidiniui „The Financial Times“ patvirtino atleidusi 111 darbuotojų. Buvę darbuotojai sako, kad tokio masto atleidimų jie nesitikėjo.
JAV įsikūrusi „Virgin Hyperloop“ yra viena iš pirmaujančių firmų, kuriančių to paties pavadinimo technologiją. „Hyperloop“ yra į traukinį panaši greitojo transporto sistema, kai kapsulė vakuuminiu tuneliu pasiekia itin didelį greitį, sutrumpindama kelionės laiką ir padidindama energijos vartojimo efektyvumą.
„Virgin Hyperloop“, anksčiau vadinta „Hyperloop One“, pasiekė reikšmingų rezultatų, įskaitant pirmąjį bandomąjį važiavimą su žmonėmis. Tačiau, kaip ir daugelis įmonių, bandančių įgyvendinti eksperimentinę technologiją, jai taip pat sunku pritraukti finansavimą ir talentus bei laikytis terminų. 2017 m. įmonės vadovai „The Verge“ sakė tikintys, kad iki 2020 m. visame pasaulyje veiks „Hyperloop“ technologija. Vėliau ši data buvo nukelta iki 2021 m. Tačiau šiandien nėra veikiančių „Hyperloop“ trasų.
„Virgin Hyperloop“ atstovas „The Financial Times“ sakė, kad pastarieji darbuotojų sumažinimai leis įmonei „reaguoti lanksčiau, veržliau ir ekonomiškiau, ir, kad sprendimas atleisti tiek daug darbuotojų vienu metu nebuvo priimtas lengvai“. Atstovas spaudai teigė, kad krovinių gabenimas „iš tikrųjų labiau susijęs su pasaulinės tiekimo grandinės problemomis ir visais pokyčiais dėl pandemijos“.
„Krovinių gabenimas (priešingai nei keleivių pervežimas) supaprastins saugos ir reguliavimo naštą“, – teigia „DP World“, Jungtinių Arabų Emyratų valstybinė logistikos grupė, turinti 76 proc. „Virgin Hyperloop“ akcijų.
„Potencialūs klientai labiau domisi kroviniais nei keleiviais“, – „The Financial Times“ sakė „DP World“.
„DP World“ teigė, kad „Virgin Hyperloop“ jau diskutuoja su 15 potencialių klientų, siekdama pristatyti krovininę „Hyperloop“ versiją, o Saudo Arabijos vyriausybė svarsto galimybę sukurti maršrutą, jungiantį jos uostamiestį Džidą su sostine Rijadu.