Nerijus Mačiulis: didinti MMA galėjo sugalvoti tik gerai infiltruotas ir užmaskuotas priešas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Xdmin 2015-09-30 15:13
Jei pakelus MMA pakels ir bedarbio ismoka, tai aisku kad padauges bedarbiu. Bet jei pakelus MMA nekels bedarbio pasalpos, tai gal kam nors atsiras dirbti ir uz MMA, nes na siuo metu jei turi rinktis tarp darbo uz MMA arba bedarbio pasalta, tai kam rinktis darba, kai ant keliones islaidu isleisi gerokai didesni skirtuma nei skirtumas tarp pasalpos ir atlyginimo. O tie kurie verkia del degradavusiu bomzu kuriems mokat MMA bet jie nedirba, nu tai patys kalti kad tokiu prisisamdot, ar jums liepia juos kas islaikyti? Taip ir sakykit, kad ir teks ir kitiems tada algas pakelti, o to tikrai nenorit.
immortallt 2015-09-30 15:18
Taip, bedarbių sumažės didėjant MMA, nes dirbančiųjų skaičius priklauso tik nuo norinčių dirbti, bet visai nesvarbu, kiek už tokią kainą verslas norės darbuotojų.
Niemand 2015-09-30 15:25
Kad būtų 2k eurų per metus papildomos vartojimo apyvartos, reiktų padidinti maždaug 220 eurų, bet tarkime ir paskaičiuokime. Didinimas paliestų maždaug 300k darbuotojų, bendras papildomų vartojimo lėšų persiskirstymas sudarytų 600 mln. eurų, kas savo ruožtu ekvivalentu dešimties vidutinių lietuviškų įmonių apyvartai. Akivaizdu, kad dešimties vidutinių lietuviškų įmonių likvidavimas jokio reikšmingo efekto ekonomikai nepadarytų. Taigi...
hamann 2015-09-30 15:29
Aha. GAL KAM NORS. Remiantis tokiais konkrečiais skaičiais ir reik priimėt politinius sprendimus apkaunančius vien tik darbdavius. Jei GAL KAM NORS kils noras dirbt, tai tada GAL SULYGINA NPD su MMA? O jei niekam nekils noro? tada atgal MMA pagražins?
immortallt 2015-09-30 15:30
Taip, lyginkim su apyvarta... ir darykime prielaidą, kad 300k darbuotojų algai padidėjus 50% (nuo 289 iki berods siūlomo 437, kas yra 189 be įmonės pusės mokesčių), likusių dirbančiųjų alga nepasikeis. Tai gal daryk prielaidą, kad bent 20% augs likusiųjų algos bei lygink su pelnu? Nes tik iš pilno sugerti gali augimą.
Niemand 2015-09-30 15:32
Kaip tik dabar JAV vyksta MMA didinimas 50 proc. per metus (nuo vidutiniškai 10$ iki 15$ už val.). Ir debatuose nieks net neužsimena apie jokią infliaciją. Argumentuojama prieš tik kai kurių sektorių pažeidžiamumu, iš esmės viešo maitinimo.
Niemand 2015-09-30 15:36
Likusių darbuotojų alga neišvengiamai pasikeis tuo aspektu, kad sulėtės algos augimas (tik ką tas bendro su infliacija turi???). Kaip minėjau, mano akimis, tai yra pozityvu, nes mažėja skirtumas tarp daug ir mažai uždirbančių. ES agenda sako tą patį - reikia mažinti atskirtį.
vytautas50 2015-09-30 15:36
immortallt 2015-09-30 15:40
Poxui, didinam MMA iki 1,000€, aš nepražūsiu. Tik gaila bus Lietuvos. Bet turbūt net tada nesupras, kas bus kaltas. Tušti butai? Kuriame mieste? N.Akmenėje? Tikrai ne didžiuosiuse miestuose. P.S. pas mus tikrai darbo labiausiai trūksta kvalifikacijos neturintiems. P.S.S. taip, lyginkimes su JAV, kur situacija absoliučiai kita, kur nedarbas rekordinėse žemumose.
Pumper 2015-09-30 15:43
Aha, nes 80 milijonų vokiečių rinka = 3 milijonų lietuvių rinkai, todėl tuo pačiu, bet 26x mažesnėm apimtim, užsiimantis verslas turi mokėti tokius pat atlyginimus. Ilgai dar durnumą demonstruosi?
Pumper 2015-09-30 15:47
Ir kur vieno kambario buto nuoma vidutiniškai kainuoja 3000 usd (valstijose, kur kelia valandinį iki 15 usd/val.), bet gi batonas tiek pat kainuoja, todėl ir pas mus turi būti toks pat MMA, lol.
vytautas50 2015-09-30 15:52
immortallt 2015-09-30 16:02
Tai tik už komunalinius persikelia, nebent kokių pažįstamų butas. Kaune butų nuoma palyginus jau didelė ir atsiperkanti. Nereikia sekti pasakų. Tai pirmyn lai norintys didesnio MMA į Vokietiją, nežliumbę čia, nes matai, man, priešingai nei didžiajai daliai, svarbu, kad Lietuva klestėtų ir augtų, o ne pasipelnyti čia ir dabar. Lietuva gali daug pasiekti, jei bus daromi teisingi sprendimai, bet deja, populizmas klesti, o populizmas veda Graikijos keliu - stagnacija, 20% nedarbas ir taip dešimtmečius, kol problemos bus iš esmės išspręstos.
vytautas50 2015-09-30 16:19
immortallt 2015-09-30 16:26
25% populiacijos sumažėjimas yra dauguma? Tiesa, struktūroje sumažėjo kitataučių, tai reiškia, kad lietuvių išvažiavo procentaliai mažiau. 25% sumažėjimas taip pat įtraukia išmirusius ir tiesiog sumažėjusį gimstamumą, tad tiesiog nukreipinėji temą kitur, o faktai tau dzin. Dirbti ir daryti nemoki, geresnės Lietuvos kurti nenori, o savo nesugebėjimą siekti daugiau pateisini kitais dalykais. O apie MMA ir ekonomiką sugebi diskutuoti tik per emocijų prizmę.
Niemand 2015-09-30 16:28
Aš nesakau, kad mes turim didint MMA 50 proc., nes JAV (ir ne tik) taip daro. Aš sakau, kad didinti MMA politiškai šuoliais yra normali/įprasta valstybių praktika. Pats aiškinai, kad civilizuotose valstybėse taip nebūna, o dabar uodegą suki. Aš teigiu, kad Lietuvoje padidinus MMA net 200 eurų neįvyktų jokia katastrofa ir ekonomika nenukentėtų. O Mačiulis ir co elgiasi neprofesionaliai užsiimdami kolionėmis ir nepateikdami jokių racionalių argumentų savo pozicijai pagrįsti.
vytautas50 2015-09-30 16:43
immortallt 2015-09-30 16:53
JAV lyginti su Europa nekorektiška, ten veikia viskas kiek kitaip. Kaip ir valstybių skolas lyginti su Japonija nekorektiška. Ar pensijų su JAV, medicinos sistemos su JAV. Ten daug kas kitaip veikia, į ką būtina atsižvelgti. Taip pat JAV pakėlus 50% MMA procentaliai mažesnė dalis bus paliesta, nes didžioji dalis ir taip gauna daugiau, ten liko vienetai. Tai tik pakėlimas ribos, kuri natūraliai jau pakilus. Pas mus per prievartą stumia. Kaip čia paprasčiau paaiškinti... Pas juos jau smėlio krūva pati nuslinko į priekį, o pas mus bando ją nustumti valstybiniu reguliavimu. Taigi, kad pasakysi, jog smėlio krūva turi pasistumti į priekį, nieko nepakeis, ją kažkas turės pastumti aukodamas savo laiką. Ir šiaip taip, net JAV 50% šuolis nėra normalus. Reiks pasigilinti į smulkmenas, nes JAV šiaip sudėtinga biurokratinė sistema ir niekas negali būti interpretuojama tiesiogiai. Vytautas, taip, neturės įtakos infliacijai, bet mes jau matome tą įtaką. Pekėlė 25% jau MMA, ir pakilo maitinimo paslaugos visos. Taip pat augo ir kitos paslaugos. Visi mandri, kaltina eurą, bet jis mažai čia kuo dėtas. Ne nu pyzdiec, dalbajobas tu? Net nesupranti, kaip tie pinigai prispausdinti, o tu kalbi, kad juos deginti reikia pakeliant minimumą ir sukeliant infliaciją? (facepalm) Gal geriau nekalbėk, apie ką net žalio supratimo neturi, o nueik ir pradėk skaityti. Gėda pasidarys. P.S. siūlau MMA didinti vis dar iki 1,000€ ir pažiūrėti kas bus.
vytautas50 2015-09-30 17:19
Creatium 2015-09-30 17:25
Kaip tai reiks skolintis? Kažkas gi čia aiškino, kad valstybė net uždirbs iš to, kad padidins MMA :O P.S. Dėl infliacijos. Gal tamsta nu nors kartą atsiversk statistiką pasižiūrėt prieš rašydamas? Pusė Eurozonos arba defliacija arba 0-linė infliacija. P.P.S. Arba jūs troliant arba visiškai neturit savigarbos rašyti tokius vėjus. Nu svetima gėda skaitant tokius dalykus. Ne veltui lietuvių finansinis raštingumas laikomas itin žemu.