„Apple“ pakilo į kovą su lenkų maisto ir pramoninių prekių parduotuve  (31)

Grandiozinę bylą prieš „Samsung“ laimėjusi kompanija „Apple“ tęsia žygį prieš verslininkus, jos nuomone, besipelnančius iš „Apple“ vardo ir šlovės. Šįsyk technologijų rinkos milžinės taikiklyje atsidūrė lenkų verslininkai, turintys elektroninę parduotuvę, kurioje prekiauja maisto produktais, buitine chemija ir kitais reikmenimis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Regis, lenkų verslininkų veiklos sritis su „Apple“ bendro turi tik tiek, kad elektroninėje parduotuvėje galima nusipirkti obuolių traškučių. Tačiau ginčo priežastis – ne prekės, o parduotuvės adresas: domenas a.pl. Būtent dėl šio domeno sąskambio su „Apple“ prekės ženklo pavadinimu korporacija kreipėsi į Lenkijos patentų biurą su prašymų panaikinti prekės ženklą a.pl, praneša portalas telepolis.pl. Šią elektroninę parduotuvę valdo kompanija „Internet S.A.“.

Sprendimo dėl a.pl prekės ženklo Lenkijos patentų biuras dar nepriėmė. Ši įstaiga gali tiek panaikinti prekės ženklo galiojimą, kaip to reikalauja „Apple“, tiek atmesti skundą kaip nepagrįstą.

„Sunku vertinti prekės ženklo a.pl savininko šansus gynybai nežinant visų abiejų pusių („Apple“ ir „Internet S.A.“ – red.past.) argumentų. Tačiau šį ginčą stebėsiu su dideliu susidomėjimu“, - telepolis.pl sakė advokatas Tomaszas Rychlickis.

Beje, tai jau ne pirmas kartas, kai „Apple“ imasi trukdyti veiklą tokioms bendrovėms, kurių sąsajas su elektronikos gamintojais surasti itin sunku. Pavyzdžiui, lygiai prieš metus panašus triukšmas buvo kilęs dėl kinų bendrovės, kuri prekiauja makaronais - anuokart „Apple“ užkliuvo logotipas, kuris, esą, panašus į jų, nors iš tikrųjų daugelis skaitytojų nusprendė, kad makaronų gamintojų logotipas kur kas panašesnis į LG nei į „Apple“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (31)

Susijusios žymos: