MMORPG žaidimai daro blogą įtaką šeimyniniams santykiams  (11)

JAV Brigham Young universiteto (JAV) tyrėjai tvirtina, jog MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) stiliaus žaidimai negatyviai veikia pasitenkinimą savo vedybiniu gyvenimu (ne virtualiu, žinoma, o realiu!).


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Profesiorius Neil Lundberg ir jo padėjėja – aspirantė Michelle Ahlstrom pabendravo su 349 poromis. 75 % apklaustųjų, kuriems teko laimė būti mėgstančių pažaisti MMORPG antrąja puse, svajoja apie tai, jog jų sutuoktinis mažiau laiko leistų, mojuodamas virtualiu kardu ir tarnaudamas virtualioms gildijoms, o daugiau – savo šeimos rate.

Tačiau pagrindinė pretenzija skirta ne tam laikui, praleistam prie MMORPG žaidimų, tačiau per dideliam įsitraukimui į patį žaidimą, kuris nepatinka antrajai pusei. Viso to pasekmė – šeimyninės atmosferos degradacija: sutuoktiniai rečiau bendrauja rimtomis temomis, rečiau randa vienas kitą lovoje, dažniau pykstasi.

Iš esmės dažniausiai žaidžia vyrai, tačiau yra pavyzdžių, kai tiek vyras, tiek žmona kartu „iškeliauja“ į kokį nors fantastinį „Elmorą“ ar „Edeną“. 76 % tokių apklaustų porų pareiškė, jog panaši patirtis teigiamai veikia jų santykius, ypač, kai virtualiame pasaulyje jie bendrauja avatarais, o ne tiesiog sėdi prieš monitorių ir kankinasi laukdami, kada ateis jo / jos eilė paimti kompiuterio pelę į rankas.

Bet kokiu atveju, tai visuomet yra ne laiko, praleisto žaidžiant ir ne žaidimo proceso, o žaidimo įtakos realiam gyvenimui klausimas: ar „neperkaista“ nervų sistema, ar skiriate laiko miegui, seksui, darbui, mokslui ir panašiai.

Tyrėjai pažymi, jog priklausomybės žaidimams problema ir jos įtaka šeimyniniam gyvenimui bei santykiams tarp sutuoktinių atrodo rimtesnė, nei gali pasirodyti. Kaip teigia tyrimo autoriai, daugelis žaidėjų dalyvauti apklausoje atsisakė. Vidutinis respondentų amžius sudarė 33 m., o santuokoje praleistas laikotarpis – 7 metai. 84 % atvejų, kaip šeimoje žaidžia vienas iš sutuoktinių, tai būdavo vyras. 73 % porų, kur žaidžia abu sutuoktiniai, vyras virtuliame pasaulyje „pramogauja“ labiau.

Jei tikėti neoficialiais duomenimis, vedę / ištekėję yra apie 36 % MMORPG žaidėjų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (11)

Susijusios žymos: