„Tai geriausias sulankstomas el. dviratis, kokį tik esu testavęs. Kiti Fiido ir Xiaomi modeliai prieš jį neturi jokių šansų“: išbandė tikrą bekelės monstrą ir štai sugeba šis išskirtinis žvėris („Fiido M1 Pro“ apžvalga, Video, iš Lenkijos, kuponai galioja iki 2021-06-30)  ()

„Tai yra geriausias sulankstomas elektrinis dviratis, kokį tik esu testavęs. Ir vienas malonumas su juo važinėti tiek mieste, tiek ir bekelės tipo keliais. Šie stori ratai yra puikūs. Ir nors dviratis atrodo monstriškai, bet jis yra sulankstomas, kas yra išties puiku“, - teigia apžvalgininkas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Speciali akcija ir sąlygos

„Fiido M1 Pro“ el. dviratis (su abiem kuponais):

  • DHgate - 860,48 €;
    • 34,11 € kuponas - DH40OFFH (galioja iki birželio 30 d.);
    • 42,64 € kuponas - AHKNBLYHF0R8TC0UMBRU (galioja iki liepos 6 d.);
    • iš Lenkijos, tad jokios muitų rizikos;
    • nemokamai į Lietuvą pristatys per 7-9 d.d.

Kaip nuimti šio elektrinio dviračio greičio apribojimą?

Apžvalgininkas tai pademonstruoja nuo 1:00 min. Tereikia į korpuse specialiai esančią angą įkišti pakuotėje esantį raktelį ir jį pasukti. Tik taip yra aktyvuojamas dviratis.

Tada iki galo nulenkiame akceleratoriaus rankenėlę ir nuspaudžiame kairėje vairo pusėje esančią stabdžių rankenėlę ir ant valdymo panelės paspaudžiame įjungimo mygtuką.

Ekranėlyje matysime „ERROR“ ir taip bus atrakintas maksimalus greitis, kuris padidėja iki 50 km/h.

„Su mano 100 kg svoriu realiai maksimalus greitis padidėja iki 37 km/h, kas taip pat yra net labai neblogai“, - tvirtina apžvalgininkas.

 

„Tik pažiūrėkite kokie dideli ratai, didelis motoras, dideli stabdžiai. Šiame dviratyje kone apie viską galima sakyti „didelis“.

Nors pats dviratis gana kompaktiškas, ypač kai yra sulankstomas“, - teigia apžvalgininkas ir tą pademonstruoja nuo 2:30 min.

„Kalbant apie bateriją, tai čia turime 48V 12,8Ah bateriją. Puikūs rezultatai ir dėka didesnės įtampos galime pasiekti didesnį greitį (nuo 3:00 min.).

Palyginus su kitais Fiido el. dviračiais, čia turime ganėtinai didelį elektros variklį - 48V 500W. Tikras dičkis. Ar jis galingas? Patys galite įsitikinti, jog taip (nuo 3:34 min.)

Tiesą sakant, kiti Fiido el. dviračiai neturi jokių šansų pakonkuruoti su šiuo el. dviračiu.

M1 Pro turi didžiulius (180mm) diskinius stabdžius ir jie stabdo labai gerai. Net ir su mano 100 kg svoriu (nuo 4:13 min.).

Kalbant apie dviračio pakabą, tai čia nieko per daug įspūdingo. Viskas kokybiškai, priekinė šakė dviguba, amortizuojanti. Beje, čia tą amortizavimą galima reguliuoti (nuo 4:40 min.).“

„Prie galinio rato, po sėdyne, turime reguliuojamą amortizatorių, kas taip pat labai gerai. Ir šis galinis amortizatorius drauge su pakankamai minkšta padanga dirba puikiai – nesijaučia jokių smulkių akmenukų, o ir per labai duobėtus paviršius važiuoti malonu (5:10 min.).

Ir šios didžiulės (20 x 4 colių) padangos atrodo fantastiškai. Slėgį palaikau 15-17PSI.“

„M1 Pro aprūpintas Shimano 7 pavarų sistema, kuri visai kokybiška, dirba gerai.

Taip pat ant vairo yra valdymo kompiuteris su ekranėliu. Įjungimo/išjungimo bei važiavimo režimų keitimo mygtukai. Ekrane matyti pasirinktas režimas, greitis, baterijos energijos lygis, nuvažiuotas atstumas.

Šalia yra priekinio žibintu įjungimo mygtukas ir garsinis signalas (nuo 7:45 min.).

Dešinėje pusėje turime pavarų perjungimo svirtelę, akceleratorių ir stabdžių rankenėlę (ji yra ir kairėje pusėje).

Beje, dviračio rankenos yra dengtos tokia struktūruota gama, dėl ko vairą laikyti patogiau, maloniau ir tvirčiau (nuo 8:10 min.).“

„Bendra rėmo pagaminimo kokybė yra puiki. Išties neturiu priekaištų. Pasižiūrėkite, kaip viskas atrodo (nuo 9:07 min.)

Korpuso šone turime baterijos įkrovimo jungtį ir pilnai baterija yra įkraunama per 5-6 valandas. Normalus rezultatas.“

„Dviračio sėdynė yra pankamai gera. Kiek paminkštinta ir trumpesnėms kelionėms patogi. Kaip bus nuvažiavus 200 km, parodys tik laikas.“

Na, o dabar apžvalgininkas pademonstruoja, kaip su „Fiido M1 Pro“ važinėjasi miškingais keliais (nuo 10:40 min.).

Galutinis verdiktas

„Tai kokie minusai? Turiu 3 pastebėjimus. Sveriu 100 kg, esu 187 cm ūgio ir po 10 km man jau yra nepatogu važiuoti. Sėdynę rekomenduoju pasikeisti į minkštesnę ir platesnę. Mano ūgiui dviračio vairas kiek per žemai, tai tos sėdynės neigiamas efektas pasijunta dar greičiau. Na ir priekinis žibintas šviečia visai menkai, verta ir jį pasikeisti.

Tačiau visais kitais aspektais, tai nesveikai geras elektrinis dviratis. Koks jis stabilus, sukibimas fantastiškas ir dar galingas važiuojant bekelės keliais. Į 20 laipsnių įkalnę jis mane užveža kuo lengviausiai vien elektra.

Apibendrinęs galiu sakyti, kad tai tikras bekelės monstras. Nuostabus elektrinis dviratis ir čia testavau vos prie +2 laipsnių temperatūros. Manau, kad esant +20 laipsnių temperatūrai su juo bus dar smagiau ir maksimalus greitis sieks vietoje 37 km/h visus 40 km/h ar net dar daugiau.

Lyginant su kitais Fiido bei Xiaomi el. dviračiais, kokius esu testavęs, tai šis Fiido M1 Pro yra pats galingiausias.“

Kita išsami „Fiido M1 Pro“ apžvalga:

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(3)
(3)
(0)

Komentarai ()