[Žinios trumpai] „Twitter“ tinkle kilo fenomenalus judėjimas – Rusijos propagandistai tokie idiotai, kad padeda surinkti pinigų Ukrainai (Foto)  ()

Amerikiečiai kuria memus ir juokauja apie Rusijos diplomatus, o iš gauto turinio užsidirba pinigų. Jau surinko daugiau nei 50 tūkstančių dolerių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Amerikietiškame socialinio tinklo „Twitter“ segmente susikūrė ištisa bendruomenė, kuri užsiima ne tik Rusijos diplomatų „trolinimu“, bet ir kuria memus, kurių dėka kariauja informacinį karą prieš Rusijos propagandą ir net renka pinigus padėti Ukrainos ginkluotosioms pajėgoms. „Vice.com“ pasakoja apie šį skaitmeninį reiškinį.

„Viskas prasidėjo dar gegužę, kai menininkas, vardu Kama, pradėjo kurti koliažus naudodamas filmuotą medžiagą iš Ukrainos mūšio laukų ir Šiba Inu veislės šunų atvaizdus. Išpopuliarėjo memai, o Kama pagal užsakymą kūrė avatarus. Maždaug tuo pačiu metu Gruzijos nacionalinio legiono ginkluota savanorių grupė, kovojusi Ukrainos pusėje, rinko aukas. Kama nusprendė padėti savanoriams ir pervedė jiems iš memų ir avatarų uždirbtus pinigus.

Birželį socialiniame tinkle „Twitter“ išpopuliarėjo NAFO grupuotė, užsiimanti Rusijos propagandistų „trolinimu“. Rusijos diplomatas Michailas Uljanovas socialiniame tinkle „Twitter“ parašė:

„Populiariausias Vakarų pasakojimas yra toks – Rusija neprovokuota įsiveržė į Ukrainą. NAFO narys @LiveFaustDieJung atsakė diplomatui: „jūs sakote: „Privalome bombarduoti visus civilius gyventojus Ukrainoje, nes Ukraina kariavo vidaus karą, o kai kurie civiliai pateko į artilerijos apšaudymą.“

 

 

Į ką M. Uljanovas troliui atkirto: „Tu pasakei šią nesąmonę. Ne aš.“ Šis M. Uljanovo atsakymas tapo memu, vartotojai pradėjo vartoti šią frazę visur, o dabar labdaros organizacijos „St. Javelin“, kuri taip pat aukoja pinigus Ukrainai, svetainėje galite nusipirkti marškinėlius su šia fraze.

„St. Javelin“ taip pat išleido pardavimui Kama „Shiba Inu“ prekes, bendromis pastangomis jiems pavyko surinkti apie 47 000 USD gruzinų legiono reikmėms ir dar 10 000 USD „kitiems tikslams“, pranešė leidiniui organizacija.

 

 

NAFO nariai taip pat sukūrė „Discord“ paskyrą, kurioje organizuoja labdaros renginius, atskleidžia Rusijos propagandą ir dalijasi iš patikimų šaltinių Ukrainos naujienomis.

„Praėjus metams po Rusijos invazijos į Donbasą 2014 m. ir net dabar, Vakarų žiniasklaida Rusiją vaizduoja kaip dezinformacijos meistrę. Vienas iš populiarių pasakojimų apie 2016 m. rinkimus buvo, kad Rusija sumaniai manipuliavo socialinių tinklų vartotojais, siekdama pakeisti rinkimų rezultatus Donaldo Trumpo naudai. Tačiau Rusija po invazijos į Ukrainą nebeatrodo kaip „elitinė“ internetinių manipuliacijų meistrė, kaip vis dar tiki dalis amerikiečių“, – rašo žiniasklaida.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(21)
(0)
(21)

Komentarai ()