Samsung išlaidos reklamai didesnės nei tyrimams ir inovacijoms  (4)

Kaip puikiai žinome, reklama yra prekybos variklis, ir vien tik su savo mobilių įrenginių įvairove bei „protestuojančiomis nuotaikomis“ prieš Apple produkciją kompanija Samsung toli nenuvažiuos. Tad daugiau turi Samsung gaminiai - realių inovacijų ar marketingo?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Išmaniojo telefono Galaxy S4 pasirodymas sukėlė didžiules diskusijas apie vartotojo akių sekimo technologijos aktualumą ir progresyvumą, kuri leidžia, pavyzdžiui, sustabdyti vaizdinės medžiagos atkūrimą tuo momentu, kai vartotojas nežiūri į ekraną, arba prasukti interneto puslapius, kai vartotojas žvelgia į paskutines ekrane rodomas eilutes. Tačiau tai bene vienintelis iš ties inovatyvus išradimas šiame prabangiame flagmane, tad tuoj po išmaniojo telefono pristatymo prasidėjo kompanijos kritika, kad Samsung kuriamos inovacijos tėra trupiniai pagal jų finansines galimybes.

Ir štai autoritetinga naujienų agentūra Reuters praneša, kad 2012 metais kompanija Samsung reklamai ir marketingui išleido visus $11,6 mlrd., o tai yra $1,3 mlrd. daugiau, nei buvo skirta moksliniams tyrimams ir konstrukciniams – inžineriniams projektams. Pačių Samsung atstovų tokios disproporcijos nė kiek netrikdo: jie tvirtina, jog kompanija ir toliau investuoja į tyrimus, o išlaidos marketingui bus keičiamos lanksčiai, priklausomai nuo rinkos sąlygų.

Kai kurie analitikai taip pat ramūs dėl Samsung ateities. Kompanija padidino inžinierių skaičių, kuris užsiima mobiliais telefonais, nuo 20 tūkst. iki 25 tūkst. 2013 metų antroje pusėje Samsung turėtų pristatyti eilę naujų produktų. Tikimasi, kad tarp jų atsiras vietos Galaxy Note III – išmaniajam telefonui „peraugėliui“ su dideliu išlenktu ekranu, kuris dėl savo formos leis rodyti daugiau informacijos be būtinybės didinti patį korpusą. Šiuo metu mobilus padalinys kompanijai Samsung atnešė apie 70% pajamų, todėl silpninti savo pozicijų korėjiečių elektronikos gamintojas negali sau leisti.

Priminsime, kad kovo mėnesio viduryje, po flagmano Galaxy S4 prezentacijos, HTC vadovybė iškritikavo Samsung, jog ši daugiau dėmesio skiria reklamai, o ne inovacijoms. „Žiūrėdamas prezentaciją, esi priverstas daryti išvadą, kad Samsung investuoja masę pinigų į marketingą, o ne į inovacijas“, – pareiškė HTC atstovas Jason MacKenzie. Tuomet Samsung atstovai nusprendė nekomentuoti konkurento pasisakymų, tačiau panašu, žiniasklaidai pradėjus aktyviau eskaluoti šią temą, negalėjo laikytis nuošalyje.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(4)
(0)
(0)

Komentarai (4)