„Microsoft“ turnyro „Imagine Cup“ finale triumfavo studentų komandos iš Azijos  (0)

Praėjusią savaitę Lenkijos sostinėje Varšuvoje įvyko „Microsoft“ rengiamo didžiausio pasaulinio studentų turnyro „Imagine Cup 2010“ finalas. Tarptautiniame turnyre dalyvavo 400 finalininkų, atrinktų iš daugiau nei 325 tūkst. dalyvių iš daugiau nei 100 pasaulio šalių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iš Centrinės ir Rytų Europos komandų aukščiausius titulus pelnė Serbijos komanda „TFZR“ ir Rusijos „MCPU“ komanda. Šios komandos užėmė antrąsias vietas programinės įrangos ir įdėtinių sistemų kūrimo kategorijose. Šiais metais „Imagine Cup“ turnyre dalyvavusi lietuvių studentų komanda iš VGTU buvo sėkmingai įkopusi į antrąjį turą, tačiau teisės dalyvauti finale neiškovojo. Prieš keletą metų lietuvių komandos buvo pelniusios turnyre pirmąją ir antrąją vietas.

Ypač sėkmingai rytų Europos šalys pasirodė kovoje dėl „Windows Internet Explorer 8“ apdovanojimo. Lenkų komanda „Rhea“ užėmė pirmąją vietą, o dar keturios komandos iš Lenkijos ir viena iš Rusijos pateko į geriausiųjų šešetuką. Komanda „Rhea“ taip pat užėmė antrąją vietą ir „Naujosios kartos žiniatinklio“ apdovanojimo kategorijoje.

„Imagine Cup“ yra svarbiausias pasaulyje informacinių technologijų konkursas, suteikiantis viso pasaulio studentams galimybę prisidėti prie opiausių planetos problemų sprendimo, pasitelkiant kūrybiškumą ir technologijas. Šio konkurso metu studentai turi galimybę ne tik įgyvendinti savo idėjas, bet ir pasivaržyti dėl vertingų piniginių prizų. Idėjų įgyvendinimui studentai naudojo „Microsoft“ programinę įrangą, o projektai turėjo padėti išspręsti konkrečias pasaulines ligų, švietimo, aplinkosaugos, vaikų mirtingumo ar kitas problemas.

„Kurdami įmantrius technologinius projektus studentai dar kartą įrodė, jog esant įkvėpimui ir norui įgyvendinti idėjas, galima sukurti neįtikėtinus dalykus, - teigė Jean-Philippe Courtois, „Microsoft International“ prezidentas. – Mes visi galime didžiuotis šių studentų darbais, nes jie, spręsdami svarbias problemas, kuria geresnį pasaulį. Šių jaunuolių užsidegimas kurti kartu su informacinėmis technologijomis turės įtakos mūsų visų ateičiai“.

Finalistai rungėsi 6 kategorijose

„Imagine Cup 2010“ finale dalyvavo 400 studentų, kurie atstovavo 113 komandų iš 70 pasaulio šalių. Studentai rungtyniavo „programinės įrangos“, „įdėtinių sistemų“, „žaidimų kūrimo“, „vaizdo montažo“ ir „IT iššūkio“ kategorijose. Be šių kategorijų buvo paskirti ir papildomi apdovanojimai: „2020-ųjų vizija“ (angl. „Envisioning 2020“), „Sąveikumas“ (angl. „Interoperability“), „Windows Internet Explorer 8“, „Naujos kartos žiniatinklis“ (angl. „Next Generation Web“), „Touch & Tablet Accessibility“ ir „Windows Phone 7“ (angl. „Windows Phone 7 „Rockstar“) kategorijose.

Kitų metų finalas - Niujorke

Šių metų „Imagine Cup“ finalo metu „Microsoft“ taip pat paskelbė, kad „Imagine Cup 2011“ finalas vyks Niujorke, JAV finansų ir naujųjų technologijų centre. Tai bus pirmas kartas, kai renginys vyks JAV. Daugiau informacijos apie „Imagine Cup 2011“ galima rasti adresu http://www.imaginecup.com. Studentai kitų metų turnyrui gali registruotis jau dabar.

Komanda iš Lietuvos planuoja dalyvauti ir kitąmet

Šiemet „Imagine Cup“ turnyre dalyvavo ir lietuvių komanda iš VGTU. Lietuviai sėkmingai įkopė į antrąjį turą, tačiau suklupo pusfinalyje ir į Lenkijoje vykusį finalą nepateko. „Šis konkursas – tai puiki galimybė pasireikšti idėjų ir noro kurti turintiems studentams. Dalyvavimas šiame konkurse buvo tarsi žvalgyba prieš kitąmet vyksiantį konkursą, kuriame būtinai vėl dalyvausime. Norintiems dalyvauti kitų metų turnyre patarčiau pradėti ruoštis jau dabar, nes laiko visuomet pritrūksta,“ – pasakojo lietuvių komandos lyderis Tomas Fedosejev.

Lietuvių komanda šiais metais kūrė produktą, kuris realiu laiku gali išmatuoti oro taršą kelyje ir sukurti užterštumo žemėlapį. „Nežadame sustoti ir savo projektą toliau vystome – šiuo metu ieškome investuotojų, kurie norėtų prisidėti prie šio projekto įgyvendinimo. Šis įrenginys galėtų būti naudingas už taršą atsakingoms valstybinėms institucijoms. Papildomų funkcijų vystymas padėtų produktą padaryti patrauklesnį, pavyzdžiui, viena taksi firma domėjosi galimybėmis sekti automobilį, nustatyti jo buvimo vietą ir ar automobilis veža keleivius,“ – sakė T. Fedosejev.

Lietuviai pelnė aukščiausius apdovanojimus ankstesniais metais

Nors šiemet lietuvių komandai prasibrauti į finalą nepavyko, mūsų šalies studentai yra nugalėję „Imagine Cup“ turnyre, kuris vyksta jau aštuntus metus. 2005 metais Trimatės grafikos kūrimo kategorijoje nugalėjo studentų komanda iš Lietuvos, turnyrui pateikusi filmą „In.out.side:The shell“, skirtą pavaizduoti ribų tarp individo ir jį supančio pasaulio mažinimą. Ši lietuvių komanda 2004 metų „Imagine Cup“ turnyre buvo pelniusi antrąją vietą.

„Norint laimėti šį turnyrą reikia turėti gerą idėją, bet ne mažiau svarbu daug dirbti ją įgyvendinant, – teigia Aras Pranckevičius, 2005 metais laimėjusios komandos lyderis. – Patarčiau kiekvienam studentui išbandyti jėgas „Imagine Cup“ turnyre, nes šio pasaulinio lygio konkurso metu studentai gali įgyti vertingos patirties bendraudami su kitų šalių studentais, pasisemti naujų idėjų, žinių ir įspūdžių bei užmegzti būsimai karjerai naudingus kontaktus.“

„Imagine Cup 2010“ turnyro finalo rezultatai:

Programinės įrangos kūrimas

Pirma vieta: komanda „Skeek“, Tailandas

Antra vieta: komanda „TFZR“, Serbia

Trečia vieta: komanda „OneBeep“, Naujoji Zelandija

Įdėtinių sistemų kūrimas

Pirma vieta: komanda „SmarterMe“, Taivanas

Antra vieta: komanda „MCPU“, Rusija

Trečia vieta: komanda „GERAS“, Prancūzija

Žaidimo kūrimas

Pirma vieta: komanda „By Implication“, Filipinai

Antra vieta: komanda „NomNom Productions“, Belgija

Trečia vieta: komanda „Gears Studio“, Prancūzija

IT iššūkis

Pirma vieta: WeiQiu Wen, Kinija

Antra vieta: Miklos Cari Sivila, Bolivija

Trečia vieta: Zhengbin Hu, Singapūras

Vaizdo montažas

Pirma vieta: komanda „Mirror Vita“, Taivanas

Antra vieta: komanda „Dreaming Spirits“, Saudo Arabija

Trečia vieta: komanda „Woolgathering“, Singapūras

Apdovanojimai už pasiekimus

„2020-ųjų vizija“. Studentai turėjo įspėti, kaip technologijos pakeis žmonių gyvenimą 2020 metais.

Pirma vieta: komanda „Jigga-Dongxi“, Taivanas

Antra vieta: komanda „KOLA“, Indija

Trečia vieta: komanda „Target Locked“, Indija

„Sąveikos“ apdovanojimas skirtas už programą, kuri geriausiai suderino „Microsoft“ technologijas su kitomis ir nauju būdu susaistė žmones, duomenis ar skirtingas sistemas.

Pirma vieta: komanda „Xormis“, Jamaika

Antra vieta: komanda „Uptiva Dreams IT“, Brazilija

Trečia vieta: komanda „Chandradimuka“, Indonezija

„Naujos kartos žiniatinklis“. Šis apdovanojimas skirtas už geriausiai atviro kodo žiniatinklio aplikacijos autoriams. Jas studentai kūrė naudodami modernias „Microsoft“ programas: „Silverlight“ arba „ASP.NET“.

Pirma vieta: komanda „Wanna Be Alice“, Korėja

Antra vieta: komanda „Rhea“, Lenkija

Trečia vieta: komanda „Samba Samba“, Brazilija

„Touch & Tablet Accessibility“ apdovanojimas. Šio apdovanojimo tikslas – sukurti naują mokymo programą, kuri būtų paremta „Touch & Tablet“  technologija ir praplėstų vartotojo bendravimo su kompiuteriu galimybes.

Pirma vieta: komanda „Team Note-Taker“, JAV

Antra vieta: komanda „OneView“, JAV

„Windows Phone 7 Rockstar“ apdovanojimas. Komandos kūrė programas „Windows 7“ operacinę sistemą turintiems mobiliesiems telefonams, naudodami „Silverlight” arba XNA sistemą. Programos vertintos už originalumą, išvaizdą, patrauklumą vidutiniam vartotojui ir mobiliųjų funkcijų naudojimą.

Pirma vieta: komanda „Beastware“, JAV

Antra vieta: komanda „Tselina“, Indonezija

Trečia vieta: komanda „Hypo Team“, Malaizija

„Windows Internet Explorer 8” apdovanojimas buvo skirtas už aplikacijos sukūrimą, kuri derindama „Web Slices“ (informacijos santraukas), papildukus (angl. accelerators) ir ieškos programas (angl. search providers), palengvina naudojimąsi internetu.

Pirma vieta: komanda „Rhea“, Lenkija

Antra vieta: komanda „LittleRitle“, Lenkija

Trečia vieta: komanda „CieszakTeam“, Lenkija

Ketvirta vieta: komanda „Invention Task Force“, Lenkija

Penkta vieta: komanda „Samba Samba“, Brazilija

Šešta vieta: komanda „BigTurtle“, Rusija

Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: